關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1861#
發表於 08-1-8 09:39 |只看該作者
唔係呀, 你返工的地方

原文章由 KY2004 於 08-1-8 09:31 發表

雪雪:

你唔“並”喇?

我覺得外野手都好得,九龍城我正知泰國野正囉!邊間日本野呀?咁西環河係咩來的?係西環嗎?

Rank: 6Rank: 6


6601
1862#
發表於 08-1-8 09:41 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 09:32 發表
Good Morning!!!

KY,

想問下你, 尋日亞仔有份功課有條題目唔明, 問左好多人都唔明點解, 唔知你識唔識解

最近教緊本英文故事書 書名好似係 the Duckling and the Chick咁上下, 書內容講隻鴨仔做咩隻雞仔就做咩

e. ...

hoganma,

我女去年都有呢本書(好似),不過我睇你條question,都唔知講咩添!我都唔記得呀女有冇問呢條問題。 會唔會係叫作dialogue呀?即Duckling:  I caught xxx.  Chick: Me too.

Rank: 6Rank: 6


6601
1863#
發表於 08-1-8 09:45 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-8 09:39 發表
唔係呀, 你返工的地方

C囉!我以為你講去西環食出名的河粉添!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1864#
發表於 08-1-8 09:47 |只看該作者
西環食出名的河粉
原文章由 KY2004 於 08-1-8 09:45 發表

C囉!我以為你講去西環食出名的河粉添!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1865#
發表於 08-1-8 09:48 |只看該作者
hoganma,睇完有咩感想, 發表吓.  我見到D數字就

原文章由 雪文 於 08-1-7 20:49 發表
hoganmama, Look Look.講買樓.


http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1255790&extra=page%3D3&page=1

Rank: 6Rank: 6


6601
1866#
發表於 08-1-8 09:54 |只看該作者
我要呻吓先:

琴日呀女D英文功課睇到我CC吓,都唔知佢寫乜,問佢又係唔清唔楚,都唔知點同佢改。

已經好慶啦,跟著佢話有條數唔識,誇張到話腦閉塞都諗唔到,我以為幾深啦!車!原來條問題係:如果6 x Y 的積是少過40,咁“Y”可以有多少個一位數?條數咁easy都話唔識我叫佢listed所有6乘出來的積,再問佢明唔明問乜?佢都話唔明,激到我CC吓,好想喊呀! 我又丙左佢一輪囉!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1867#
發表於 08-1-8 10:00 |只看該作者
我都贊成去外野手, 可以任食魚生
或者肥脾之前介紹過, 紅磡一本 (食日本野) 不過 lee 間交通唔多就腳.
原文章由 雪文 於 08-1-8 09:22 發表
各位早晨

我贊成去外野手或肥脾介紹九龍城食日本菜的地方或西環河.

好味王麻麻囉.

[ 本文章最後由 funbabyhk 於 08-1-8 10:02 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


6601
1868#
發表於 08-1-8 10:07 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-8 10:00 發表
我都贊成去外野手, 可以任食魚生
或者肥脾之前介紹過, 紅磡一本 (食日本野) 不過 lee 間交通唔多就腳.

fun fun:

早晨!

sashimi》》my favourite

一本》》係邊?交通唔就腳架?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1869#
發表於 08-1-8 10:15 |只看該作者
一本 -- 歐化傢俬對面, 行人天橋底, 油站隔離
原文章由 KY2004 於 08-1-8 10:07 發表

fun fun:

早晨!

sashimi》》my favourite

一本》》係邊?交通唔就腳架?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1870#
發表於 08-1-8 10:16 |只看該作者
我又要出去 HSBC 排隊喇:-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1871#
發表於 08-1-8 10:23 |只看該作者
funfun,亞仔今日考中文看圖說話, 我比較擔心, 因次次都考好差:cry:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1872#
發表於 08-1-8 10:23 |只看該作者
我睇完之後仲未消化到, 搞到我都唔知賣唔賣樓好

買左樓真係成世幫銀行打工

好似我咁層樓已20年, 即使我供完, 當我30年後退休, 層樓已50年, 咁層樓仲住得咩? 咁我咪應該賣

好啦, 賣左再買番, 即係要買新樓or under 10年樓齡, 起碼都2.5M-3M以上, 要比90萬首期, 供200萬, 分20年, 要捱多20年

咁即係點?????????
原文章由 雪文 於 08-1-8 09:48 發表
hoganma,睇完有咩感想, 發表吓.  我見到D數字就

Rank: 8Rank: 8


17382
1873#
發表於 08-1-8 10:28 |只看該作者
morning all 做野先

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1874#
發表於 08-1-8 10:30 |只看該作者
尋日睇報紙新都城都升到成4千幾蚊呎, 點買? 我之前睇, 7百呎, 2百幾, 真係想買, 但當時賣左呢層爭d, 又要裝修, 又3成首期, 好”忟”, 無理由一舖清袋gar ma, 唉, 而家想買都唔得

Rank: 6Rank: 6


8125
1875#
發表於 08-1-8 10:36 |只看該作者
hoganmama

個point 係, if 你覺得而家既樓高己經好高...有 earnings, 咁你咪賣左套現左先囉~  袋袋平安麻..

咁if 你賣左都仲有屋住, 就最好啦, otherwise, 就租住先, 等樓價跌既時侯, 先考慮買返~  if 你唸住賣左層樓再買過, 又唔係一次過 pay off, 就真係要考慮清楚..因為咁, 一賣一買, 又要問銀行借$$, 咁就得不償失囉~

原文章由 hoganmama 於 08-1-8 10:23 AM 發表
我睇完之後仲未消化到, 搞到我都唔知賣唔賣樓好

買左樓真係成世幫銀行打工

好似我咁層樓已20年, 即使我供完, 當我30年後退休, 層樓已50年, 咁層樓仲住得咩? 咁我咪應該賣

好啦, 賣左再買番, 即係要買新樓or u ...

Rank: 6Rank: 6


6601
1876#
發表於 08-1-8 10:36 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 10:30 發表
尋日睇報紙新都城都升到成4千幾蚊呎, 點買? 我之前睇, 7百呎, 2百幾, 真係想買, 但當時賣左呢層爭d, 又要裝修, 又3成首期, 好”忟”, 無理由一舖清袋gar ma, 唉, 而家想買都唔得 ...

咁俾少D down payment囉!E.g. 10%

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1877#
發表於 08-1-8 10:37 |只看該作者
我好怕最錯決定, 當年買呢度已經好錯誤
原文章由 多利是 於 08-1-8 10:36 發表
hoganmama

個point 係, if 你覺得而家既樓高己經好高...有 earnings, 咁你咪賣左套現左先囉~  袋袋平安麻..

咁if 你賣左都仲有屋住, 就最好啦, otherwise, 就租住先, 等樓價跌既時侯, 先考慮買返~  if 你唸住賣左 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1878#
發表於 08-1-8 10:40 |只看該作者
我地就係唔想咁, 因為又要比insurance, 又利息, 如果我無小朋友比晒落層樓度就無所謂, 但點都要留d $ ma
原文章由 KY2004 於 08-1-8 10:36 發表

咁俾少D down payment囉!E.g. 10%

Rank: 6Rank: 6


8125
1879#
發表於 08-1-8 10:40 |只看該作者
hoganmama

我都係...當年金x風暴已經害到我雞毛鴨血...所以要再買樓..我真係有d陰影...我真係要好有把握先會考慮買.. :-| :-|

原文章由 hoganmama 於 08-1-8 10:37 AM 發表
我好怕最錯決定, 當年買呢度已經好錯誤

Rank: 6Rank: 6


8125
1880#
發表於 08-1-8 10:45 |只看該作者
hoganmama

我有時唸, 我而家比緊既租, if 真係供樓, 都只係比到利息+丁d咁多本..有咩用?? 話就係話幫人供樓, 但我既down payment 用來 invest, 會有return, 但if 用左買樓, 就比層扎住左, 唔知有咩return, 到有需要買樓時, 先用 earn到既 return 來買..不過唔知邊舊數大d..

呢條數..真係唔係幾識計 同埋, 我仲有1個point, 就係香港...唔知係未我真正要 stay 既地方, 我唔想比層樓綁住
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖