關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1841#
發表於 07-11-8 11:06 |只看該作者
剛剛才上到黎咋:tongue: :tongue:
頭先在 msn

Rank: 5Rank: 5


4210
1842#
發表於 07-11-8 11:14 |只看該作者
morning

亞囡發燒, 成39度, 今日我要留係屋企睇住佢:( :(

Rank: 8Rank: 8


17382
1843#
發表於 07-11-8 11:18 |只看該作者
heha~~~SALT WET野,唔知點講好wor

原文章由 katiekma 於 07-11-7 21:01 硐表
有咩野咁好笑, 講來聽下好 wor,有冇人得閒pm我

Rank: 8Rank: 8


17382
1844#
發表於 07-11-8 11:18 |只看該作者
msn好眼花

原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 11:06 硐表
剛剛才上到黎咋:tongue: :tongue:
頭先在 msn

Rank: 8Rank: 8


17382
1845#
發表於 07-11-8 11:20 |只看該作者
睇左醫生未:cry: :cry: 比多d水亞囡飲,祝早日康復


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 11:14 硐表
morning

亞囡發燒, 成39度, 今日我要留係屋企睇住佢:( :(

Rank: 8Rank: 8


17382
1846#
發表於 07-11-8 11:21 |只看該作者
come come呢

Rank: 5Rank: 5


2967
1847#
發表於 07-11-8 11:25 |只看該作者
good morning

我啱啱係MSN走咗,撞吓入到嚟.我叫佢地返過嚟先

Rank: 5Rank: 5


2967
1848#
發表於 07-11-8 11:27 |只看該作者
jerry媽,辛苦你la 
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 11:14 硐表
morning

亞囡發燒, 成39度, 今日我要留係屋企睇住佢:( :(

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1849#
發表於 07-11-8 11:29 |只看該作者
祝囡囡快 d 痊癒

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 11:14 硐表

亞囡發燒, 成39度, 今日我要留係屋企睇住佢:( :(

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1850#
發表於 07-11-8 11:30 |只看該作者
緊係見今朝入唔到黎, 所以咪......
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 11:21 硐表
come come呢

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1851#
發表於 07-11-8 11:32 |只看該作者
入左成朝都入唔倒黎, 剛剛試才ok咋!

今日個市又巔過, 不過我上星期買果隻佢又(好似)還頂得住!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1852#
發表於 07-11-8 11:33 |只看該作者
jerry媽: 希望女女快d好返.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1853#
發表於 07-11-8 11:38 |只看該作者
come, 乜你昨日冇放咩?
佢地全部走晒去 msn,  你入唔入到黎呀?

原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 11:32 硐表
入左成朝都入唔倒黎, 剛剛試才ok咋!

今日個市又巔過, 不過我上星期買果隻佢又(好似)還頂得住!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1854#
發表於 07-11-8 11:39 |只看該作者
隻2357我剛剛在心水價位走左啦, 叫做賺倒ddddddd咁啦!!!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1855#
發表於 07-11-8 11:40 |只看該作者
come,
你用 e-buddy 入來啦.
你既 e-mail address ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1856#
發表於 07-11-8 11:41 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 11:38 硐表
come, 乜你昨日冇放咩?
佢地全部走晒去 msn,  你入唔入到黎呀?

我尋日無放, 如果尋日放要蝕幾佰架, 今日人跌佢升, 去到我心水位就即走啦!
msn好亂呀, 我睇唔切.....

Rank: 8Rank: 8


17382
1857#
發表於 07-11-8 11:41 |只看該作者
個市呢輪都係咁


原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 11:32 硐表
入左成朝都入唔倒黎, 剛剛試才ok咋!

今日個市又巔過, 不過我上星期買果隻佢又(好似)還頂得住!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1858#
發表於 07-11-8 11:50 |只看該作者
fun:我去左ebuddy啦, login左見倒你個名, 亦都click左入去, 打埋字添, 等左好耐都見唔返我打果句字, 之後又彈個視窗出黎話我error~~~~

Rank: 5Rank: 5


2967
1859#
發表於 07-11-8 12:00 |只看該作者
come, 我有係msn見到你,不過唔知點解你好似見唔到我地

Rank: 5Rank: 5


2967
1860#
發表於 07-11-8 12:02 |只看該作者
今朝亞仔一早叫我起身同佢落街食早餐,食咗一大碗面,平時係屋企俾早餐佢又唔食,吹脹:tongue:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖