註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 10:22 硐表 有時要上去見客, 有時要上去收$, 幾個月先一次
返回頂部
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 10:21 硐表 雪文: 隻1898 (心情好矛盾呀)
男爵府
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 10:25 硐表 上去收$$咁危險!!!!!!
伯爵府
原文章由 雪文 於 07-10-11 10:15 硐表 hoganma, 我已好努力咁去問人油塘那間補習社好D啦, 睇吓三年級, 因亞妹上小一, 我怕搞唔掂二個, 我囡又蠢d, 要俾多D時間係佢身上.
原文章由 funbabyhk 於 07-10-11 10:26 硐表 如果升到啱心水的價位, 就....沽出
原文章由 funbabyhk 於 07-10-11 10:23 硐表 我阿仔昨晚食飯時講, 話想寫封 '情信' 俾一個女同學 我問佢知唔知情信是乜? 佢話:因為果個女仔同佢 (好鐘意佢) wor, 所以佢要寫信俾女仔. 我同佢講:求學階段, 只可以一齊玩, 一齊在學校食 lunch, 小息傾 ...
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 10:27 硐表 係ar, 佢一話上去收$我就好驚, 你知大6 d 地方gar la
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 10:24 硐表 佢ot定去左街呀??????????????
原文章由 雪文 於 07-10-11 10:36 硐表 26 lar
原文章由 雪文 於 07-10-11 10:38 硐表 come,你同我問咗單車喉嘴未 ??
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 10:30 硐表 你梗係有好多手呢!?!??!?!?!?
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-11 10:36 硐表 ot先, o到九點幾, 就出去飲野....
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-11 10:41 硐表 我都成日同自己咁講, 係時間就要沽, 唔好咁貪心, 所以我而家同自己講, 每日賺夠$3000, 就要沽出
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 10:42 硐表 每日 我都想
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 10:44 硐表 我都驚貪字得個貧呀! 每日3仟?????貪左d喎!!!!!!!