關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
1901#
發表於 08-1-15 09:42 |只看該作者
我最初都係1xx, e+有成2xx. 我就間中帶con, 都冇muk問題, if 你眼睛唔係好dry, 可以買盒普通gei 試咗先, 我自己就覺得moist 同普通gei 分別唔大.
原文章由 多利是 於 08-1-15 09:38 發表
講開近視, 我自己就1xx度, 加小小散光, 做野睇mon睇figures就有d濛, 所以返工多數wear glasses, 平時多數都唔帶既, 但我發覺帶眼鏡帶一日, 對眼係非常累既...請問帶con會唔會好d呢?? if 我帶, 我都係帶 one day acue ...
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1902#
發表於 08-1-15 09:43 |只看該作者
都係的,check下都無所謂,唔洗估估下


原文章由 多利是 於 08-1-15 09:25 發表
hi, kitty

你囡囡幾多歲呀?? 我自己就覺得驗眼無咩問題, 可以驗左先, 因為健康院既驗眼項目只係驗基本大路野..其實係驗有無眼疾, 近視係唔驗既...除非深到盲咁濟先會check到..我阿囡而家4xx度近視, 去咁多次健康院 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1903#
發表於 08-1-15 09:43 |只看該作者
我都係咁諗呀唔知佢係邊度聽番黎

原文章由 hoganmama 於 08-1-15 09:21 發表
Good Morning!!!

Katie又真係答得幾搞笑wor, 我仔都答岩, 唔知佢係邊度聽番黎

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1904#
發表於 08-1-15 09:44 |只看該作者
搞掂啦

原文章由 雪文 於 08-1-15 09:21 發表
各位早晨, 請問點樣可睇返自己俾人的PM呀 ??  以前係首頁揾到, 而家好似無咗

Rank: 5Rank: 5


2967
1905#
發表於 08-1-15 09:45 |只看該作者
哎呀! 俾d時間佢la, 應該keep到gei.

我就有99係度+把口, 有時覺得佢好煩lor.
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-15 09:42 發表
yes呀,我覺得佢真係有進步(態度),起碼唔洗我坐定定係度同佢做功課佢自己攪惦,有唔識先來問我 不過....唔知幾佢時又發作呢

...
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1906#
發表於 08-1-15 09:47 |只看該作者
sorry呀今晚應該唔得呀因為亞囡今日返童軍會遲返來,佢應該係我放工前又做唔晒功課,佢要做功課呀

原文章由 雪文 於 08-1-15 09:38 發表
今晚唔煮飯啦,得我同二個小朋友食飯. 諗住去大快活打邊爐.   Love, 一齊嗎 ??

Rank: 6Rank: 6


8125
1907#
發表於 08-1-15 09:50 |只看該作者
cy

look look

http://www.jshoppers.com/special-ch.asp?id=0801_3

Rank: 6Rank: 6


8125
1908#
發表於 08-1-15 09:53 |只看該作者
cy

我一路都無近視的, 係對電腦 & figures 後, 先有1xx度近視, 亦 touch wood 無加深得好西利..一路都係keep住1xx度, 我個視光師話得side $$, 配副眼鏡來打麻雀 only 次次都叫我唔好配, side佢d時間

所以都唔明阿囡點解咁深近視 我覺得應該係遺傳佢老豆既..

Rank: 8Rank: 8


17382
1909#
發表於 08-1-15 09:53 |只看該作者
我都係1xx度, 加小小散光,but我唔wear glasses&con,因為好耐之前試過wear眼鏡但唔習慣(頭暈+頭痛),之後試wear con,係好好多睇野唔會再頭暈+頭痛但可惜我眼淚水唔夠,對眼好乾一日只可以wear3個小時左右之後對con會”線”落來,攪到對眼好辛苦所以唔鬼wear啦


你可以試下wear睇下得唔得先啦,我就唔得啊:-|


原文章由 多利是 於 08-1-15 09:38 發表
講開近視, 我自己就1xx度, 加小小散光, 做野睇mon睇figures就有d濛, 所以返工多數wear glasses, 平時多數都唔帶既, 但我發覺帶眼鏡帶一日, 對眼係非常累既...請問帶con會唔會好d呢?? if 我帶, 我都係帶 one day acue ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1910#
發表於 08-1-15 09:54 |只看該作者
無問題:)

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-15 09:47 發表
sorry呀今晚應該唔得呀因為亞囡今日返童軍會遲返來,佢應該係我放工前又做唔晒功課,佢要做功課呀

Rank: 8Rank: 8


17382
1911#
發表於 08-1-15 09:56 |只看該作者
應該得既....要時間 ,係明顯睇到佢有轉變的,日後就要睇佢自己啦


原文章由 cyclmama 於 08-1-15 09:45 發表
哎呀! 俾d時間佢la, 應該keep到gei.

我就有99係度+把口, 有時覺得佢好煩lor.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1912#
發表於 08-1-15 10:00 |只看該作者
唔係嘛, 配來打麻雀.


原文章由 多利是 於 08-1-15 09:53 發表
cy

我一路都無近視的, 係對電腦 & figures 後, 先有1xx度近視, 亦 touch wood 無加深得好西利..一路都係keep住1xx度, 我個視光師話得side $$, 配副眼鏡來打麻雀 only 次次都叫我唔好配, side佢d時間 :- ...

Rank: 6Rank: 6


8125
1913#
發表於 08-1-15 10:06 |只看該作者
因為佢覺得我咁淺帶唔帶都得囉 但係我又真係工作時睇野唔夠清麻...我多數都係返工做野先帶既~ 但帶得耐, 就好似love講咁, 唔係好舒服, 唸住試下帶 con 囉~

原文章由 雪文 於 08-1-15 10:00 AM 發表
唔係嘛, 配來打麻雀.


Rank: 5Rank: 5


2967
1914#
發表於 08-1-15 10:06 |只看該作者
多, 我一入去, 佢就彈咗去lee page.

http://www.jshoppers.com/timeout2.asp
原文章由 多利是 於 08-1-15 09:50 發表
cy

look look

http://www.jshoppers.com/special-ch.asp?id=0801_3
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1915#
發表於 08-1-15 10:10 |只看該作者
我開頭都唔舒服, 不過睇嘢真係唔係好清, 焗住要帶, 帶耐咗就ok lu.

我讀書果時都冇近視gei, 係到成2x歲先有ga jar
原文章由 多利是 於 08-1-15 10:06 發表
因為佢覺得我咁淺帶唔帶都得囉 但係我又真係工作時睇野唔夠清麻...我多數都係返工做野先帶既~ 但帶得耐, 就好似love講咁, 唔係好舒服, 唸住試下帶 con 囉~

...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1916#
發表於 08-1-15 10:18 |只看該作者
多, 雪

我上次咪係工展買咗靈芝gei, 咁c6之前咳到c, see咗幾次doctor都唔得, 佢攞咗d靈芝食, 食咗1week, 咳少咗好多. 我諗果隻都幾ok.
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1917#
發表於 08-1-15 10:22 |只看該作者
Yanma, 我可以上到e-buddy的 yahoo message呀, 你哋用yahoo 上來啦, 我好悶呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1918#
發表於 08-1-15 10:34 |只看該作者
咁又幾好wor.   我就將一盒送咗俾62, 唔知佢食成點呢.


原文章由 cyclmama 於 08-1-15 10:18 發表
多, 雪

我上次咪係工展買咗靈芝gei, 咁c6之前咳到c, see咗幾次doctor都唔得, 佢攞咗d靈芝食, 食咗1week, 咳少咗好多. 我諗果隻都幾ok.

Rank: 6Rank: 6


8125
1919#
發表於 08-1-15 10:36 |只看該作者
雪, cy, fun

our honeys arrived

Rank: 6Rank: 6


8125
1920#
發表於 08-1-15 10:37 |只看該作者
係未上次係'郭晉安'做代言人個檔野買個隻呀??

原文章由 cyclmama 於 08-1-15 10:18 AM 發表
多, 雪

我上次咪係工展買咗靈芝gei, 咁c6之前咳到c, see咗幾次doctor都唔得, 佢攞咗d靈芝食, 食咗1week, 咳少咗好多. 我諗果隻都幾ok.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖