關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1881#
發表於 08-1-14 23:04 |只看該作者
原來d答案真係會幾得意
我囡就答岩,我問佢邊個教佢又話自己諗wor

原文章由 katiekma 於 08-1-14 22:56 發表
亞女話左邊升起右边下

Rank: 8Rank: 8


17382
1882#
發表於 08-1-14 23:07 |只看該作者
我囡就真係有執的(睇住手冊時間表)亞囡我會等等等又等等等,忍忍忍又忍忍忍啦....

我地一齊加油努力加油努力

原文章由 katiekma 於 08-1-14 23:00 發表
我亞女重末织自己執書法wor,love, 努力加油就惦架la。

Rank: 6Rank: 6


7553
1883#
發表於 08-1-14 23:09 |只看該作者
love 唔該哂你
咁你話我book唔book好呀 ?
因為我女2月頭去藍田健康學生驗體格 ,果度又準唔準呢 ?
因我見佢地就咁叫佢遮眼來驗的 ......
請問有冇電話 呀? 唔該哂 !
而家你女有冇戴眼鏡 ?
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-14 23:02 發表
深水土步賽馬會,我囡之前都去過驗眼,ok仔細(驗好多野的)又平$120左右,但要電話排期(約20幾日),另外聽講理工咩咩驗眼中心都okbut我無去過,好似要成$400不過唔洗排期咁耐

賽馬會(唔好比佢個名嚇親,佢個名改得衰姐

http://www.hksb.org.hk/VH/ ...
我家有對雙子公主

Rank: 8Rank: 8


17382
1884#
發表於 08-1-14 23:29 |只看該作者
如果係我就會等2月頭去完藍田健康院先算,事關都唔係好耐就要見啦,我諗佢地基本既野無問題的.

我囡無wear眼鏡的,上年去check佢2隻眼都有遠視各100度但佢地話唔洗wear因為小朋友6歲前眼球係未完全發育好的,要6歲後先會定,我囡睇野無問題所以我都無再check佢了,我見佢地check好鬼c多野架我都唔知點講,佢地唔只遮眼來驗的,我記得有驗咩野’立體感’果d野囉

普通眼科及低視能中心(地下至三樓)
電話:2778 1772

http://www.hksb.org.hk/VH/hksb/Chinese/contactus.html



原文章由 kitty 於 08-1-14 23:09 發表
love 唔該哂你
咁你話我book唔book好呀 ?
因為我女2月頭去藍田健康學生驗體格 ,果度又準唔準呢 ?
因我見佢地就咁叫佢遮眼來驗的 ......
請問有冇電話 呀? 唔該哂 !
而家你女有冇2月頭去藍田健康學生 ? ...

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 08-1-14 23:30 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2065
1885#
發表於 08-1-14 23:29 |只看該作者
love,
你好似咩都識, 西利

kitty,
千其吾好去診所裏面個的視光師配眼鏡(可以去驗眼, 但不要在裏面配眼鏡。的眼鏡款又out, 價錢又貴, 亞仔 7-8 年前配都要$800.00。

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-14 23:02 發表
深水土步賽馬會,我囡之前都去過驗眼,ok仔細(驗好多野的)又平$120左右,但要電話排期(約20幾日),另外聽講理工咩咩驗眼中心都okbut我無去過,好似要成$400不過唔洗排期咁耐

賽馬會(唔好比佢個名嚇親,佢個名改得衰姐

http://www.hksb.org.hk/VH/ ...

[ 本文章最後由 katiekma 於 08-1-14 23:45 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
1886#
發表於 08-1-14 23:34 |只看該作者
haha....我8掛ma : : :
都係我妹介紹我去ja,因為我妹及佢d同學媽咪都係去果度攪話好ma,所以我先識ja


原文章由 katiekma 於 08-1-14 23:29 發表
love,
你好似咩都識, 西利

kitty,
千其吾好去診所裏面個的視光師配眼鏡(可以去驗眼, 但不要在裏面配眼鏡。的眼鏡款又out, 價錢又貴, 亞仔 7-8 年前配都要$800.00。

...

Rank: 8Rank: 8


17382
1887#
發表於 08-1-14 23:35 |只看該作者
我都準備訓啦各位good night

Rank: 6Rank: 6


7553
1888#
發表於 08-1-15 08:01 |只看該作者
love ,
真的唔該哂 ~
希望我女都是唔洗帶果種啦 ~
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-14 23:29 發表
如果係我就會等2月頭去完藍田健康院先算,事關都唔係好耐就要見啦,我諗佢地基本既野無問題的.

我囡無wear眼鏡的,上年去check佢2隻眼都有遠視各100度但佢地話唔洗wear因為小朋友6歲前眼球係未完全發育好的,要6歲後先會定,我囡睇野無問題所以我 ...
我家有對雙子公主

Rank: 6Rank: 6


7553
1889#
發表於 08-1-15 08:05 |只看該作者
$800 @@ 好貴 !
咁幾 $ 一副先ok 架 ?
年年要換嗎 ?
不過我聽人講 (同學媽咪 ) 戴成 千一副 @@
原文章由 katiekma 於 08-1-14 23:29 發表
love,
你好似咩都識, 西利

kitty,
千其吾好去診所裏面個的視光師配眼鏡(可以去驗眼, 但不要在裏面配眼鏡。的眼鏡款又out, 價錢又貴, 亞仔 7-8 年前配都要$800.00。

...
我家有對雙子公主

Rank: 8Rank: 8


17382
1890#
發表於 08-1-15 08:12 |只看該作者
講漏左一樣野,出面d眼鏡店大部份係唔會幫under6-7歲的小朋友驗眼的因為佢地未有咁既水平


原文章由 kitty 於 08-1-15 08:01 發表
love ,
真的唔該哂 ~
希望我女都是唔洗帶果種啦 ~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1891#
發表於 08-1-15 09:21 |只看該作者
各位早晨, 請問點樣可睇返自己俾人的PM呀 ??  以前係首頁揾到, 而家好似無咗

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1892#
發表於 08-1-15 09:21 |只看該作者
Good Morning!!!

Katie又真係答得幾搞笑wor, 我仔都答岩, 唔知佢係邊度聽番黎
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-14 23:04 發表
原來d答案真係會幾得意
我囡就答岩,我問佢邊個教佢又話自己諗wor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1893#
發表於 08-1-15 09:23 |只看該作者
真搞嘢
原文章由 katiekma 於 08-1-14 22:56 發表
亞女話左邊升起右边下

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1894#
發表於 08-1-15 09:25 |只看該作者
嘩, 你哋的仔女算好叻啦. 原本我都諗係好簡單的問題, 點知小朋友真係唔識荅加wor

原文章由 hoganmama 於 08-1-15 09:21 發表
Good Morning!!!

Katie又真係答得幾搞笑wor, 我仔都答岩, 唔知佢係邊度聽番黎

Rank: 6Rank: 6


8125
1895#
發表於 08-1-15 09:25 |只看該作者
hi, kitty

你囡囡幾多歲呀?? 我自己就覺得驗眼無咩問題, 可以驗左先, 因為健康院既驗眼項目只係驗基本大路野..其實係驗有無眼疾, 近視係唔驗既...除非深到盲咁濟先會check到..我阿囡而家4xx度近視, 去咁多次健康院都無check到過...佢地真係 check 得好 routine

同埋坊間既驗眼鋪有良心既都驗得唔錯, 想準確可以去理工驗..好似幾百元, & 要排期..

其實小朋友驗眼係好既...因為有d眼睛既問題, 例如llazy eye咁, 係細個時發現係可以矯正既..所以, 我覺得驗眼唔係問題, 可以驗左先..真係有咩事, 係可以先矯正的~  if 佢地 suggest to wear glasses, 咁到時先 seek second advice 都未遲

阿囡既近視, 我都係的佢去視光師到驗眼發現既..條友近視唔light架..2年班時已2xx度, 而家4xx度啦 都無法架...小朋友近視就算帶左眼鏡都會加深的..但你唔比佢帶眼鏡咩, 佢真係睇唔清楚d野..咁咪仲唔好!  所以我都接受左阿囡近視既呢個事實啦

同埋一般係近視加深得西利, 先要年年換眼鏡架je..otherwise..keep住年年check眼都得~

阿囡配過2-3副眼鏡, 每副都係2xx-3xx之內...搵個老實既視光師驗清楚對眼 & 如有需要, 配返副眼鏡好過係度擔心啦

如有需要, 我可以pm視光師既資料比你~

Rank: 5Rank: 5


2967
1896#
發表於 08-1-15 09:31 |只看該作者
Good Morning all!

Love, 見到你亞女有進步, 真係'dun' 你開心
我果件因有99撐, 有排攪:cry: :cry:
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-14 22:15 發表
今晚又係好輕鬆
照舊放工接囡食飯之後返屋企,今日唔算多功課but亞囡係我放工前都係未做晒,咁我返到屋企後同亞囡講叫佢出走廊做,點知亞囡話我唔比時間及機會佢,咁我就話ok我比機會你,咁你e+開始做由8:15做到8:45分(比30分鐘佢:to ...
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1897#
發表於 08-1-15 09:38 |只看該作者
今晚唔煮飯啦,得我同二個小朋友食飯. 諗住去大快活打邊爐.   Love, 一齊嗎 ??

Rank: 6Rank: 6


8125
1898#
發表於 08-1-15 09:38 |只看該作者
講開近視, 我自己就1xx度, 加小小散光, 做野睇mon睇figures就有d濛, 所以返工多數wear glasses, 平時多數都唔帶既, 但我發覺帶眼鏡帶一日, 對眼係非常累既...請問帶con會唔會好d呢?? if 我帶, 我都係帶 one day acueve moist 架咋, 會唔會乾呢?? 同埋係未會比帶眼鏡舒服d呢?? 比d意見呀, 唔該

Rank: 5Rank: 5


2967
1899#
發表於 08-1-15 09:39 |只看該作者
多, 我屋企部腦, yesterday night hang 機, 上唔到jshopper, 公司部腦上唔到佢個web search 童裝, (becasue jshopper 唔開放俾本土 ga, 我e+部腦係用緊日本netwrok), 麻煩你forward 有童裝果pages 俾我, 我lunch look look, tks.
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1900#
發表於 08-1-15 09:42 |只看該作者
yes呀,我覺得佢真係有進步(態度),起碼唔洗我坐定定係度同佢做功課佢自己攪惦,有唔識先來問我 不過....唔知幾佢時又發作呢

原文章由 cyclmama 於 08-1-15 09:31 發表
Good Morning all!

Love, 見到你亞女有進步, 真係'dun' 你開心
我果件因有99撐, 有排攪:cry: :cry:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖