- 在線時間
- 1292 小時
- 最後登錄
- 18-12-14
- 國民生產力
- 652
- 附加生產力
- 612
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 02-9-12
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 9989
- 主題
- 34
- 精華
- 0
- 積分
- 11253
- UID
- 3167
  
|
我好掛住條skinny jeans ma 我唔知個條叫咩色bor, 唔係黑色, 又唔係牛仔褲淺色lor 我見佢寫住navy
激c我, 頭先買比亞仔個d衫, 有件攞錯左size, 買左110, 我仔著120ma, 我洗完之後先發現, 頂 原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 22:29 發表 
hoganma: 你一唔返工就大出血, 條褲你買乜野色呀?????
我放工都去左apm睇野黎, b+ab都無野睇中, d衫比人四圍放, 好似垃圾崗咁, it之前睇中件軍綠色褸~~~一件都無啦:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: ... |
|