關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1861#
發表於 07-10-26 11:30 |只看該作者
LEE個月駛左好多$$$, 下個月仲多呀!!!!

Rank: 6Rank: 6


8953
1862#
發表於 07-10-26 11:31 |只看該作者
早晨!o甘多位!

雪文: 祝妳生日快樂, 小朋友聽教聽話!

Rank: 8Rank: 8


17382
1863#
發表於 07-10-26 11:31 |只看該作者
我個人覺得小學生(p1)開頭通常衰中文先,英文通常都會好過中文,但再高小小年級時時就相反 英文衰過中文,因我見好多個都係咁樣包括我妹個囡都係中文唔得攪到中,數,常都

我囡就同hogan & katie岩岩相反衰英文一科 我又要改變一下先得啦   



原文章由 hoganmama 於 07-10-26 11:24 硐表
我仔英文得, 中文唔得, 我之前無比其他習作佢做, 尋晚拿拿林上網搵, 自己又作d, 要操下佢, 唔係下星期c緊

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1864#
發表於 07-10-26 11:31 |只看該作者
昨晚都冇乜同阿仔溫書, 佢話好攰 wor  睇黎都唔會有好成績.....:-|

Rank: 5Rank: 5


4210
1865#
發表於 07-10-26 11:32 |只看該作者
no la, 要溫書, 2號又要開生日會

原文章由 雪文 於 07-10-26 10:50 硐表
各位, 我囡學校12月1號會去大棠荔枝山荘,有無人有意同我哋一齊參加呀, 我仲未知幾多錢.  Lunch就唔包的, 去到可以點餐, BBQ或野餐.

Rank: 4


679
1866#
發表於 07-10-26 11:32 |只看該作者
追哂d post,關於寫字問題,亞女係金麗時,老師都有提醒我地唔好俾小朋友d字寫得太潦草,所以個時我已經開始執亞女d.佢個時好唔鐘意我擦ga,e+上咗小學後,佢就明白.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1867#
發表於 07-10-26 11:33 |只看該作者
come,你叔仔係深圳擺酒, 你唔諗住帶晴晴去呀 ??

要唔要借毛毛粉紅色披肩 ?  我囡有件, 啱唔啱呢 ??

原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 11:01 硐表
我細佬係quarry bay擺酒, 我叔仔5號擺酒, 又係星期一, 咁無理由一個請一個唔請, so索性2個都唔請假.:-|

感動??? 我估唔會囉, 我連自己結婚都無喊喎?!!??!?!?
...

Rank: 6Rank: 6


8953
1868#
發表於 07-10-26 11:34 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 11:30 硐表
LEE個月駛左好多$$$, 下個月仲多呀!!!!

記得留錢過年呀~~~~~~~~~~~~

Rank: 8Rank: 8


17382
1869#
發表於 07-10-26 11:35 |只看該作者
我都無眼睇啦

原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 11:31 硐表
昨晚都冇乜同阿仔溫書, 佢話好攰 wor  睇黎都唔會有好成績.....:-|

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1870#
發表於 07-10-26 11:37 |只看該作者
我就覺得d英文比較淺, 中文比較深wor
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 11:31 硐表
我個人覺得小學生(p1)開頭通常衰中文先,英文通常都會好過中文,但再高小小年級時時就相反 英文衰過中文,因我見好多個都係咁樣包括我妹個囡都係中文唔得攪到中,數,常都

我囡就同hogan & katie岩岩相反衰英文一科   ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1871#
發表於 07-10-26 11:37 |只看該作者
我只是同佢默中文, 大量字忘記咗點寫, 佢唔識寫都算, 不過佢次次都係照抄都抄錯字俾扣分.

funfun,另一方面諗, 早D瞓夠精神可能考到好成績呢.

係wor ,打返去問吓亞仔考成點.

原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 11:31 硐表
昨晚都冇乜同阿仔溫書, 佢話好攰 wor  睇黎都唔會有好成績.....:-|

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1872#
發表於 07-10-26 11:39 |只看該作者
我同你不傷百仲 (係咪咁樣寫 )
今晚又要請生日朋友食飯喇

原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 11:30 硐表
LEE個月駛左好多$$$, 下個月仲多呀!!!!

Rank: 4


679
1873#
發表於 07-10-26 11:39 |只看該作者
我咪又係,表妹下星期六結婚要做人情.

我仲未買到鞋親條裙,都唔知點算
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 11:30 硐表
LEE個月駛左好多$$$, 下個月仲多呀!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1874#
發表於 07-10-26 11:39 |只看該作者
我仔話中文唔好期望佢超過90分, 到佢咁講, 睇怕80分都無.

原文章由 雪文 於 07-10-26 11:37 硐表

係wor ,打返去問吓亞仔考成點.

...

Rank: 4


679
1875#
發表於 07-10-26 11:41 |只看該作者
係ga,我個囡就係一個sample

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 11:31 硐表
我個人覺得小學生(p1)開頭通常衰中文先,英文通常都會好過中文,但再高小小年級時時就相反 英文衰過中文,因我見好多個都係咁樣包括我妹個囡都係中文唔得攪到中,數,常都

我囡就同hogan & katie岩岩相反衰英文一科   ...

Rank: 6Rank: 6


8953
1876#
發表於 07-10-26 11:42 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-26 11:37 硐表
我就覺得d英文比較淺, 中文比較深wor

中文字難寫. 英文仲可以用拚音.

Rank: 8Rank: 8


17382
1877#
發表於 07-10-26 11:44 |只看該作者
agree,因為英文記26個字母,中文多筆劃好多,我囡英文唔好我諗係因為佢唔肯去睇,因為佢唔鐘意默英文:-| :-| :-|

原文章由 hoganmama 於 07-10-26 11:37 硐表
我就覺得d英文比較淺, 中文比較深wor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1878#
發表於 07-10-26 11:45 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-26 11:33 硐表
come,你叔仔係深圳擺酒, 你唔諗住帶晴晴去呀 ??

要唔要借毛毛粉紅色披肩 ?  我囡有件, 啱唔啱呢 ??

叔仔擺酒我唔帶亞女上去啦!:-|

Rank: 4


679
1879#
發表於 07-10-26 11:45 |只看該作者
照抄都抄錯字係大部分小朋友gei通病
原文章由 雪文 於 07-10-26 11:37 硐表
我只是同佢默中文, 大量字忘記咗點寫, 佢唔識寫都算, 不過佢次次都係照抄都抄錯字俾扣分.

funfun,另一方面諗, 早D瞓夠精神可能考到好成績呢.

係wor ,打返去問吓亞仔考成點.

...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1880#
發表於 07-10-26 11:45 |只看該作者
我想問下, 其實你地平時除左學校功課 (中文) 外, 有無再比exercise小朋友做

我就無, 我係咪要比番d習作佢做呢?
原文章由 雪文 於 07-10-26 11:39 硐表
我仔話中文唔好期望佢超過90分, 到佢咁講, 睇怕80分都無.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖