關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8125
1841#
發表於 08-2-21 11:13 |只看該作者
actually, 佢地移民左去paris好多年架啦, 我上次去法國係佢home住左成week有多, 佢d仔女都係拎法國護照.... so all 無得退稅

如果唔係, 搵佢地買lv真係好方便, 佢地差唔多1年返港1次, n年前仲送左隻lv 銀包比我媽, 我媽唔敢用, 怕比人搶, 轉送左比我

我用到好殘啦, 都唔捨得 throw, 仲係我 drawer 到, 而家唸, 唔知邊度有得返新呢??

原文章由 多利是 於 08-2-21 11:05 AM 發表
no ar... 佢地拎法國護照, 無其他護照, 無得退稅

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1842#
發表於 08-2-21 11:13 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-21 10:55 發表
come:
妳中午真係要飛過來呀 ?
雪雪今早話妳1:00到, 1:45就走.
太趕..
有冇第二都就妳地點呀 ?

龍媽: 唔駛就我啦, 我一陣可以早少少出來, 又可以遲少少回去, 你地等我一陣啦!

Rank: 8Rank: 8


17269
1843#
發表於 08-2-21 11:14 |只看該作者
fun fun:
呢個新LV,你鍾唔鍾意呀?

Rank: 6Rank: 6


8125
1844#
發表於 08-2-21 11:14 |只看該作者
lan lan

你地去 where 飲茶呀?? 我又來得唔得呀??

我岩岩打雪雪電話無人聽既 :time: :time:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1845#
發表於 08-2-21 11:14 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-2-21 11:10 發表
昨晚又要幫 2隻馬騮咬瓜子, 今早起床就覺喉嚨痛喇:(

我好討厭食瓜子

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1846#
發表於 08-2-21 11:18 |只看該作者
各位老友, 收到la, 我會開開心心, 唔再理d冇謂人ga la, bun bun 一到, 我就唔駛再煩佢地湊仔, 到時應該日子會好過d, lee d 工人$真係唔慳得.

識到你地, 真好!

Rank: 6Rank: 6


8953
1847#
發表於 08-2-21 11:19 |只看該作者
come: ok, 等妳.

多: APM 潮館, 上次個都. 來啦.....
雪雪話12:00去搵位先. 我可能都O甘上下蛇出去啦.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1848#
發表於 08-2-21 11:20 |只看該作者
唔只喉嚨痛,咀唇都痛
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-21 11:12 發表

以前有得買 瓜子機 今年唔多覺的 ?
幫人咬真係好累人的嘛.

Rank: 6Rank: 6


8125
1849#
發表於 08-2-21 11:26 |只看該作者
識到你地..我都多左好多人生樂趣

工人$$ of course 唔慳得啦

原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 11:18 AM 發表
各位老友, 收到la, 我會開開心心, 唔再理d冇謂人ga la, bun bun 一到, 我就唔駛再煩佢地湊仔, 到時應該日子會好過d, lee d 工人$真係唔慳得.

識到你地, 真好! ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1850#
發表於 08-2-21 11:26 |只看該作者
龍媽: 你公司近邊頭架????

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1851#
發表於 08-2-21 11:27 |只看該作者
唔....同肚臍差唔多外型, 我唔會諗.
想買果個銀包都未諗掂  (價錢真係唔抵)
原文章由 lky2008 於 08-2-21 11:14 發表
fun fun:
呢個新LV,你鍾唔鍾意呀?
http://images.eluxury.com/LV_louis_vuitton/LV_11840662_violette_tH_pu.jpg

Rank: 6Rank: 6


8953
1852#
發表於 08-2-21 11:27 |只看該作者
開源+鴻圖

Rank: 6Rank: 6


8953
1853#
發表於 08-2-21 11:29 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-21 11:26 發表
識到你地..我都多左好多人生樂趣

工人$$ of course 唔慳得啦

識到妳地, 先知道同女人分享係一件樂事.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1854#
發表於 08-2-21 11:29 |只看該作者
多年前我老豆都有買過一把, 都唔係好 work
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-21 11:12 發表

以前有得買 瓜子機 今年唔多覺的 ?
幫人咬真係好累人的嘛.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1855#
發表於 08-2-21 11:30 |只看該作者
唔係化
原文章由 lky2008 於 08-2-21 11:12 發表

我細個都好鍾意,幾斤幾斤咁剝架!

Rank: 6Rank: 6


8953
1856#
發表於 08-2-21 11:31 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-2-21 11:27 發表
唔....同肚臍差唔多外型, 我唔會諗.
想買果個銀包都未諗掂  (價錢真係唔抵)

一個貴字.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1857#
發表於 08-2-21 11:32 |只看該作者
仲多咗麻雀腳
原文章由 多利是 於 08-2-21 11:26 發表
識到你地..我都多左好多人生樂趣

工人$$ of course 唔慳得啦


Rank: 6Rank: 6


8953
1858#
發表於 08-2-21 11:32 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-2-21 11:29 發表
多年前我老豆都有買過一把, 都唔係好 work

個D 只買瓜子仁 個D 唔知點整的呢 ? 唔通又係咬..咬....咬.........?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1859#
發表於 08-2-21 11:34 |只看該作者
吓, 唔好嚇我la
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-21 11:32 發表

個D 只買瓜子仁 個D 唔知點整的呢 ? 唔通又係咬..咬....咬.........?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1860#
發表於 08-2-21 11:34 |只看該作者
e句講得啱
原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 11:32 發表
仲多咗麻雀腳
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖