- 在線時間
- 873 小時
- 最後登錄
- 12-9-28
- 國民生產力
- 150
- 附加生產力
- 38
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 08-1-28
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 17081
- 主題
- 15
- 精華
- 0
- 積分
- 17269
- UID
- 178002
 
|
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 09:54 發表 
早2日係b+ab想買褸gar, 最後都係give up左, 出年又可能唔凍, 都係唔買lu
我而家想買件薄薄乾濕褸
春裝?? 我見OZOC有呀!
[ 本文章最後由 lky2008 於 08-2-4 10:01 編輯 ] |
|