關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1881#
發表於 08-5-30 09:59 |只看該作者
電眼睫毛~~3D-190.00
普通~~160.00

Rank: 8Rank: 8


17269
1882#
發表於 08-5-30 10:01 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 09:59 發表
電眼睫毛~~3D-190.00
普通~~160.00

加左價呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1883#
發表於 08-5-30 10:03 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-30 10:01 發表

加左價呀!

YES, 加左10元

Rank: 8Rank: 8


17269
1884#
發表於 08-5-30 10:06 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 10:03 發表

YES, 加左10元

咁都幾貴。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1885#
發表於 08-5-30 10:08 |只看該作者
come, 你唔好預我住la, 我 next fri 開始係99湊仔, 唔可以夜返.
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 09:57 發表
CC: 果間舖係銅鑼灣, 你可幾點到?? 因為我地係搵同一個人做.
KY BOOK6:00PM~FACIAL(應該7:30PM完)
COME BOOK 6:45PM~FACIAL + 電眼睫毛(8:45-9:00完)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1886#
發表於 08-5-30 10:08 |只看該作者
你地有無人會去一田掃貨呀?????

Rank: 6Rank: 6


8125
1887#
發表於 08-5-30 10:08 |只看該作者
我想電眼睫毛+修眉

咁定係我同cc兩個去, 咪唔洗撞c fu囉??

cc美人

點睇?? & 咁我可以同你去埋爸爸靚太到??

原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 09:57 AM 發表
CC: 果間舖係銅鑼灣, 你可幾點到?? 因為我地係搵同一個人做.
KY BOOK6:00PM~FACIAL(應該7:30PM完)
COME BOOK 6:45PM~FACIAL + 電眼睫毛(8:45-9:00完)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1888#
發表於 08-5-30 10:09 |只看該作者
多, CC: 一係我比TEL你地自己BOOK時間啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1889#
發表於 08-5-30 10:10 |只看該作者
cc: 新bun未有消息嗎????????????????

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1890#
發表於 08-5-30 10:11 |只看該作者
雪,
你唔係叫左 amy 幫你買咩?
你想要買幾多數量? 你話番俾 amy 知呀.
(佢好似留起左一些 coupon 唔知惠x 定係 百x ?)
原文章由 雪文 於 08-5-30 09:58 發表
hoganma,正想叫come 打電話俾你, 你可否去萬O同我哋買呀, 你今日買用HSBC卡有九折.  如中環無的話, 你話我听, 我明天用coupon買.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1891#
發表於 08-5-30 10:12 |只看該作者
我遲左   我支serum岩岩用晒ar
原文章由 lky2008 於 08-5-30 09:52 發表

雪雪:

come come和美人都要,咁加埋你同我咪啱啱好囉!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1892#
發表於 08-5-30 10:13 |只看該作者
no problem, lunch幫你買, 係咪4支olay 咩咩mousse
原文章由 雪文 於 08-5-30 09:58 發表
hoganma,正想叫come 打電話俾你, 你可否去萬O同我哋買呀, 你今日買用HSBC卡有九折.  如中環無的話, 你話我听, 我明天用coupon買.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1893#
發表於 08-5-30 10:15 |只看該作者
我要出發上皇崗

Rank: 8Rank: 8


17269
1894#
發表於 08-5-30 10:17 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 10:08 發表
你地有無人會去一田掃貨呀?????

未必,因一定好多人。

Rank: 8Rank: 8


17269
1895#
發表於 08-5-30 10:17 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 10:13 發表
no problem, lunch幫你買, 係咪4支olay 咩咩mousse

hoganma,

唔該你先喎!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1896#
發表於 08-5-30 10:18 |只看該作者
hoganma: 你係咪想買, 一係我果支你要啦!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1897#
發表於 08-5-30 10:18 |只看該作者
fun: 出面落狗屎..........

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1898#
發表於 08-5-30 10:20 |只看該作者
落好多大雨ar
原文章由 funbabyhk 於 08-5-30 10:15 發表
我要出發上皇崗

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1899#
發表於 08-5-30 10:22 |只看該作者
我係一田睇有套芝麻街床單+被好靚架, $299咋!!!! 好想買.......but佢張售100套

Rank: 6Rank: 6


8125
1900#
發表於 08-5-30 10:24 |只看該作者
一田都想去行架..不過唔得閑呀..
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖