關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8125
1881#
發表於 08-1-8 10:45 |只看該作者
hoganmama

我有時唸, 我而家比緊既租, if 真係供樓, 都只係比到利息+丁d咁多本..有咩用?? 話就係話幫人供樓, 但我既down payment 用來 invest, 會有return, 但if 用左買樓, 就比層扎住左, 唔知有咩return, 到有需要買樓時, 先用 earn到既 return 來買..不過唔知邊舊數大d..

呢條數..真係唔係幾識計 同埋, 我仲有1個point, 就係香港...唔知係未我真正要 stay 既地方, 我唔想比層樓綁住

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1882#
發表於 08-1-8 10:45 |只看該作者
雪文

買舖收租, 我有個fd都係咁, 不過我覺得係佢眼光問題, 佢係天水圍唔知咩新商場黎gar, 買左2個舖位, 每個9x, 佢一心諗住收租, 但商場配套唔得, 租唔出去, 而家賣又賣唔出, 個價趺左一半, 又要供
佢無做野, 而家唯有自己攞d貨番黎賣, 賺得幾多得幾多

我呢個fd好慘, 當年100買嘉湖, 轉手賺左, 跟住280再買番大單位, 足足loss左成半, 無拿拿又走去買2個9唔搭8舖位返黎, 我話佢有自唔在攞苦黎辛

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1883#
發表於 08-1-8 10:49 |只看該作者
我仔在家試看圖講出來都 'kick 吓 kick 吓'
但平時佢講野又長編大論 (作野 & 吹水) 就鬼c 咁叻
原文章由 雪文 於 08-1-8 10:23 發表
funfun,亞仔今日考中文看圖說話, 我比較擔心, 因次次都考好差:cry:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1884#
發表於 08-1-8 10:50 |只看該作者
見太多人冇排, 用櫃員機過數算
原文章由 funbabyhk 於 08-1-8 10:16 發表
我又要出去 HSBC 排隊喇:-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1885#
發表於 08-1-8 10:52 |只看該作者
hoganma, 50年樓齡的樓, 我諗真係無咩價值, 除非俾收購.
但你諗住而家買樓, 就預咗要供10-20年加啦, 但係呢條數不是一定的嘛, 你可能中六合彩, 老公加人工, 咁就唔使供咁多年啦.
我當時是用HSBC, 二星期供一次的, 再儲起錢又一筆多幾萬咁俾, 所以好快搞掂.


原文章由 hoganmama 於 08-1-8 10:23 發表
我睇完之後仲未消化到, 搞到我都唔知賣唔賣樓好

買左樓真係成世幫銀行打工

好似我咁層樓已20年, 即使我供完, 當我30年後退休, 層樓已50年, 咁層樓仲住得咩? 咁我咪應該賣

好啦, 賣左再買番, 即係要買新樓or u ...

Rank: 6Rank: 6


6601
1886#
發表於 08-1-8 10:52 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 10:37 發表
我好怕最錯決定, 當年買呢度已經好錯誤

我經常做錯決定,不論買樓或其他。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1887#
發表於 08-1-8 10:52 |只看該作者
係lor , 成世為層樓打工, 好彩層樓升值就話啫, 唔好彩層樓趺時真係好心up gar

雖然我無經歷過97, 但我層樓都試過趺到好低, 所以都幾怕買樓

但我攞番d $, 我又唔係太識投資, 我驚比我蝕晒

我想問如100萬定期有幾多interest?
原文章由 多利是 於 08-1-8 10:45 發表
hoganmama

我有時唸, 我而家比緊既租, if 真係供樓, 都只係比到利息+丁d咁多本..有咩用?? 話就係話幫人供樓, 但我既down payment 用來 invest, 會有return, 但if 用左買樓, 就比層扎住左, 唔知有咩return, 到有需要 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1888#
發表於 08-1-8 10:56 |只看該作者
其實點解我唔想賣就係因為我供多5年就供完, 到時我就好舒服, 無債一身輕, 呢一點成日都困擾住我
原文章由 雪文 於 08-1-8 10:52 發表
hoganma, 50年樓齡的樓, 我諗真係無咩價值, 除非俾收購.
但你諗住而家買樓, 就預咗要供10-20年加啦, 但係呢條數不是一定的嘛, 你可能中六合彩, 老公加人工, 咁就唔使供咁多年啦.
我當時是用HSBC, 二星期供一次的,  ...

Rank: 6Rank: 6


6601
1889#
發表於 08-1-8 10:56 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-8 10:45 發表
hoganmama

我有時唸, 我而家比緊既租, if 真係供樓, 都只係比到利息+丁d咁多本..有咩用?? 話就係話幫人供樓, 但我既down payment 用來 invest, 會有return, 但if 用左買樓, 就比層扎住左, 唔知有咩return, 到有需要 ...

多多:

你諗住移民呀?

Rank: 5Rank: 5


4210
1890#
發表於 08-1-8 10:57 |只看該作者
Morning

忙到c....

come,

你家姐果度ok啦, 我send左個agency information比你個mail度, 你叫佢去agency度登記 (唔洗比$$), 下星期二返工, 有咩就call 我啦..

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1891#
發表於 08-1-8 10:58 |只看該作者
中六合彩 dreaming dreaming dreaming
原文章由 雪文 於 08-1-8 10:52 發表
hoganma, 50年樓齡的樓, 我諗真係無咩價值, 除非俾收購.
但你諗住而家買樓, 就預咗要供10-20年加啦, 但係呢條數不是一定的嘛, 你可能中六合彩, 老公加人工, 咁就唔使供咁多年啦.
我當時是用HSBC, 二星期供一次的,  ...

Rank: 6Rank: 6


6601
1892#
發表於 08-1-8 11:00 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-8 10:49 發表
我仔在家試看圖講出來都 'kick 吓 kick 吓'
但平時佢講野又長編大論 (作野 & 吹水) 就鬼c 咁叻

Rank: 6Rank: 6


8125
1893#
發表於 08-1-8 11:02 |只看該作者
Jerry媽
比 BANK A/C 來, 入返$$比你呀....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1894#
發表於 08-1-8 11:03 |只看該作者
Jerryma,幾時攞面呀, 上周末等你電話又無有無.

Rank: 6Rank: 6


8125
1895#
發表於 08-1-8 11:05 |只看該作者
仲有5年就供完?? 我係你, 我就唔賣住啦..因為5年唔算一個好長既時間, 5年後, if 個市升, 咪 cashed 左層樓..if 跌..咪照住...舒舒服服咁過下d唔洗供樓既日子..

原文章由 hoganmama 於 08-1-8 10:56 AM 發表
其實點解我唔想賣就係因為我供多5年就供完, 到時我就好舒服, 無債一身輕, 呢一點成日都困擾住我

Rank: 6Rank: 6


8125
1896#
發表於 08-1-8 11:06 |只看該作者
金x風暴, 我層樓賬面上唔見左1xx萬..你話唔驚就有鬼囉

原文章由 KY2004 於 08-1-8 10:52 AM 發表

我經常做錯決定,不論買樓或其他。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1897#
發表於 08-1-8 11:07 |只看該作者
MORNING

Rank: 6Rank: 6


8125
1898#
發表於 08-1-8 11:07 |只看該作者
funfun

你send比我既野已收到, thanks so much~

你個間公司個名都好似好大架wor..係未佢既 subsi 來架??

Rank: 6Rank: 6


8125
1899#
發表於 08-1-8 11:08 |只看該作者
ky

係呀..為左d 細路...我地拎左美國居留權

原文章由 KY2004 於 08-1-8 10:56 AM 發表

多多:

你諗住移民呀?

Rank: 6Rank: 6


6601
1900#
發表於 08-1-8 11:13 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-8 11:08 發表
ky

係呀..為左d 細路...我地拎左美國居留權

多多:

你好掂呀!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖