關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
1861#
發表於 07-12-20 11:17 |只看該作者
雪, 我問咗我亞頭你想知gei嘢, 得閒call 我
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1862#
發表於 07-12-20 11:21 |只看該作者
PTH我幫佢唔到, C6同亞仔話我發音唔正 , 唯有叫普通話補習老師幫佢LA
原文章由 KY2004 於 07-12-20 11:15 發表
love, hoganma,

我見呀女份中文oral, listening同英文oral 都唔易,俾P.1深好多!中文oral,要佢地用Putonghua跟圖說故事!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1863#
發表於 07-12-20 11:21 |只看該作者
哦, 咁都好D, 唔係佢又依賴我GAR LA
原文章由 KY2004 於 07-12-20 11:05 發表

唔駛驚,冇得幫,你同我都係得個‘睇’字!

Rank: 8Rank: 8


17382
1864#
發表於 07-12-20 11:30 |只看該作者
又要做無謂野

Rank: 6Rank: 6


6601
1865#
發表於 07-12-20 11:32 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-20 11:28 發表
見到妳地講學校d課程, 我諗, 我想同女轉校都要打退堂鼓了. 以現在我地學校的程度, 出去.......不敢想像.  

蘭蘭:

你女女係咪讀臻X呀?D英文好深呀!你想同佢轉去邊間呀?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1866#
發表於 07-12-20 11:33 |只看該作者
又唔可以咁講gei, 或者你女可以呢
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-20 11:28 發表
見到妳地講學校d課程, 我諗, 我想同女轉校都要打退堂鼓了. 以現在我地學校的程度, 出去.......不敢想像.  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1867#
發表於 07-12-20 11:41 |只看該作者
lanlan,我更加啦, 走出基x, 我都唔知我仔會點

原文章由 龍舌蘭 於 07-12-20 11:28 發表
見到妳地講學校d課程, 我諗, 我想同女轉校都要打退堂鼓了. 以現在我地學校的程度, 出去.......不敢想像.  

Rank: 5Rank: 5


3104
1868#
發表於 07-12-20 11:46 |只看該作者
我又來講古仔啦

以下的事是真人真事 ,住在我同層的,我覺得個女很叻,eq 又高,又堅強.


話說我今早送女返學,在電梯口撞到他,問起他女派左學校未,之后就閑聊家常,后來講到上小一,他說:我想上小一就幫我女請補習
我 : 不使啦,比他自己學下啦,沒比他依賴慣人
她 :你知啦,我1-5都不大陸,沒人跟工課,工人又不得,婆婆又不識
我 : 甘有你老公嗎,叫他睇啦
她 : 笑笑口講 ,我離左婚2-3年啦,爸爸淨係星期日有空帶仔出街玩
我 : 我不知哦,你點解分開
她: 你知啦,我上日上大陸,男人呢家野....(大家明啦,衰佬有女人)
我: 你不會為他轉工嗎 ?
她 : 唉,我哥又有cancer ,阿媽又老啦,`要養女,養工人,成頭家等
      住我養,即使我同埋他,他都未必養到我,我不會為了一個男        人 而放棄在我前面的金礦......

呢個女人在公司都是高層,呢幾年我真係睇住他家的由好轉變到不好,首先是爸爸過身,跟住大哥發現有cancer,之后再離婚自己揹起成頭家,大家睇完有沒感想呢 ?我自認為,我會頂不順,接2連3的打激,我做不到他甘樂觀,(或者背后他都很不開心,但都可以勇敢面對,),所以有時睇到人地不好的一面,先會發覺擺在自己面前的野,要好好珍惜,自己並不是最差,最可憐的一個.

Rank: 6Rank: 6


6601
1869#
發表於 07-12-20 11:47 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-20 11:41 發表
lanlan,我更加啦, 走出基x, 我都唔知我仔會點

雪雪:

基X咁好,點解走呀!我當年都叩過門,不過音訊全無!

Rank: 6Rank: 6


8953
1870#
發表於 07-12-20 11:49 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-20 11:41 發表
lanlan,我更加啦, 走出基x, 我都唔知我仔會點

妳覺得基x好差咩 ? 點解要走 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1871#
發表於 07-12-20 11:50 |只看該作者
GOOD

原文章由 yan02 於 07-12-20 11:46 發表
我又來講古仔啦

以下的事是真人真事 ,住在我同層的,我覺得個女很叻,eq 又高,又堅強.


話說我今早送女返學,在電梯口撞到他,問起他女派左學校未,之后就閑聊家常,后來講到上小一,他說:我想上小一就幫我女請 ...

Rank: 6Rank: 6


6601
1872#
發表於 07-12-20 11:52 |只看該作者
原文章由 yan02 於 07-12-20 11:46 發表
我又來講古仔啦

以下的事是真人真事 ,住在我同層的,我覺得個女很叻,eq 又高,又堅強.


話說我今早送女返學,在電梯口撞到他,問起他女派左學校未,之后就閑聊家常,后來講到上小一,他說:我想上小一就幫我女請 ...

睇到呢個story,我個心又好唔開心啦!因有D相似,好想喊。
你講得啱!自己的情怳未必最差,可能其他人有其他遭遇,無論點,都應該堅強地面對!

Rank: 6Rank: 6


6601
1873#
發表於 07-12-20 11:54 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-20 11:48 發表


ky,
教得深, 未必等於學得到. 妳是見我這兩次問文法吧?


搵緊, 比較緊. 未有確實目標. (我講左等於冇講)
越高年級, 就越驚.  仲不可以什麼都是回來家長教.
她們在學校的時間比在家時間長, 如果不有效利用,
後 ...

咁又係!

Rank: 5Rank: 5


2967
1874#
發表於 07-12-20 11:54 |只看該作者
me too la, 亞女C梗tim la
原文章由 雪文 於 07-12-20 11:41 發表
lanlan,我更加啦, 走出基x, 我都唔知我仔會點
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1875#
發表於 07-12-20 11:54 |只看該作者
無諗過走.  只是見佢哋太深, 相對我哋真係好淺咁

原文章由 龍舌蘭 於 07-12-20 11:49 發表

妳覺得基x好差咩 ? 點解要走 ?

Rank: 5Rank: 5


2967
1876#
發表於 07-12-20 11:55 |只看該作者
如果係我, 我諗我c咗la
原文章由 yan02 於 07-12-20 11:46 發表
我又來講古仔啦

以下的事是真人真事 ,住在我同層的,我覺得個女很叻,eq 又高,又堅強.


話說我今早送女返學,在電梯口撞到他,問起他女派左學校未,之后就閑聊家常,后來講到上小一,他說:我想上小一就幫我女請 ...
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1877#
發表於 07-12-20 11:55 |只看該作者
唔好咁啦, KY.  你只是沒遇上合適的人, 不是你的錯呀.

原文章由 KY2004 於 07-12-20 11:52 發表

睇到呢個story,我個心又好唔開心啦!因有D相似,好想喊。
你講得啱!自己的情怳未必最差,可能其他人有其他遭遇,無論點,都應該堅強地面對! ...

Rank: 6Rank: 6


8953
1878#
發表於 07-12-20 11:55 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-20 11:54 發表
無諗過走.  只是見佢哋太深, 相對我哋真係好淺咁

佢地一年班教得似2年, 2年個d, 似4年多d.

Rank: 6Rank: 6


8953
1879#
發表於 07-12-20 11:56 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 11:55 發表
如果係我, 我諗我c咗la

唔好睇小自已喎.

Rank: 5Rank: 5


3212
1880#
發表於 07-12-20 11:57 |只看該作者
HI......all Morning
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖