關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 Re: 油塘小學家長站 - part 26
樓主: 雪文
go

Re: 油塘小學家長站 - part 26 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1861#
發表於 07-6-14 10:01 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

係囉.  而家小朋友好多都無所謂, 我仔都係咁.  

但個老師會否太爆燥, 收咗盒糖就算啦.
come爸嘩 寫道:
我女尋日話佢有個同學仔在考數學時, 取左盒糖出黎玩, 之後個老師就收左佢盒糖同撕爛左同學仔份卷    , 我問亞女個同學仔有無喊, 佢話無, 仲想問返個老師攞盒糖添......
乜而家d細路仔咁大膽唔怕嘅?!?!!?

Rank: 8Rank: 8


17382
1862#
發表於 07-6-14 10:03 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

雪文


應該唔會呱 ,我都無同佢備課,
只係溫書+補充ja,

尋晚我囡又問我

囡問:媽咪,人死左會去邊度架 會唔會升天架?
媽答:un....耶穌先會升天既
囡問:咁我地死左會去邊度先  
媽答:唔會既(唔知點答好)
囡說:我唔想死呀 好驚呀   


我聽完都好驚    點算


[quote]
雪文 寫道:
Love, 你囡囡的問題, 有無原因係因為你教得佢太多, 佢已經超越

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1863#
發表於 07-6-14 10:04 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

站係我立場黎講, 都覺得個老師好似"火"左d, 不過我又唔想係女女面前講個老師不是, 所以問女女, lee個老師平時點架? 佢都個x老師平時好好人架..... 亞女話個同學仔今次數學"零"分.... :cry: [quote]
雪文 寫道:
係囉.  而家小朋友好多都無所謂, 我仔都係咁.  

但個老師會否太爆燥, 收咗盒糖就算啦.

Rank: 8Rank: 8


17382
1864#
發表於 07-6-14 10:06 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

雪文


你亞仔老師回覆


雪文 寫道:
一位老師的解荅, 好老師  

*****************************

雪文

你個管理學的阿SIR對老師好有偏見呀!
其他只要大家是心平氣和的交待事件
又怎會和老師交惡呢?
我學校的家長亦經常反映學生於學校或家中的事
我們一點也不覺是冒犯
反而可以使大家都更清楚小朋友的發展

建議可以日常多與老師溝通
到仔女有事時要找老師商量就好說很多了
我都是抱著這樣的信條與家長溝通的
因此到學生發生了一些行為問題或有受傷報告的話
家長亦很易接受及理解
這是我發覺行之有效的方法
因此家長普遍亦很接受我呢!  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1865#
發表於 07-6-14 10:07 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

iloveyoub4 : 我女好耐之前都有問過我lee d 問題, 你唔駛驚, 佢地對lee d 問題好奇啫!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1866#
發表於 07-6-14 10:08 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

Love,睇來你亞囡對死亡呢個話題真係好大興趣, 我听你提都提咗幾次.

我係咁荅的 : 人死咗會上天堂, 同天父住係一齊.

我對仔女都係基督教幼稚園返學, 所以佢哋好接受.  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1867#
發表於 07-6-14 10:09 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

唔係, 一位BK网友, 小學老師的解荅.[quote]
iloveyoub4 寫道:
雪文


你亞仔老師回覆


Rank: 8Rank: 8


17382
1868#
發表於 07-6-14 10:10 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

come爸嘩


嘩,個老師都幾激

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1869#
發表於 07-6-14 10:10 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

我都係咁樣回答我女, 話去左天父懷抱.
雪文 寫道:
我係咁荅的 : 人死咗會上天堂, 同天父住係一齊.

我對仔女都係基督教幼稚園返學, 所以佢哋好接受.  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1870#
發表於 07-6-14 10:11 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

我決定放棄下周的二堂功夫啦.  

昨晚大大半晚係到講sales技巧, 好似變咗銷售分享會咁, 悶 C我.     

日日又超時, 話8點15分結束, 二晚都搞到9點幾, 返到屋企成十點. :cry:

Rank: 8Rank: 8


17382
1871#
發表於 07-6-14 10:11 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

come爸嘩


下個星期三開始啦


come爸嘩 寫道:
oic, 咁亞女幾時開始返呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1872#
發表於 07-6-14 10:11 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

係啦! :-x [quote]
iloveyoub4 寫道:
come爸嘩


嘩,個老師都幾激

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1873#
發表於 07-6-14 10:13 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

人會輪回我都會同我對仔女講加.  話係天堂表現好, 天父就會俾你做返人.  你就會再返來地球囉
come爸嘩 寫道:
我都係咁樣回答我女, 話去左天父懷抱. [quote]
雪文 寫道:
我係咁荅的 : 人死咗會上天堂, 同天父住係一齊.

我對仔女都係基督教幼稚園返學, 所以佢哋好接受.  
[/quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1874#
發表於 07-6-14 10:13 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

咁唔好再上啦.
雪文 寫道:
我決定放棄下周的二堂功夫啦.  

昨晚大大半晚係到講sales技巧, 好似變咗銷售分享會咁, 悶 C我.     

日日又超時, 話8點15分結束, 二晚都搞到9點幾, 返到屋企成十點. :cry:

Rank: 8Rank: 8


17382
1875#
發表於 07-6-14 10:14 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

come爸嘩


都係既希望只係好奇啦,
佢問左我6-7次了,
4歲開始問問到e+啦,耐唔耐又問


[quote]
come爸嘩 寫道:
iloveyoub4 : 我女好耐之前都有問過我lee d 問題, 你唔駛驚, 佢地對lee d 問題好奇

Rank: 8Rank: 8


17382
1876#
發表於 07-6-14 10:15 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

雪文


呢個回應都幾好


[quote]

我係咁荅的 : 人死

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1877#
發表於 07-6-14 10:15 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

嘩! 咁深入嘅!!!!   

我女考埋今日咋....happy      [quote]
雪文 寫道:
你就會再返來地球囉 [quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
1878#
發表於 07-6-14 10:16 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

come爸嘩


咁答都try過了,佢好似唔係好信咁樣

come爸嘩 寫道:
我都係咁樣回答我女, 話去左天父懷抱.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1879#
發表於 07-6-14 10:17 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

Love,星期日吃完早餐會去那里 ?  我諗住會帶小朋友去鯉魚圖書館及室內游樂場, 你哋一齊去嗎 ?  希望唔好落雨.

[size=x-large]Smalle, 星期日一齊早餐嗎 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1880#
發表於 07-6-14 10:19 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

不過亞女知道有地獄, 佢成日都話驚!!    [quote]
iloveyoub4 寫道:
come爸嘩


咁答都try過了,佢好似唔係好信咁樣

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖