- 在線時間
- 471 小時
- 最後登錄
- 19-5-17
- 國民生產力
- 361
- 附加生產力
- 1520
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-8-30
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1223
- 主題
- 23
- 精華
- 0
- 積分
- 3104
- UID
- 98055
 
|
我又來講古仔啦
以下的事是真人真事 ,住在我同層的,我覺得個女很叻,eq 又高,又堅強.
話說我今早送女返學,在電梯口撞到他,問起他女派左學校未,之后就閑聊家常,后來講到上小一,他說:我想上小一就幫我女請補習
我 : 不使啦,比他自己學下啦,沒比他依賴慣人
她 :你知啦,我1-5都不大陸,沒人跟工課,工人又不得,婆婆又不識
我 : 甘有你老公嗎,叫他睇啦
她 : 笑笑口講 ,我離左婚2-3年啦,爸爸淨係星期日有空帶仔出街玩
我 : 我不知哦,你點解分開
她: 你知啦,我上日上大陸,男人呢家野....(大家明啦,衰佬有女人)
我: 你不會為他轉工嗎 ?
她 : 唉,我哥又有cancer ,阿媽又老啦,`要養女,養工人,成頭家等
住我養,即使我同埋他,他都未必養到我,我不會為了一個男 人 而放棄在我前面的金礦......
呢個女人在公司都是高層,呢幾年我真係睇住他家的由好轉變到不好,首先是爸爸過身,跟住大哥發現有cancer,之后再離婚自己揹起成頭家,大家睇完有沒感想呢 ?我自認為,我會頂不順,接2連3的打激,我做不到他甘樂觀,(或者背后他都很不開心,但都可以勇敢面對,),所以有時睇到人地不好的一面,先會發覺擺在自己面前的野,要好好珍惜,自己並不是最差,最可憐的一個. |
|