關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1841#
發表於 08-5-30 09:21 |只看該作者
KY: YES, 係果隻.

車仔麵你O唔O, 我老公介紹有間都好食.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1842#
發表於 08-5-30 09:23 |只看該作者
KY, 你又唔記得la, 佢閙你, 你咪又由狗吠lor. 記住佢唔值得你為佢講ge任何1隻字而傷心. 千萬唔好俾我見到佢個樣, 我實 w 7 佢.


sorry, 粗魯咗tim

Rank: 8Rank: 8


17269
1843#
發表於 08-5-30 09:23 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 09:21 發表
KY: YES, 係果隻.

車仔麵你O唔O, 我老公介紹有間都好食.

係咪榮記呀???佢D腩汁好好味。

Rank: 8Rank: 8


17269
1844#
發表於 08-5-30 09:25 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-30 09:23 發表
KY, 你又唔記得la, 佢閙你, 你咪又由狗吠lor. 記住佢唔值得你為佢講ge任何1隻字而傷心. 千萬唔好俾我見到佢個樣, 我實 w 7 佢.


sorry, 粗魯咗tim


真係唔係好明呀???

我明但都係傷心。 我個心未擺得底,呢個折磨都會繼續。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1845#
發表於 08-5-30 09:26 |只看該作者
你地去做facial 呀?? 我想修'尾' and 電眼睫毛, 表妹好忙, 唔得閒.

Rank: 8Rank: 8


17269
1846#
發表於 08-5-30 09:28 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-30 09:26 發表
你地去做facial 呀?? 我想修'尾' and 電眼睫毛, 表妹好忙, 唔得閒.

係喎!我都要修埋眉喎!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1847#
發表於 08-5-30 09:30 |只看該作者
KY: 我識行去BUT唔知係咪叫榮記!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1848#
發表於 08-5-30 09:31 |只看該作者
各位早晨 !

今日萬O買護膚品買三送一, 我哋可以夾埋一齊買嗎 ?  當然價錢最好一樣的.  

我都想買oly Definity隻mousse, 但係我附近間萬O無得買 ?  
仲有無人想買 ??

( 如果太古城個間萬O有得賣, 我明天可去, 我仲有九折coupon)


原文章由 lky2008 於 08-5-30 09:17 發表

係咪李X欣個隻呀????我今日都會買 Definity隻mousse.

個頭都有D小食店,再唔係,行過去sogo個邊都好多食店。

Rank: 8Rank: 8


17269
1849#
發表於 08-5-30 09:33 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 09:30 發表
KY: 我識行去BUT唔知係咪叫榮記!!

未到sogo個邊有間大Watsons,後面有條食街,好多小食店,行到中間啦!佢有2層的,成日都好多人排隊架!唔知係咪你講個間呢?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1850#
發表於 08-5-30 09:34 |只看該作者
w 7 佢
lee 個'說話' 係度唔出得街ga bor. 你照讀+咩少少 la.


恕我多口, 你唔好嬲:
其實我覺得你always 自己折磨自己唔得ga bor, 雖然我唔知道成件事係點, but 有陣時見你講佢ge嘢, 佢絕對係1個賤男, 你點解仲要咁執著呢 , 我見你咁, 我都好唔開心


原文章由 lky2008 於 08-5-30 09:25 發表


真係唔係好明呀???

我明但都係傷心。 我個心未擺得底,呢個折磨都會繼續。

Rank: 8Rank: 8


17269
1851#
發表於 08-5-30 09:35 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-5-30 09:31 發表
各位早晨 !

今日萬O買護膚品買三送一, 我哋可以夾埋一齊買嗎 ?  當然價錢最好一樣的.  

我都想買oly Definity隻mousse, 但係我附近間萬O無得買 ?  
仲有無人想買 ??

( 如果太古城個間萬O有得賣, 我明天可去, 我仲 ...

雪雪:

我會買呀!可能lunch去公司呢頭間look look.

Rank: 8Rank: 8


17269
1852#
發表於 08-5-30 09:38 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-30 09:34 發表
w 7 佢
lee 個'說話' 係度唔出得街ga bor. 你照讀+咩少少 la.


恕我多口, 你唔好嬲:
其實我覺得你always 自己折磨自己唔得ga bor, 雖然我唔知道成件事係點, but 有陣時見你講佢ge嘢, 佢絕對係1個賤男, 你點解仲要咁 ...

美人:

我知‘7’係乜,係唔之‘W’係乜啫!

我地個story/恩怨真係講幾日幾夜都唔完,我認我在torture自己,但個心真係唔知點解仲未completely 放底。希望時間可幫到我啦!

Rank: 8Rank: 8


17269
1853#
發表於 08-5-30 09:41 |只看該作者
Sisters:

你地今日仲要唔要買coupons呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1854#
發表於 08-5-30 09:42 |只看該作者

产品成分和功效

创新泡沫质地,细腻渗入的净白蕴含Goucosamine Whiteing Complex(葡萄糖胺皙白复合物),帮助减少并防止色斑和肤色暗沉。
帮助均匀肤色,肌肤更晶莹,焕发白皙光感。
新鲜密封于包装瓶中,每次按出,其精华即转化为细滑质感的泡沫。
涂抹于脸部,泡沫精华可更均匀地覆盖肌肤,帮助肌肤焕发白皙光感。
使用方法

OLAY第一款泡沫状美白精华
每日早晚洁面后使用,取适量产品均匀涂抹于面部和颈部。
使用前先摇匀。手持包装瓶,直立向上,将泡沫挤压至手掌。
如未出泡沫,请再次摇匀。
建议配合焦点皙白系列使用,获得更好美白效果。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1855#
發表於 08-5-30 09:43 |只看該作者
KY, 要揾多二個人同我哋share先有"數"呀.

原文章由 lky2008 於 08-5-30 09:35 發表

雪雪:

我會買呀!可能lunch去公司呢頭間look look.

Rank: 6Rank: 6


8125
1856#
發表於 08-5-30 09:44 |只看該作者
me 2, 我都係想做呢兩樣野.. 6/6 我都ok既, 到時再 reconfirm.

車仔麵, 我都唔知叫咩名~  係sogo後面架~  另打令都有好多 choices 架..

原文章由 ccbeauty 於 08-5-30 09:26 AM 發表
你地去做facial 呀?? 我想修'尾' and 電眼睫毛, 表妹好忙, 唔得閒.

Rank: 8Rank: 8


17269
1857#
發表於 08-5-30 09:44 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-5-30 09:42 發表
http://www.olay.com.cn/product-sc/photo/Pmax95105820.jpg
产品成分和功效

创新泡沫质地,细腻渗入的净白蕴含Goucosamine Whiteing Complex(葡萄糖胺皙白复合物),帮助减少并防止色斑和肤色暗沉。
帮助均匀肤色,肌肤更 ...

係呢隻呀!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1858#
發表於 08-5-30 09:45 |只看該作者
你有無HSBC卡 ?

原文章由 lky2008 於 08-5-30 09:41 發表
Sisters:

你地今日仲要唔要買coupons呀?

Rank: 6Rank: 6


8125
1859#
發表於 08-5-30 09:45 |只看該作者
呢支野..買ed..good

萬0無野買了...之前75折時, 想買的已買ed.

原文章由 雪文 於 08-5-30 09:42 AM 發表
http://www.olay.com.cn/product-sc/photo/Pmax95105820.jpg
产品成分和功效

创新泡沫质地,细腻渗入的净白蕴含Goucosamine Whiteing Complex(葡萄糖胺皙白复合物),帮助减少并防止色斑和肤色暗沉。
帮助均匀肤色,肌肤更 ...

Rank: 8Rank: 8


17269
1860#
發表於 08-5-30 09:45 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-5-30 09:43 發表
KY, 要揾多二個人同我哋share先有"數"呀.

多多 好似啱啱買左喎!美人/come come,你地有冇interest呀????
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖