關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
1881#
發表於 07-12-20 11:57 |只看該作者
ky, 你e+唔差bor. 唔好喊la , 有囡囡, mami and我地ma.
原文章由 KY2004 於 07-12-20 11:52 發表

睇到呢個story,我個心又好唔開心啦!因有D相似,好想喊。
你講得啱!自己的情怳未必最差,可能其他人有其他遭遇,無論點,都應該堅強地面對! ...
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1882#
發表於 07-12-20 11:58 |只看該作者
KY,荅咗啦.  唔走唔走, 亞哥有4年, 亞妹跟住又有六年.

除咗普通話之外, 其余我好滿意, 特別而家個班主任, very good, 我想佢跟我仔到六年級就好啦

原文章由 KY2004 於 07-12-20 11:47 發表

雪雪:

基X咁好,點解走呀!我當年都叩過門,不過音訊全無!

Rank: 5Rank: 5


2967
1883#
發表於 07-12-20 11:58 |只看該作者
你知我eq幾低ga la
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-20 11:56 發表

唔好睇小自已喎.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8953
1884#
發表於 07-12-20 11:58 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-12-20 11:57 發表
HI......all Morning

頭兒, 早安

Rank: 6Rank: 6


6601
1885#
發表於 07-12-20 11:58 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-12-20 11:57 發表
HI......all Morning

novemberwm,

Morning!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1886#
發表於 07-12-20 11:58 |只看該作者
剛忙完一輪....

Rank: 6Rank: 6


6601
1887#
發表於 07-12-20 11:59 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-20 11:54 發表

好多時, 未到最差的時候人係發揮唔到自已最大的能力的.
想最壞時會點點點............ 冇用的. 盞自已辛苦.
到那時時, 做得到就過左一關.
事實就是事實, 人如果肯承認事實, 才會發揮出本能.
.................. ...

蘭蘭:

你講得好有道理,可惜我還未能完全放低同發揮自已最大的能力

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1888#
發表於 07-12-20 12:00 |只看該作者
係呀...個班主任的教學方法好好, 易入腦, 阿仔近排又唱住歌仔背英文喇.
原文章由 雪文 於 07-12-20 11:58 發表
KY,荅咗啦.  唔走唔走, 亞哥有4年, 亞妹跟住又有六年.

除咗普通話之外, 其余我好滿意, 特別而家個班主任, very good, 我想佢跟我仔到六年級就好啦

Rank: 6Rank: 6


6601
1889#
發表於 07-12-20 12:03 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 11:57 發表
ky, 你e+唔差bor. 唔好喊la , 有囡囡, mami and我地ma.

cy,
咁都係!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1890#
發表於 07-12-20 12:05 |只看該作者
我仔昨日唔肯返大陸呀, 佢話返咗去無得上网做每日一篇, 係咁係到喊喊喊

Rank: 6Rank: 6


6601
1891#
發表於 07-12-20 12:06 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-20 11:58 發表
KY,荅咗啦.  唔走唔走, 亞哥有4年, 亞妹跟住又有六年.

除咗普通話之外, 其余我好滿意, 特別而家個班主任, very good, 我想佢跟我仔到六年級就好啦

雪雪:

滿意咪好囉!讀得開開心心嘛!我見你仔仔的result都好好呀!

係呢!仔仔冇嘔喇?

Rank: 6Rank: 6


6601
1892#
發表於 07-12-20 12:08 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-12-20 12:00 發表
係呀...個班主任的教學方法好好, 易入腦, 阿仔近排又唱住歌仔背英文喇.

fun fun:

真係教得好好喎!

我女今年個個班主任,真係 ,舊年個Miss好好多,可惜佢今年冇教我女啦!love,真係好彩!

Rank: 6Rank: 6


6601
1893#
發表於 07-12-20 12:09 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-20 12:05 發表
我仔昨日唔肯返大陸呀, 佢話返咗去無得上网做每日一篇, 係咁係到喊喊喊

雪雪:

你仔好乖喎!

我女今年都冇做過!

Rank: 6Rank: 6


6601
1894#
發表於 07-12-20 12:11 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-20 12:04 發表
KY, 妳都說同囡囡比以前好左好多啦~~
能力要慢慢沁出來的, 妳實得架!!

希望真係船到橋頭自然直啦!

Rank: 6Rank: 6


8953
1895#
發表於 07-12-20 12:11 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-20 12:05 發表
我仔昨日唔肯返大陸呀, 佢話返咗去無得上网做每日一篇, 係咁係到喊喊喊

係大陸上網做唔到 ?

Rank: 8Rank: 8


17382
1896#
發表於 07-12-20 12:17 |只看該作者
咁我都講下古仔啦

話說岩岩過左既星期六我湊左亞囡返公司,到1點放公走時行經德福,咁岩有表演(音樂馬拉松WOR)係D小朋友一組組咁唱聖誕歌咁啦,我就同亞囡停下睇睇,第一組係愛XX灣官立小學的學生表現,我睇到一個小女孩是一個”朱兒”:cry: :cry: 很細小的身體但頭很大:cry: :cry: :cry:佢企在成班同學當中更另佢特出:cry: :cry: 但我見佢表演得好開心 我再睇睇自己亞囡...其實應該開心先岩,比好多人幸福了   



原文章由 yan02 於 07-12-20 11:46 發表
我又來講古仔啦

以下的事是真人真事 ,住在我同層的,我覺得個女很叻,eq 又高,又堅強.


話說我今早送女返學,在電梯口撞到他,問起他女派左學校未,之后就閑聊家常,后來講到上小一,他說:我想上小一就幫我女請 ...

Rank: 5Rank: 5


2967
1897#
發表於 07-12-20 12:21 |只看該作者
佢好有責任心wor
原文章由 雪文 於 07-12-20 12:05 發表
我仔昨日唔肯返大陸呀, 佢話返咗去無得上网做每日一篇, 係咁係到喊喊喊
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1898#
發表於 07-12-20 12:22 |只看該作者
我知道我知道 我會好好咁同MISS XXX家校合作架啦之前唔明點樣家校合作BUT E+明白晒啦   


原文章由 KY2004 於 07-12-20 12:08 發表

fun fun:

真係教得好好喎!

我女今年個個班主任,真係 ,舊年個Miss好好多,可惜佢今年冇教我女啦!love,真係好彩!

Rank: 5Rank: 5


2967
1899#
發表於 07-12-20 12:24 |只看該作者
係ga, 其實有時我覺得自己都幾幸福ga, 不過好衰ga, 梗係覺得唔夠好,見到人地點點點,自己就好鬼sin mo
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-20 12:17 發表
咁我都講下古仔啦

話說岩岩過左既星期六我湊左亞囡返公司,到1點放公走時行經德福,咁岩有表演(音樂馬拉松WOR)係D小朋友一組組咁唱聖誕歌咁啦,我就同亞囡停下睇睇,第一組係愛XX灣官立小學的學生表現,我睇到一個小女孩是一個 ...
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1900#
發表於 07-12-20 12:26 |只看該作者
我無呢D感覺好耐啦,平淡是福啦


原文章由 cyclmama 於 07-12-20 12:24 發表
係ga, 其實有時我覺得自己都幾幸福ga, 不過好衰ga, 梗係覺得唔夠好,見到人地點點點,自己就好鬼sin mo
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖