- 在線時間
- 1349 小時
- 最後登錄
- 17-7-15
- 國民生產力
- 188
- 附加生產力
- 1368
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 6569
- 主題
- 37
- 精華
- 0
- 積分
- 8125
- UID
- 860
 
|
hi, kitty
你囡囡幾多歲呀?? 我自己就覺得驗眼無咩問題, 可以驗左先, 因為健康院既驗眼項目只係驗基本大路野..其實係驗有無眼疾, 近視係唔驗既...除非深到盲咁濟先會check到..我阿囡而家4xx度近視, 去咁多次健康院都無check到過...佢地真係 check 得好 routine
同埋坊間既驗眼鋪有良心既都驗得唔錯, 想準確可以去理工驗..好似幾百元, & 要排期..
其實小朋友驗眼係好既...因為有d眼睛既問題, 例如llazy eye咁, 係細個時發現係可以矯正既..所以, 我覺得驗眼唔係問題, 可以驗左先..真係有咩事, 係可以先矯正的~ if 佢地 suggest to wear glasses, 咁到時先 seek second advice 都未遲
阿囡既近視, 我都係的佢去視光師到驗眼發現既..條友近視唔light架..2年班時已2xx度, 而家4xx度啦 都無法架...小朋友近視就算帶左眼鏡都會加深的..但你唔比佢帶眼鏡咩, 佢真係睇唔清楚d野..咁咪仲唔好! 所以我都接受左阿囡近視既呢個事實啦
同埋一般係近視加深得西利, 先要年年換眼鏡架je..otherwise..keep住年年check眼都得~
阿囡配過2-3副眼鏡, 每副都係2xx-3xx之內...搵個老實既視光師驗清楚對眼 & 如有需要, 配返副眼鏡好過係度擔心啦
如有需要, 我可以pm視光師既資料比你~  |
|