註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 多利是 於 08-2-21 11:05 AM 發表 no ar... 佢地拎法國護照, 無其他護照, 無得退稅
返回頂部
珍珠宮
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-21 10:55 發表 come: 妳中午真係要飛過來呀 ? 雪雪今早話妳1:00到, 1:45就走. 太趕.. 有冇第二都就妳地點呀 ?
伯爵府
原文章由 funbabyhk 於 08-2-21 11:10 發表 昨晚又要幫 2隻馬騮咬瓜子, 今早起床就覺喉嚨痛喇:(
子爵府
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-21 11:12 發表 以前有得買 瓜子機 今年唔多覺的 ? 幫人咬真係好累人的嘛.
原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 11:18 AM 發表 各位老友, 收到la, 我會開開心心, 唔再理d冇謂人ga la, bun bun 一到, 我就唔駛再煩佢地湊仔, 到時應該日子會好過d, lee d 工人$真係唔慳得. 識到你地, 真好! ...
原文章由 lky2008 於 08-2-21 11:14 發表 fun fun: 呢個新LV,你鍾唔鍾意呀? http://images.eluxury.com/LV_louis_vuitton/LV_11840662_violette_tH_pu.jpg
原文章由 多利是 於 08-2-21 11:26 發表 識到你地..我都多左好多人生樂趣 工人$$ of course 唔慳得啦
原文章由 lky2008 於 08-2-21 11:12 發表 我細個都好鍾意,幾斤幾斤咁剝架!
原文章由 funbabyhk 於 08-2-21 11:27 發表 唔....同肚臍差唔多外型, 我唔會諗. 想買果個銀包都未諗掂 (價錢真係唔抵)
原文章由 funbabyhk 於 08-2-21 11:29 發表 多年前我老豆都有買過一把, 都唔係好 work
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-21 11:32 發表 個D 只買瓜子仁 個D 唔知點整的呢 ? 唔通又係咬..咬....咬.........?
原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 11:32 發表 仲多咗麻雀腳