關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1881#
發表於 07-10-11 10:07 |只看該作者
雪文, 諗諗搵補習la, 就算唔日日, 一星期2-3日都幫輕好多gar, 尋日有補習姐姐上黎, 返去對下功課再默多次書, 好快已經搞掂, 亞仔無比我鬧

今晚無補習姐姐, 返去可能又開片la
原文章由 雪文 於 07-10-11 09:42 硐表
之後又係俾仔激拉

放工接咗佢, 佢就同我講, 媽咪 : 我全部功課只余返一樣數學未做.   等我心諗佢咁乖.  

返到去睇佢手冊, 老師寫住欠交常識功課 ( 做咗忘記帶回校), 無交phonies書 ( 老師口頭通知過佢哋), 唉...  ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1882#
發表於 07-10-11 10:09 |只看該作者
唔好意思, 我昨晚沒有至電給你問問 (阿仔有叫我打電話俾你阿仔)   如果有問的話, 你仔仔就唔會:cry:
原文章由 雪文 於 07-10-11 09:57 硐表


今日又問埋funfun, 佢話都係無個本功課

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1883#
發表於 07-10-11 10:11 |只看該作者
男仔係比較” “” d

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1884#
發表於 07-10-11 10:12 |只看該作者
亞頭, 唔知我部腦定係我的碟有問題, 今日再試吓, 唔得由佢啦.

原文章由 novemberwm 於 07-10-11 09:30 硐表


唔緊要啦, 唔係好wo 心的事黎.. 再搞過lor.......

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1885#
發表於 07-10-11 10:14 |只看該作者
我都好眼訓 尋晚c6上左大6, 1點都未返, 電話又唔通, 我以為佢已經遇害
原文章由 雪文 於 07-10-11 10:05 硐表
jerryma,我又有問題 : 孖寶內1.8關內的第一個金幣, 是在二個刀閘的中間, 點攞呀 ??  點跳都跳唔到.

同埋是否要過埋所有關才能save ??我昨日要打完 1關內的8個關卡才能save呀.  同埋金幣攞晒有咩用 ?  好似你話過俾 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1886#
發表於 07-10-11 10:15 |只看該作者
hoganma, 我已好努力咁去問人油塘那間補習社好D啦, 睇吓三年級, 因亞妹上小一, 我怕搞唔掂二個, 我囡又蠢d,  要俾多D時間係佢身上. 

原文章由 hoganmama 於 07-10-11 10:07 硐表
雪文, 諗諗搵補習la, 就算唔日日, 一星期2-3日都幫輕好多gar, 尋日有補習姐姐上黎, 返去對下功課再默多次書, 好快已經搞掂, 亞仔無比我鬧

今晚無補習姐姐, 返去可能又開片la
...

Rank: 5Rank: 5


4210
1887#
發表於 07-10-11 10:16 |只看該作者
嘩, 我無玩好耐啦, 要返屋企試下先, 至可以答你...
我記得如果你未打爆機, 每次要save都要打爆一個城堡先可以save..
金幣攞晒, 就可以有3粒星, 即係真正打爆機.
1粒星, 打爆機就有, 唔需要打通所有通道
2粒星, 打通所有秘密炮台+上述1點
3粒星, 金幣攞晒+上述2點

原文章由 雪文 於 07-10-11 10:05 硐表
jerryma,我又有問題 : 孖寶內1.8關內的第一個金幣, 是在二個刀閘的中間, 點攞呀 ??  點跳都跳唔到.

同埋是否要過埋所有關才能save ??我昨日要打完 1關內的8個關卡才能save呀.  同埋金幣攞晒有咩用 ?  好似你話過俾 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1888#
發表於 07-10-11 10:17 |只看該作者
哦,咁即係唔使咁辛苦去揾金幣啦.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-11 10:16 硐表
嘩, 我無玩好耐啦, 要返屋企試下先, 至可以答你...
我記得如果你未打爆機, 每次要save都要打爆一個城堡先可以save..
金幣攞晒, 就可以有3粒星, 即係真正打爆機.
1粒星, 打爆機就有, 唔需要打通所有通道
2粒星, 打通 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1889#
發表於 07-10-11 10:18 |只看該作者
1件已經夠c, 仲要招呼2, 比我痴左la
原文章由 雪文 於 07-10-11 10:15 硐表
hoganma, 我已好努力咁去問人油塘那間補習社好D啦, 睇吓三年級, 因亞妹上小一, 我怕搞唔掂二個, 我囡又蠢d,  要俾多D時間係佢身上. 

Rank: 8Rank: 8


17382
1890#
發表於 07-10-11 10:19 |只看該作者
morning

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1891#
發表於 07-10-11 10:20 |只看該作者
你老公係咪要返大陸做野?????????????????
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 10:14 硐表
我都好眼訓  尋晚c6上左大6, 成1點都未返, 電話又唔通, 我以為佢已經遇害

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1892#
發表於 07-10-11 10:21 |只看該作者
雪文: 隻1898
(心情好矛盾呀)

Rank: 5Rank: 5


4210
1893#
發表於 07-10-11 10:21 |只看該作者
尋晚老公都成3點先返屋企....

原文章由 hoganmama 於 07-10-11 10:14 硐表
我都好眼訓  尋晚c6上左大6, 成1點都未返, 電話又唔通, 我以為佢已經遇害

Rank: 8Rank: 8


17382
1894#
發表於 07-10-11 10:21 |只看該作者
尋晚ok:D :D

原文章由 novemberwm 於 07-10-11 08:39 硐表



Good Morning..... ALL
LOVE --->>> 打勝仗未ar ??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1895#
發表於 07-10-11 10:22 |只看該作者
有時要上去見客, 有時要上去收$, 幾個月先一次
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 10:20 硐表
你老公係咪要返大陸做野?????????????????

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1896#
發表於 07-10-11 10:23 |只看該作者
我阿仔昨晚食飯時講, 話想寫封 '情信' 俾一個女同學 我問佢知唔知情信是乜? 佢話:因為果個女仔同佢 (好鐘意佢) wor,
所以佢要寫信俾女仔.  我同佢講:求學階段, 只可以一齊玩, 一齊在學校食 lunch, 小息傾吓計, 唔需要寫信的, 萬一俾老師發現就會被罰.  佢聽完後, 諗左一陣.....咁大個讀中學先算啦, 不過可能到時見唔到 lee 個女仔 la bor   我話唔好再諗 lee d 野.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1897#
發表於 07-10-11 10:24 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-11 10:21 硐表
尋晚老公都成3點先返屋企....

佢ot定去左街呀??????????????

Rank: 5Rank: 5


3212
1898#
發表於 07-10-11 10:24 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 10:18 硐表
1件已經夠c, 仲要招呼2件, 比我痴左la


唔會…..一個又係搞, 二個又係搞, 我覺得女女出世後, 好似好多野冇仔仔個陣咁緊張啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1899#
發表於 07-10-11 10:24 |只看該作者
儲存進度(爆機前) 在各關中各有 3 個金幣可拿,當累積夠金幣,便可開啟 map 中的通道進入蘑菇屋,此時便可以花5個金幣 save 了
儲存進度(爆機後) 隨時按 Start > Save









Jerryma, look look .

Rank: 8Rank: 8


17382
1900#
發表於 07-10-11 10:25 |只看該作者


原文章由 hoganmama 於 07-10-11 10:14 硐表
我都好眼訓  尋晚c6上左大6, 成1點都未返, 電話又唔通, 我以為佢已經遇害
‹ 上一主題|下一主題