關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區
樓主: monmantong
go

2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2839
1841#
發表於 06-7-27 00:24 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

Hi Mon,

Thank you for update the list!!   
;-) :-o 8-) :-? :-P :-x

Rank: 5Rank: 5


1376
1842#
發表於 06-7-27 00:27 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

mon and Safarimama,
i dont know yet.. i want to but i am worry that she will cry even more......................................    
carrie bb

Rank: 5Rank: 5


2839
1843#
發表於 06-7-27 00:29 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

Goodnight.....
;-) :-o 8-) :-? :-P :-x

Rank: 5Rank: 5


3953
1844#
發表於 06-7-27 00:30 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

CarrieBB,
I think i won't go because i have a lot of works in the office...

safarimamai, lunabella, hillary,
let's gather on 8/26 ..

Rank: 5Rank: 5


2839
1845#
發表於 06-7-27 00:34 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

26/8..... ok wor....any kid's birthday in Aug??
monmantong 寫道:


safarimamai, lunabella, hillary,
let's gather on 8/26 ..
;-) :-o 8-) :-? :-P :-x

Rank: 3Rank: 3


486
1846#
發表於 06-7-27 00:53 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

CarrieBB 寫道:
lunabella,
我地相依為命喇,   
就先 為敬啦。 :
carriebb
[quote]
LunaBella 寫道:
Carriebb,

don't cry la   
我地要接受這個現實, 不如一同     
[/quote]

CarrieBB,

after parent's day and the first few days of school, we will know more K1a parents and ask them to come BK family, then we will have chance to know more about our kids at school. Don't worry as I'm so "8"

  

Rank: 5Rank: 5


1376
1847#
發表於 06-7-27 09:31 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

lunabella..
Heheh... me too....
my carrie is 8 mui and i am the 8 mami lor
carrie bb :wink:

mon,
Gathering on 26/8.. so what shall we do this time... ??  

Rank: 5Rank: 5


1017
1848#
發表於 06-7-27 10:51 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

早呀各位靚太,

難得我今日又上到BK, 所以上嚟同大家SAY個 HI 先 (不過我唔溫書喇)

Rank: 5Rank: 5


3953
1849#
發表於 06-7-27 11:28 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

yatjeh,

I know why Lucas is in group B while Mo Mo is in group A, because the old students will be in group B base on my list info..

Renee, Camma, Kathysuen,
where are you? in  which class will your kids be ?

Rank: 5Rank: 5


2497
1850#
發表於 06-7-27 11:39 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

My daughter,
K1B pm (group A)

Rank: 5Rank: 5


1017
1851#
發表於 06-7-27 11:50 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

mon,

多謝妳的調查呢!  今個week妳幾時得閑呀,還番果樣嘢比妳呀,仲有攞socks!

monmantong 寫道:
yatjeh,

I know why Lucas is in group B while Mo Mo is in group A, because the old students will be in group B base on my list info..

Renee, Camma, Kathysuen,
where are you? in  which class will your kids be ?

Rank: 4


940
1852#
發表於 06-7-27 12:28 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

Hi all,

My daughter,
K1B pm (group A) too!

Rank: 5Rank: 5


2169
1853#
發表於 06-7-27 12:35 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

LunaBella,

琴日我個囡同我講話Miss Flora贊佢乖,跟住我問佢Kimberly乖唔乖,佢話只係得Kimberly同佢乖,其他小朋友好曳

Rank: 5Rank: 5


3953
1854#
發表於 06-7-27 12:41 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

yatjeh,
will call you then.

Rank: 5Rank: 5


2839
1855#
發表於 06-7-27 12:42 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

mon, carrie....... no Yip's lesson on 26/8 ar??
;-) :-o 8-) :-? :-P :-x

Rank: 3Rank: 3


198
1856#
發表於 06-7-27 12:42 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

我都收到信啦. 我個仔仔會係K1C am (Group A) 有冇人都係呢班?

Rank: 5Rank: 5


2839
1857#
發表於 06-7-27 12:45 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

hi camma,

long time no see   ... your daughter is also April girl, right?

It seems all "big" girls in K1B wor.
;-) :-o 8-) :-? :-P :-x

Rank: 5Rank: 5


3953
1858#
發表於 06-7-27 12:46 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

safarimama,
so happy, 8/26 is the holiday of Yips..  

chine,
how are you ? long time no see you here.. will update in the list.   

Rank: 5Rank: 5


3953
1859#
發表於 06-7-27 12:51 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

Sarsmum,
your daugther will be in same class, group as my son. where do you live? is she a big girl? which month was she born? because we found now there are small boys + big girls combination in K1B. (pm)

Rank: 2


85
1860#
發表於 06-7-27 13:11 |只看該作者

Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區

hi all mom,

pls go to the following address to get the photos of the gathering in 德藝會(1 July), thanks!
http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/elma_wong/album?.dir=8310scd&.src=ph&store=&prodid=&.done=http%3a//hk.photos.yahoo.com/ph//my_photos
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖