關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1841#
發表於 08-1-25 15:59 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-25 15:49 發表
我仲未夠數加, 各位姐妹加油呀, 買賀年食物去晒惠康買啦:)

你仲差幾多呀??? 我媽想買罐頭鮑魚, 唔知惠康有無佢想買的牌子呢????:D

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1842#
發表於 08-1-25 15:59 |只看該作者
我返去數下先.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 15:59 發表

你仲差幾多呀??? 我媽想買罐頭鮑魚, 唔知惠康有無佢想買的牌子呢????:D

Rank: 8Rank: 8


17382
1843#
發表於 08-1-25 16:00 |只看該作者
我明啦,即係可以6:15入場食到8:15分,如果係咁既話我可以叫我妹早d去咪得囉,我放工立即打的去官塘就得啦


原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 15:57 發表

我地要8:15pm埋單架啦, 應該我同你最遲到啦!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1844#
發表於 08-1-25 16:03 |只看該作者
“打的”咁激動
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 16:00 發表
我明啦,即係可以6:15入場食到8:15分,如果係咁既話我可以叫我妹早d去咪得囉,我放工立即打的去官塘就得啦

Rank: 6Rank: 6


7553
1845#
發表於 08-1-25 16:04 |只看該作者
hi ,
想問下大家邊度賣金最高呀?
頭先出觀塘問問..2隻白金黃金包介指 $2900
一條手鍊一隻介指 4錢2 有 $34xx
加埋有 $60xx
比著你地賣唔賣呀?
仲會唔會升呢 ?
不過我都打個特有成 $6000
之前一直人地賣我都冇諗過放..因為我見得咁小就費事啦
我家有對雙子公主

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1846#
發表於 08-1-25 16:05 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 16:00 發表
我明啦,即係可以6:15入場食到8:15分,如果係咁既話我可以叫我妹早d去咪得囉,我放工立即打的去官塘就得啦

官塘lee間分時段架, 我地個時段係6:00-8:15pm, 你叫你妹join左funfun佢地先囉!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1847#
發表於 08-1-25 16:05 |只看該作者
係呀,係咪好激呢 一來落雨,2來凍費事行啦,我公司離mtr好遠架行都要15分鐘

原文章由 hoganmama 於 08-1-25 16:03 發表
“打的”咁激動   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1848#
發表於 08-1-25 16:07 |只看該作者
原文章由 kitty 於 08-1-25 16:04 發表
hi ,
想問下大家邊度賣金最高呀?
頭先出觀塘問問..2隻白金黃金包介指 $2900
一條手鍊一隻介指 4錢2 有 $34xx
加埋有 $60xx
比著你地賣唔賣呀?
仲會唔會升呢 ?
不過我都打個特有成 $6000
之前一直人地賣我都冇諗過 ...

kitty: 我唔知呀, 如果你的金唔戴的話, 放左都好嘅.
but佢再升, 你就好 , or 問問你老公囉!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1849#
發表於 08-1-25 16:07 |只看該作者
金銀潤就唔好賣啦收得好低架,黃金就間間一樣咁濟

原文章由 kitty 於 08-1-25 16:04 發表
hi ,
想問下大家邊度賣金最高呀?
頭先出觀塘問問..2隻白金黃金包介指 $2900
一條手鍊一隻介指 4錢2 有 $34xx
加埋有 $60xx
比著你地賣唔賣呀?
仲會唔會升呢 ?
不過我都打個特有成 $6000
之前一直人地賣我都冇諗過 ...

Rank: 5Rank: 5


1150
1850#
發表於 08-1-25 16:07 |只看該作者
我都好想賣左結婚D金器...不過想等升到8000才賣,反正又唔會帶。
原文章由 kitty 於 08-1-25 16:04 發表
hi ,
想問下大家邊度賣金最高呀?
頭先出觀塘問問..2隻白金黃金包介指 $2900
一條手鍊一隻介指 4錢2 有 $34xx
加埋有 $60xx
比著你地賣唔賣呀?
仲會唔會升呢 ?
不過我都打個特有成 $6000
之前一直人地賣我都冇諗過 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1851#
發表於 08-1-25 16:08 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 16:05 發表
係呀,係咪好激呢 一來落雨,2來凍費事行啦,我公司離mtr好遠架行都要15分鐘

落雨分分鐘會塞車喎.......

Rank: 8Rank: 8


17382
1852#
發表於 08-1-25 16:09 |只看該作者
明白晒,thanks,我諗我妹未必知係邊,都係約佢一齊去好d啦

原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 16:05 發表

官塘lee間分時段架, 我地個時段係6:00-8:15pm, 你叫你妹join左funfun佢地先囉!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1853#
發表於 08-1-25 16:09 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 16:07 發表
金銀潤就唔好賣啦收得好低架,黃金就間間一樣咁濟

lee家我又唔曉呀, 我又無金銀潤

Rank: 8Rank: 8


17382
1854#
發表於 08-1-25 16:10 |只看該作者
係wor,咁...mtr算啦


原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 16:08 發表

落雨分分鐘會塞車喎.......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1855#
發表於 08-1-25 16:11 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 08-1-25 16:07 發表
我都好想賣左結婚D金器...不過想等升到8000才賣,反正又唔會帶。

而家賣出飾金好似有8仟架喎!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1856#
發表於 08-1-25 16:12 |只看該作者
你果d全部都係鑽石就梗係唔知啦

原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 16:09 發表

lee家我又唔曉呀, 我又無金銀潤

Rank: 8Rank: 8


17382
1857#
發表於 08-1-25 16:13 |只看該作者
有呀

原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 16:11 發表

而家賣出飾金好似有8仟架喎!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1858#
發表於 08-1-25 16:14 |只看該作者
me too .

damond都無

原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 16:09 發表

lee家我又唔曉呀, 我又無金銀潤

Rank: 5Rank: 5


1150
1859#
發表於 08-1-25 16:16 |只看該作者
礸石都要睇咩石,碎石都唔值錢架。
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 16:12 發表
你果d全部都係鑽石就梗係唔知啦

Rank: 6Rank: 6


7553
1860#
發表於 08-1-25 16:16 |只看該作者
今日唔係8500咩 買入價..
頭先個 sales 幫我計就係 la..
考慮一星期先..我都唔戴架 ....
原文章由 phoebecyl 於 08-1-25 16:07 發表
我都好想賣左結婚D金器...不過想等升到8000才賣,反正又唔會帶。
我家有對雙子公主
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖