關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1841#
發表於 07-10-26 10:28 |只看該作者
morning all

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1842#
發表於 07-10-26 10:29 |只看該作者
fun: 有catalog 睇????? 佢d衫會唔會好斯文/成熟架???????

原文章由 hoganmama 於 07-10-26 10:21 硐表
Where? I also want to know

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1843#
發表於 07-10-26 10:32 |只看該作者
各位, 星期一我會請"並"假, 帶囡去健康院見DR.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 09:10 硐表

WHY? 今日又扮"並"呀????????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1844#
發表於 07-10-26 10:36 |只看該作者
kitty,新症同舊症都係要等同樣時間, 係睇個日好唔好彩多唔多人睇醫生, 醫生又忙唔忙咁解.


原文章由 kitty 於 07-10-26 07:49 硐表
雪文,
今日我大女10點幾覆診,要早退 !
變左細女冇人接放學,迫住又早退...
我都唔想要補測數學,好煩 !
個個都要返工,冇人幫到我湊,唉 !
你話有4老幫手幾好呢 ,我就百冇

我份工好辛苦呀 !3個鐘都攞命 !
今日又唔 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1845#
發表於 07-10-26 10:40 |只看該作者
身體健康

原文章由 HIN_bb 於 07-10-25 21:28 硐表
你有咩生日願望呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1846#
發表於 07-10-26 10:41 |只看該作者
雪文: 咁你尋日請係事假定並假來呀????????????????

原文章由 雪文 於 07-10-26 10:32 硐表
各位, 星期一我會請"並"假, 帶囡去健康院見DR.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1847#
發表於 07-10-26 10:44 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-26 10:40 硐表
身體健康

雪文: 你尋日叫我去xx廊果日, 咁啱係我細佬過大禮呀, 所以我唔去了, 佢12號擺酒, 唉~~~我5號同12號都要請假, 不過我2日都唔會同亞女請了, 佢照返學.:-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1848#
發表於 07-10-26 10:46 |只看該作者
一早請大假

原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 10:41 硐表
雪文: 咁你尋日請係事假定並假來呀????????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1849#
發表於 07-10-26 10:50 |只看該作者
各位, 我囡學校12月1號會去大棠荔枝山荘,有無人有意同我哋一齊參加呀, 我仲未知幾多錢.  Lunch就唔包的, 去到可以點餐, BBQ或野餐.

原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 10:44 硐表

雪文: 你尋日叫我去xx廊果日, 咁啱係我細佬過大禮呀, 所以我唔去了, 佢12號擺酒, 唉~~~我5號同12號都要請假, 不過我2日都唔會同亞女請了, 佢照返學.:-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1850#
發表於 07-10-26 10:54 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-26 10:50 硐表
各位, 我囡學校12月1號會去大棠荔枝山荘,有無人有意同我哋一齊參加呀, 我仲未知幾多錢.  Lunch就唔包的, 去到可以點餐, BBQ或野餐.

星期六我要返工 !!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1851#
發表於 07-10-26 10:55 |只看該作者
come,你細佬係邊到擺酒 ?  點解12號唔請假, 等晴晴開心吓, 小朋友去觀禮好開心加.

你會否好感動呢, 我細佬結婚我感動到喊呀.

原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 10:44 硐表

雪文: 你尋日叫我去xx廊果日, 咁啱係我細佬過大禮呀, 所以我唔去了, 佢12號
唉~~~我5號同12號都要請假, 不過我2日都唔會同亞女請了, 佢照返學.:-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1852#
發表於 07-10-26 11:01 |只看該作者
我細佬係quarry bay擺酒, 我叔仔5號擺酒, 又係星期一, 咁無理由一個請一個唔請, so索性2個都唔請假.:-|

感動??? 我估唔會囉, 我連自己結婚都無喊喎?!!??!?!?
原文章由 雪文 於 07-10-26 10:55 硐表
come,你細佬係邊到擺酒 ?  點解12號唔請假, 等晴晴開心吓, 小朋友去觀禮好開心加.

你會否好感動呢, 我細佬結婚我感動到喊呀.

Rank: 8Rank: 8


17382
1853#
發表於 07-10-26 11:14 |只看該作者
我就只係派左英,數only
中文尋日先考所以未派,常識都一樣未派

數學ok 96分

英文簡直慘不忍睹, 錯左70%

唉, 睇黎都要額外做d習作先得la




原文章由 hoganmama 於 07-10-26 09:35 硐表
另外中英常已派番d小測卷

英文ok

中文同常識簡直慘不忍睹, 中文錯左80%

常識僅僅合格

唉, 睇黎都要額外做d習作先得la

Rank: 8Rank: 8


17382
1854#
發表於 07-10-26 11:17 |只看該作者
呢樣我就唔知,而且我囡中文好好,唔洗谷都會自動波
英文就



原文章由 hoganmama 於 07-10-26 09:37 硐表
有無人知 “學林中文” 得唔得呢? 我想比亞仔去學中文

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1855#
發表於 07-10-26 11:24 |只看該作者
我仔英文得, 中文唔得, 我之前無比其他習作佢做, 尋晚拿拿林上網搵, 自己又作d, 要操下佢, 唔係下星期c緊
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 11:14 硐表
我就只係派左英,數only
中文尋日先考所以未派,常識都一樣未派

數學ok 96分

英文簡直慘不忍睹, 錯左70%

唉, 睇黎都要額外做d習作先得la




...

Rank: 8Rank: 8


17382
1856#
發表於 07-10-26 11:24 |只看該作者
收到啦

另外尋晚你話去機場果度我唔去住啦因為我想同亞囡再補下d英文先,我唔想佢成日老馮放假去玩:evil: :evil: :evil:


原文章由 雪文 於 07-10-26 10:32 硐表
各位, 星期一我會請"並"假, 帶囡去健康院見DR.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1857#
發表於 07-10-26 11:26 |只看該作者
一 d d 啦, 我覺得大部份都屬成熟款/OL 款.
我係間唔中睇啱
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 10:29 硐表
fun: 有catalog 睇????? 佢d衫會唔會好斯文/成熟架???????

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1858#
發表於 07-10-26 11:27 |只看該作者
我部腦有事定係 bk ?  好鬼c 慢, 又成日 error

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1859#
發表於 07-10-26 11:27 |只看該作者
yi,近我公司wor,邊間呀, 等我放工去又睇吓你穿成點

原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 11:01 硐表
我細佬係quarry bay擺酒, 我叔仔5號擺酒, 又係星期一, 咁無理由一個請一個唔請, so索性2個都唔請假.:-|

感動??? 我估唔會囉, 我連自己結婚都無喊喎?!!??!?!?
...

Rank: 4


679
1860#
發表於 07-10-26 11:28 |只看該作者
Good morning! 放咗一日假,d email多到c:tongue:
‹ 上一主題|下一主題