關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8125
1841#
發表於 08-2-1 22:36 |只看該作者
come


係呀..細佬返左來..食完飯, 同d kids玩左一陣..咪上來嗲下囉

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1842#
發表於 08-2-1 22:38 |只看該作者
我好掛住條skinny jeans ma  我唔知個條叫咩色bor, 唔係黑色, 又唔係牛仔褲淺色lor  我見佢寫住navy

激c我, 頭先買比亞仔個d衫, 有件攞錯左size, 買左110, 我仔著120ma, 我洗完之後先發現, 頂
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 22:29 發表
hoganma: 你一唔返工就大出血, 條褲你買乜野色呀?????
我放工都去左apm睇野黎, b+ab都無野睇中, d衫比人四圍放, 好似垃圾崗咁, it之前睇中件軍綠色褸~~~一件都無啦:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: ...

Rank: 6Rank: 6


8125
1843#
發表於 08-2-1 22:43 |只看該作者
hoganmama

原來你去左大出血

我都好想買返條skinny jean, 不過我肥, 要搵岩size先得...唉...都未得閑去搵

原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 10:29 PM 發表
hoganma: 你一唔返工就大出血, 條褲你買乜野色呀?????
我放工都去左apm睇野黎, b+ab都無野睇中, d衫比人四圍放, 好似垃圾崗咁, it之前睇中件軍綠色褸~~~一件都無啦:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1844#
發表於 08-2-1 22:46 |只看該作者
我訓la, 要抖足精神聽日決戰

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1845#
發表於 08-2-2 09:40 |只看該作者
今日係咪得我一個返工???????????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1846#
發表於 08-2-2 09:42 |只看該作者
Good Morning!!! I'm here
原文章由 come爸嘩 於 08-2-2 09:40 發表
今日係咪得我一個返工???????????

Rank: 5Rank: 5


3104
1847#
發表於 08-2-2 09:47 |只看該作者
返埋今天我就放假啦,要到初七先返工
在此先向各位拜年:恭: :喜:   :發: :財:




原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 17:16 發表

我返埋星期二半日, 不過果日個個都會清理自己的東西, 所以我應該唔會上黎啦, 如明天or 星期一開新part就等我來啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1848#
發表於 08-2-2 10:24 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-2 09:42 發表
Good Morning!!! I'm here  

仲以為你連放3日添!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1849#
發表於 08-2-2 10:25 |只看該作者
原文章由 yan02 於 08-2-2 09:47 發表
返埋今天我就放假啦,要到初七先返工 在此先向各位拜年:恭: :喜:   :發: :財:

咁好呀??? 我要返多2日呀....

Rank: 5Rank: 5


3104
1850#
發表於 08-2-2 10:32 |只看該作者
come ,cc 美人:

23/2  童軍燒烤,come 你是否3個 ? cc 4個人呀 ? 急复,我地下午要報名啦:tongue:

原文章由 come爸嘩 於 08-2-2 09:40 發表
今日係咪得我一個返工???????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1851#
發表於 08-2-2 11:01 |只看該作者
原文章由 yan02 於 08-2-2 10:32 發表
come ,cc 美人:

23/2  童軍燒烤,come 你是否3個 ? cc 4個人呀 ? 急复,我地下午要報名啦:tongue:

YAN: 我3人, cc4人

Rank: 6Rank: 6


8125
1852#
發表於 08-2-2 11:58 |只看該作者
come

連放3日個位係我呀..

原文章由 come爸嘩 於 08-2-2 10:24 AM 發表

仲以為你連放3日添!

Rank: 6Rank: 6


8125
1853#
發表於 08-2-2 12:01 |只看該作者
執拾埋行裝就閃啦

hoganmama

等陣見, 你有無帶定多$$呀?/

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1854#
發表於 08-2-2 12:20 |只看該作者
有ar, 帶左d 散紙找比你ar
原文章由 多利是 於 08-2-2 12:01 發表
執拾埋行裝就閃啦

hoganmama

等陣見, 你有無帶定多$$呀?/

Rank: 8Rank: 8


19346
1855#
發表於 08-2-3 17:04 |只看該作者
各位

好耐無上來啦!
預祝大家新年快樂!
小朋友快高長大!身體健康!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1856#
發表於 08-2-4 08:57 |只看該作者
morning!

祝各位新年快樂, 個個:發: :財:

Rank: 8Rank: 8


17269
1857#
發表於 08-2-4 09:01 |只看該作者
早晨!

你地個個放哂假,好悶呀!

Rank: 8Rank: 8


17269
1858#
發表於 08-2-4 09:02 |只看該作者
原文章由 HIN_bb 於 08-2-3 17:04 發表
各位

好耐無上來啦!
預祝大家新年快樂!
小朋友快高長大!身體健康!

HIN HIN:

真係好耐冇見啦!得閒出來食飯啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1859#
發表於 08-2-4 09:08 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-4 09:01 發表
早晨!

你地個個放哂假,好悶呀!

我仲要返工架!!!
個袋今日開齋啦!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
1860#
發表於 08-2-4 09:14 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-4 09:08 發表

我仲要返工架!!!
個袋今日開齋啦!!!

你聽日都唔係到啦!
個袋好唔好用呀?
有冇買到衫呢?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖