關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1150
1861#
發表於 08-1-14 17:38 |只看該作者
CY
我收6點架入到去你那都要6點45分所。
原文章由 cyclmama 於 08-1-14 17:35 發表
好呀, 到時再約你呀, 我地不如book 6-7, 玩完一齊食飯, 好ma

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1862#
發表於 08-1-14 17:38 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-14 17:35 發表
咪係, 好過我地咩都無 :tongue:

今日我fd同我講, 佢出左1.5月bonus

但係你(地)salary高過我好多喎

BONUS~~N年前就有, 而家??? 多左崩都難啦!!!:tongue: :tongue:

Rank: 5Rank: 5


2967
1863#
發表於 08-1-14 17:40 |只看該作者
我look look 先, 上年買俾亞女d衫仲啱著, 亞仔有2條褲唔見咗 (新ga, 未著過)
原文章由 多利是 於 08-1-14 17:37 發表
各位, 有無野想係jsohppers買, now till 15/1/08 free shipping for purchase over 12000yen, 我淨係想買條牛仔褲咋
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1864#
發表於 08-1-14 17:42 |只看該作者
我地諗住sat 打, 平日未必個個ok ma.
原文章由 phoebecyl 於 08-1-14 17:38 發表
CY
我收6點架入到去你那都要6點45分所。
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3104
1865#
發表於 08-1-14 17:47 |只看該作者
不好意思,我女比較熱情小小 ,不過話是話,很多同學他都仲意同他玩


原文章由 cyclmama 於 08-1-14 17:16 發表
yan ma, 平時我亞仔唔會好主動同女仔玩ga, 不過果日佢同你個女好似 ...

Rank: 5Rank: 5


2967
1866#
發表於 08-1-14 17:52 |只看該作者
仲muk鬼唔好意思'姐', 小朋友一齊玩先開心ga ma, 我多謝你招呼我就真.
原文章由 yan02 於 08-1-14 17:47 發表
不好意思,我女比較熱情小小 ,不過話是話,很多同學他都仲意同他玩
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


1150
1867#
發表於 08-1-14 17:53 |只看該作者
yan架女係好熱情 ...她生BB時我帶咩阿仔去她家探她,她女直接係咁捉住我仔重話我仔叫她做老婆仔(不過我仔那時都唔係太識講嘢),但我仔又超慢熱所以當時我仔有D驚。唉..我都想我仔熱情小小。
原文章由 yan02 於 08-1-14 17:47 發表
不好意思,我女比較熱情小小ops:" /> ,不過話是話,很多同學他都仲意同他玩

[ 本文章最後由 phoebecyl 於 08-1-14 17:55 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1868#
發表於 08-1-14 19:19 |只看該作者
各位, 常識題 :你哋返屋企考仔女啦, 會有好意外的荅案加.
太陽每天在那個方向昇起,那個方向下山.

(  亞仔荅西面昇起, 東方落山.  亞囡荅東方出, 北方落.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1869#
發表於 08-1-14 19:22 |只看該作者
咁唔得wor , 佢話我仔係佢男朋友加啦

原文章由 phoebecyl 於 08-1-14 17:53 發表
yan架女係好熱情 ...她生BB時我帶咩阿仔去她家探她,她女直接係咁捉住我仔重話我仔叫她做老婆仔(不過我仔那時都唔係太識講嘢),但我仔又超慢熱所以當時我仔有D驚。唉..我都想我仔熱情小小。
...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1870#
發表於 08-1-14 21:43 |只看該作者
岩岩問左LA, 亞仔話東面升起西面落山lor
原文章由 雪文 於 08-1-14 19:19 發表
各位, 常識題 :你哋返屋企考仔女啦, 會有好意外的荅案加.
太陽每天在那個方向昇起,那個方向下山.

(  亞仔荅西面昇起, 東方落山.  亞囡荅東方出, 北方落. ) ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1871#
發表於 08-1-14 22:05 |只看該作者
我都岩岩問左亞囡啦,亞囡都係話東面升起西面落山lor

原文章由 hoganmama 於 08-1-14 21:43 發表
岩岩問左LA, 亞仔話東面升起西面落山lor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1872#
發表於 08-1-14 22:15 |只看該作者
今晚好齊人喎!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1873#
發表於 08-1-14 22:15 |只看該作者
今晚又係好輕鬆
照舊放工接囡食飯之後返屋企,今日唔算多功課but亞囡係我放工前都係未做晒,咁我返到屋企後同亞囡講叫佢出走廊做,點知亞囡話我唔比時間及機會佢,咁我就話ok我比機會你,咁你e+開始做由8:15做到8:45分(比30分鐘佢:tongue: )啦如果都係做唔晒就出走廊慢慢做啦,點知佢真係拿拿sing好快手做 仲唔洗我教佢做但佢又做岩晒wor 之後佢就照舊練琴及執書包(快手果種) 最後9:30前沖晒涼攪惦晒 之後到我沖涼時佢就拿本英文書係廁所一路坐一路溫晒成本書 (佢自己要求要溫晒成本) 佢自己話今日好輕鬆

努力呀亞囡,你同我同要堅持住呀 :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
1874#
發表於 08-1-14 22:16 |只看該作者
我今晚早攪惦晒d野咪去來一陣啦

原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 22:15 發表
今晚好齊人喎!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1875#
發表於 08-1-14 22:18 |只看該作者
幫c6打幾張單先 886

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1876#
發表於 08-1-14 22:21 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-14 22:18 發表
幫c6打幾張單先 886

我同女女都要 ,

Rank: 6Rank: 6


7553
1877#
發表於 08-1-14 22:49 |只看該作者
hi all ,
有野請教大家.......
你們仔女有冇戴眼鏡 ?
我大女上年健康檢查時已麻麻地,但就不需去到戴眼鏡呢個地步 , 咁早排學校又有視力檢查服務,我兩個都有被揀來檢查 (因之前填了問卷)...今天派回來 ,大女張紙就寫 "建議配戴眼鏡 "但又冇寫佢幾度果d,咁我係咪就咁帶佢去眼鏡鋪驗呢 ? 聽人講一戴就年年要換,我唔想呀........點算 ?:cry:
另外配眼鏡之前去邊度驗準確d 呢 ?
我女2月會健康檢查到時應有得驗眼,我想等埋先再決定 .......好煩 !
有冇人解答下 ?
因早排又話街果d眼鏡好參差 ......都唔知點好......我想問定資料等有個心理準備......因為一直冇諗過佢會近視(佢不是讀書材料)........同埋大約幾$一副架 ?
我家有對雙子公主

Rank: 5Rank: 5


2065
1878#
發表於 08-1-14 22:56 |只看該作者
亞女話左邊升起右边下

原文章由 雪文 於 08-1-14 19:19 發表
各位, 常識題 :你哋返屋企考仔女啦, 會有好意外的荅案加.
太陽每天在那個方向昇起,那個方向下山.

(  亞仔荅西面昇起, 東方落山.  亞囡荅東方出, 北方落. ) ...

Rank: 5Rank: 5


2065
1879#
發表於 08-1-14 23:00 |只看該作者
我亞女重末织自己執書法wor,love, 努力加油就惦架la。

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-14 22:15 發表
今晚又係好輕鬆
照舊放工接囡食飯之後返屋企,今日唔算多功課but亞囡係我放工前都係未做晒,咁我返到屋企後同亞囡講叫佢出走廊做,點知亞囡話我唔比時間及機會佢,咁我就話ok我比機會你,咁你e+開始做由8:15做到8:45分(比30分鐘佢:to ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1880#
發表於 08-1-14 23:02 |只看該作者
深水土步賽馬會,我囡之前都去過驗眼,ok仔細(驗好多野的)又平$120左右,但要電話排期(約20幾日),另外聽講理工咩咩驗眼中心都okbut我無去過,好似要成$400不過唔洗排期咁耐

賽馬會(唔好比佢個名嚇親,佢個名改得衰姐

http://www.hksb.org.hk/VH/hksb/jcmsc/c_intro.htm



原文章由 kitty 於 08-1-14 22:49 發表
hi all ,
有野請教大家.......
你們仔女有冇戴眼鏡 ?
我大女上年健康檢查時已麻麻地,但就不需去到戴眼鏡呢個地步 , 咁早排學校又有視力檢查服務,我兩個都有被揀來檢查 (因之前填了問卷)...今天派回來 ,大女 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖