註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 08-1-21 17:08 發表 雪, 唔好唔開心la, 笑番la 你有問題想問, 最多我即時答你la
返回頂部
男爵府
原文章由 KY2004 於 08-1-21 04:56 PM 發表 係邊樹有門市呀?
原文章由 funbabyhk 於 08-1-21 17:09 發表 文文, 上次你問太陽升落果條問題. 我問左阿仔, 佢首先答啱的. 但我聽後, 冇即時話啱, 就 'chor' 佢: 你諗清楚 d? 佢就轉答案: 西上東落? 我就笑佢: 乜你對自己咁冇信心 gar, 媽咪 'chor' 一 'chor' 你就改答案 : ...
原文章由 多利是 於 08-1-21 17:11 發表 地址︰ 九龍基隆街一至三號二,三樓(近太子地鐵站D出口) 1-3, 1/F & 2/F Kilung Street, Kowloon, Hong Kong. 電話︰ 2393 0492, 2390 3572 傳真︰ 2390 4356
原文章由 雪文 於 08-1-21 17:10 發表 係 等我諗諗先 我無嘢加, 你哋唔好咁啦.
子爵府
原文章由 funbabyhk 於 08-1-21 17:10 發表 文文, 你快 d 諗果一條新 gei salt wet 問題再問 hoganma
原文章由 hoganmama 於 08-1-21 17:08 發表 你有問題想問, 最多我即時答你la
原文章由 KY2004 於 08-1-21 17:09 發表 係咪尷尬問題都即時答先?
原文章由 funbabyhk 於 08-1-21 17:12 發表 睇吓我地成班姊妹都好關心你 gar, 係咪覺得有 dd 感動呢
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 17:12 發表 雪文:咁好機會而家即刻返炒你上星期條題目出黎啦!!!!
原文章由 funbabyhk 於 08-1-21 17:13 發表 我成日都唔記得 lee 2 個字點寫
原文章由 雪文 於 08-1-21 17:14 發表 今晚我就會去買xx.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 17:15 發表 唔得啦, FUNFUN同學你今次要罰抄500次, 星期五交比COME老師, 知嗎??? 否則再罰留堂.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 17:16 發表 咁神秘嘅??? 估唔倒添