註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 雪文 於 07-10-26 11:37 硐表 我只是同佢默中文, 大量字忘記咗點寫, 佢唔識寫都算, 不過佢次次都係照抄都抄錯字俾扣分. funfun,另一方面諗, 早D瞓夠精神可能考到好成績呢. 係wor ,打返去問吓亞仔考成點. ...
返回頂部
珍珠宮
原文章由 雪文 於 07-10-26 11:39 硐表 我仔話中文唔好期望佢超過90分, 到佢咁講, 睇怕80分都無.
伯爵府
原文章由 irenec11 於 07-10-26 11:41 硐表 係ga,我個囡就係一個sample
別墅
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 11:45 硐表 叔仔擺酒我唔帶亞女上去啦!:-|
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 11:46 硐表 剛剛仔仔來電, 佢話有一條中文唔識, 求其寫了一個答案. 填字(於測驗範圍之課文中) 問題係:我常常去學校的XX圖書館裡去看圖書. 佢自己話填入:巨大 (諗唔到其他寫 wor) 又話好多同學仔寫上:歡迎. 我就話一定唔會係 ...
原文章由 hoganmama 於 07-10-26 11:45 硐表 我想問下, 其實你地平時除左學校功課 (中文) 外, 有無再比exercise小朋友做 我就無, 我係咪要比番d習作佢做呢?
原文章由 雪文 於 07-10-26 11:48 硐表 喂, 我仔唔係咁講呀. 佢話係 : 今天我到學校 ( ) 公共圖書館借書。 ( )內要有二個字以上, 我都諗唔到.
原文章由 雪文 於 07-10-26 11:46 硐表 有一題 : 媽媽帶我去菜市 ( 場 )買菜. 佢唔知市場 = 街市
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 11:53 硐表 我常常去學校的公共圖書館裡去看圖書.唔知岩唔岩
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-26 11:48 硐表 我有. 但是我學校冇咩功課的. :-|
原文章由 hoganmama 於 07-10-26 11:53 硐表 我想問有無邊度買習作平ar
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 11:55 硐表 你地學校政策不嬲都係冇咩功課wor
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 11:55 硐表 課文內好似沒有 '公共' lee 2 個字 (唔知有冇記錯...)