關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1841#
發表於 08-1-14 17:21 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-14 17:16 發表
我lee 幾日都remind 對小魔怪醒定d, 果日有案例俾佢地見到都幾好.

雪, 我要同你say sorry, 原來我亞仔係咁叫你亞仔玩, 佢可能唔知你罰緊亞仔lor


yan ma, 平時我亞仔唔會好主動同女仔玩ga, 不過果日佢同你個女好似 ...

CY: 你仔都係慢熱d.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1842#
發表於 08-1-14 17:23 |只看該作者
多, 1月18可以嗎 ??  

原文章由 多利是 於 08-1-14 17:20 發表


我唸唸下, 都係17號後約你係牛頭角mtr交收好啦, 可以比埋蜜糖同埋隻錶你..

一係17/1或18/1放工後, or next week 既 weekday...我19/1 short week ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1843#
發表於 08-1-14 17:24 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-14 17:21 發表
我老豆抬咗張枱仔過來我屋企啦

你仔無枱仔做功課嗎????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1844#
發表於 08-1-14 17:25 |只看該作者
: : : 物你真係俾佢哋吹過咩

原文章由 cyclmama 於 08-1-14 17:18 發表
佢話"環保" wor, because 個波好襟玩, 唔易爆呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1845#
發表於 08-1-14 17:26 |只看該作者
而家無. 呢張係諗住出屋企俾佢做的.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 17:24 發表

你仔無枱仔做功課嗎????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1846#
發表於 08-1-14 17:26 |只看該作者
OKOKOK, 再約啦.

原文章由 cyclmama 於 08-1-14 17:12 發表
雪,

fun and come 都唔得wor, 不如約第日la.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1847#
發表於 08-1-14 17:27 |只看該作者
我公司唔知係咪lee一期(18/1)出雙糧呢? if not, 就要等到2月4號啦~:-| :-| :-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1848#
發表於 08-1-14 17:28 |只看該作者
都有可能悶到想瞓.

昨日早我都俾佢睇咗二小時電視 + 出街飲茶 + 打一陣NDS加.

各位我放工啦, 明天多D上來陪我啦.  ( come放假呀)

原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 17:08 發表

唔通真係企得攰?????

Rank: 5Rank: 5


2967
1849#
發表於 08-1-14 17:29 |只看該作者
你都見佢果日係$10 shop, 唔出聲ga la, last sat 進步咗d la
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 17:21 發表

CY: 你仔都係慢熱d.
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1850#
發表於 08-1-14 17:29 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-14 17:26 發表
而家無. 呢張係諗住出屋企俾佢做的.

我藍田度有, tko無, 係張矮的玻璃枱度做.

Rank: 5Rank: 5


2967
1851#
發表於 08-1-14 17:31 |只看該作者
真係俾你笑c, 梗係冇la, 個廣告係jar ma
原文章由 雪文 於 08-1-14 17:25 發表
: : : 物你真係俾佢哋吹過咩
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1852#
發表於 08-1-14 17:32 |只看該作者
遲到好過冇
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 17:27 發表
我公司唔知係咪lee一期(18/1)出雙糧呢? if not, 就要等到2月4號啦~:-| :-| :-|
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


1150
1853#
發表於 08-1-14 17:33 |只看該作者
我都想報定名...如果BOOK到場打羽毛球我都想打。
原文章由 雪文 於 08-1-14 17:26 發表
OKOKOK, 再約啦.

Rank: 5Rank: 5


2967
1854#
發表於 08-1-14 17:33 |只看該作者
bye bye

我今日會ot
原文章由 雪文 於 08-1-14 17:28 發表
都有可能悶到想瞓.

昨日早我都俾佢睇咗二小時電視 + 出街飲茶 + 打一陣NDS加.

各位我放工啦, 明天多D上來陪我啦.  ( come放假呀)
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1855#
發表於 08-1-14 17:34 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-14 17:28 發表
都有可能悶到想瞓.

昨日早我都俾佢睇咗二小時電視 + 出街飲茶 + 打一陣NDS加.

各位我放工啦, 明天多D上來陪我啦.  ( come放假呀)

888888888888888888

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1856#
發表於 08-1-14 17:35 |只看該作者
咪係, 好過我地咩都無 :tongue:

今日我fd同我講, 佢出左1.5月bonus
原文章由 cyclmama 於 08-1-14 17:32 發表
遲到好過冇

Rank: 5Rank: 5


2967
1857#
發表於 08-1-14 17:35 |只看該作者
好呀, 到時再約你呀, 我地不如book 6-7, 玩完一齊食飯, 好ma
原文章由 phoebecyl 於 08-1-14 17:33 發表
我都想報定名...如果BOOK到場打羽毛球我都想打。
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8125
1858#
發表於 08-1-14 17:35 |只看該作者
18/1 放工後 ok..

原文章由 雪文 於 08-1-14 05:23 PM 發表
多, 1月18可以嗎 ??  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1859#
發表於 08-1-14 17:36 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 08-1-14 17:33 發表
我都想報定名...如果BOOK到場打羽毛球我都想打。

ok, book左再約實啦!

Rank: 6Rank: 6


8125
1860#
發表於 08-1-14 17:37 |只看該作者
各位, 有無野想係jsohppers買, now till 15/1/08 free shipping for purchase over 12000yen, 我淨係想買條牛仔褲咋
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖