關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 4


679
1861#
發表於 07-10-10 17:54 |只看該作者
我c6都係鐘意睇電視,不過唔鐘意睇明珠台D劇,咁有陣時就吓去睇無線,不過有陣時佢都肯就吓我gei
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 17:43 硐表
我覺得d電視情節唔好睇所以唔睇 聽歌上網好d 不過我隻c6就勁勁勁鐘意睇電視

Rank: 4


679
1862#
發表於 07-10-10 17:57 |只看該作者
祝你出戰順利,
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 17:47 硐表
又一天啦,準備返去打仗了,各位886

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1863#
發表於 07-10-10 17:57 |只看該作者
88 我仲有成9個字先走得ar
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 17:47 硐表
又一天啦,準備返去打仗了,各位886

Rank: 4


679
1864#
發表於 07-10-10 18:00 |只看該作者
仲有我陪你:D ,不過我6:15就走陪亞頭去飲
原文章由 hoganmama 於 07-10-10 17:57 硐表
88 我仲有成9個字先走得ar

Rank: 4


679
1865#
發表於 07-10-10 18:13 |只看該作者

原文章由 irenec11 於 07-10-10 18:00 硐表
仲有我陪你:D ,不過我6:15就走陪亞頭去飲

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1866#
發表於 07-10-10 22:04 |只看該作者
各位: 今晚8:20pm pccw已經有人上門安裝寬頻啦, 而家now又睇緊, 網又用得返, 真係happy..............

今日係公司上bk又慢又盛,真係攪到我無心機上黎同你地傾計...希望聽日正常返啦.

我今朝撞倒hoganma, 夜晚返屋企時又撞倒jerry媽, 藍田真係細架啦!:loveliness: :loveliness:

Rank: 5Rank: 5


3212
1867#
發表於 07-10-11 08:39 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 17:47 硐表
又一天啦,準備返去打仗了,各位886



Good Morning..... ALL
LOVE --->>> 打勝仗未ar ??

Rank: 5Rank: 5


3212
1868#
發表於 07-10-11 08:40 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-10 22:04 硐表
各位: 今晚8:20pm pccw已經有人上門安裝寬頻啦, 而家now又睇緊, 網又用得返, 真係happy..............

今日係公司上bk又慢又盛,真係攪到我無心機上黎同你地傾計...希望聽日正常返啦.

我今朝撞倒hoganma,  ...


雖然我住lam tin, 但都好少撞到你地wo.... 可能我d時間太早啦....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1869#
發表於 07-10-11 09:00 |只看該作者
morning!
november: 係啦, 你早返屋企過我, 所以難d撞倒.

原文章由 novemberwm 於 07-10-11 08:40 硐表


雖然我住lam tin, 但都好少撞到你地wo.... 可能我d時間太早啦....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1870#
發表於 07-10-11 09:06 |只看該作者
morning!
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 09:00 硐表
morning!
november: 係啦, 你早返屋企過我, 所以難d撞倒.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1871#
發表於 07-10-11 09:15 |只看該作者
早呀, 各位.

我又有一肚苦水要呻啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1872#
發表於 07-10-11 09:21 |只看該作者
做乜事 呀????

原文章由 雪文 於 07-10-11 09:15 硐表
早呀, 各位.

我又有一肚苦水要呻啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1873#
發表於 07-10-11 09:25 |只看該作者
第一件 : 昨日燒咗成個下午的碟, 返到屋企大部份听唔到

Rank: 5Rank: 5


3212
1874#
發表於 07-10-11 09:30 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-11 09:25 硐表
第一件 : 昨日燒咗成個下午的碟, 返到屋企大部份听唔到


唔緊要啦, 唔係好wo 心的事黎.. 再搞過lor.......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1875#
發表於 07-10-11 09:31 |只看該作者
side左你一番心機....
原文章由 雪文 於 07-10-11 09:25 硐表
第一件 : 昨日燒咗成個下午的碟, 返到屋企大部份听唔到

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1876#
發表於 07-10-11 09:42 |只看該作者
之後又係俾仔激拉

放工接咗佢, 佢就同我講, 媽咪 : 我全部功課只余返一樣數學未做.   等我心諗佢咁乖.  

返到去睇佢手冊, 老師寫住欠交常識功課 ( 做咗忘記帶回校), 無交phonies書 ( 老師口頭通知過佢哋), 唉... 睇少一日都唔得.  仲俾老師寫 : xx家長, 請督促xx交齊功課.

之後食完飯等我洗完碗出來,  佢就喊住口咁問我 : 媽咪, 我的數學功課薄呢 ??  我一听就話我無攞過你的.  佢好興話我動過佢的書包.  我同小悅都話無見過無掂過. 佢就喊啦...

等我問多二問, 又話班長無派返俾佢, 咁我問你點解唔問, 佢又喊...... 總之喊喊喊

咁好啦, 搞到我又要寫紙條俾老師, 話請在學校找一找.

點知今朝......

Rank: 5Rank: 5


4210
1877#
發表於 07-10-11 09:50 |只看該作者
morning

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1878#
發表於 07-10-11 09:57 |只看該作者
點知今朝我問佢同班的同學仔, 人哋話係全班都無派返來.

個C仔仲講咁多嘢

今日又問埋funfun, 佢話都係無個本功課

Rank: 5Rank: 5


3212
1879#
發表於 07-10-11 09:59 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-11 09:57 硐表
點知今朝我問佢同班的同學仔, 人哋話係全班都無派返來.

個C仔仲講咁多嘢

今日又問埋funfun, 佢話都係無個本功課


吓 ?? 你個仔仔..... , 可能唔記得左啫.. 唔好

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1880#
發表於 07-10-11 10:05 |只看該作者
jerryma,我又有問題 : 孖寶內1.8關內的第一個金幣, 是在二個刀閘的中間, 點攞呀 ??  點跳都跳唔到.

同埋是否要過埋所有關才能save ??我昨日要打完 1關內的8個關卡才能save呀.  同埋金幣攞晒有咩用 ?  好似你話過俾我听, 但我唔記得咗.

昨日打到二點先瞓, 今日好

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-11 09:50 硐表
morning
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖