註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 11:50 硐表 fun:我去左ebuddy啦, login左見倒你個名, 亦都click左入去, 打埋字添, 等左好耐都見唔返我打果句字, 之後又彈個視窗出黎話我error~~~~
珍珠宮
原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 12:06 硐表 我見到你是 '脫機' = 離線bor??? 要在視窗 '字體設置' 下面打字, enter
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 12:00 硐表 come, 我有係msn見到你,不過唔知點解你好似見唔到我地
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 12:11 硐表 尋日我問亞女中默識唔識? 佢話:唔識呀!:cry:
原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 12:15 硐表 都係默拼音嗎?
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-8 12:11 硐表 昨天下午一直進不到bk, 今天上午也有問題 今日病假, 在家. 大傷風. 等陣又要去 :tongue: 溫下書先...
子爵府
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 12:15 硐表 係呀~~~~救命!!!!
原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 12:16 硐表 come, 我地明晚好多人會出來呀
原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 12:17 硐表 咁係咪會有本書教識佢地後才會安排默書