關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
1901#
發表於 08-1-8 11:14 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 11:07 發表
MORNING

你上來喇!:)

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1902#
發表於 08-1-8 11:22 |只看該作者
似大公司咩  (中文是迪新唔係迪生 wor):
原文章由 多利是 於 08-1-8 11:07 發表


你個間公司個名都好似好大架wor..係未佢既 subsi 來架??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1903#
發表於 08-1-8 11:22 |只看該作者
JERRY媽: thank very much.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1904#
發表於 08-1-8 11:23 |只看該作者
A貨
原文章由 funbabyhk 於 08-1-8 11:22 發表
似大公司咩  (中文是迪新唔係迪生 wor):

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1905#
發表於 08-1-8 11:25 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-8 11:14 發表

你上來喇!:)

yes, 今日有d野做.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1906#
發表於 08-1-8 11:29 |只看該作者
ky: 我今日要咩大牛龜, 都穿左平底鞋返工.

Rank: 6Rank: 6


8125
1907#
發表於 08-1-8 11:38 |只看該作者


原文章由 hoganmama 於 08-1-8 11:23 AM 發表
A貨   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1908#
發表於 08-1-8 11:43 |只看該作者
JERRYMA: 我想比你個tel no我家姐可以嗎?

Rank: 6Rank: 6


6601
1909#
發表於 08-1-8 11:49 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 11:23 發表
A貨   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1910#
發表於 08-1-8 11:49 |只看該作者
今日我部腦又超慢啦.

Rank: 6Rank: 6


8125
1911#
發表於 08-1-8 11:53 |只看該作者
我上次食外野手都ok的...以咁既$$叫好抵架啦...

另外, 可一試銅鑼灣的'一生', 價錢同外野手差唔多, 但食物較精緻

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1912#
發表於 08-1-8 11:53 |只看該作者
好多野做又唔想做

Rank: 6Rank: 6


6601
1913#
發表於 08-1-8 11:59 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 11:29 發表
ky: 我今日要咩大牛龜, 都穿左平底鞋返工.

咩大牛龜呀?書包呀!

Rank: 6Rank: 6


6601
1914#
發表於 08-1-8 12:00 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-8 11:53 發表
我上次食外野手都ok的...以咁既$$叫好抵架啦...

另外, 可一試銅鑼灣的'一生', 價錢同外野手差唔多, 但食物較精緻

嘩!D名咁攪笑,叫一生

Rank: 6Rank: 6


8125
1915#
發表於 08-1-8 12:04 |只看該作者
Hi

this one :

http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=15624&district_id=99&inputcategory=cname&inputstr=%A4@%A5%CD&amenity_id=&dishes_id=

Rank: 6Rank: 6


6601
1916#
發表於 08-1-8 12:04 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 11:53 發表
好多野做又唔想做

好正常

Rank: 6Rank: 6


8125
1917#
發表於 08-1-8 12:05 |只看該作者
hoganmama

賣左層樓,可以唔洗做囉

原文章由 hoganmama 於 08-1-8 11:53 AM 發表
好多野做又唔想做

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1918#
發表於 08-1-8 12:07 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-8 11:59 發表

咩大牛龜呀?書包呀!

係呀.
穿左b+ab條西褲+funfun代買的灰色線衫+黑色短外套

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1919#
發表於 08-1-8 12:10 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-8 12:00 發表

嘩!D名咁攪笑,叫一生

外野手的話~去官塘(未去過)定新蒲崗(位好窄)果間呀????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1920#
發表於 08-1-8 12:11 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 11:53 發表
好多野做又唔想做

我成日都係咁啦!
‹ 上一主題|下一主題