關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3212
1841#
發表於 07-10-10 17:11 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 17:02 硐表
打邊爐只有x香,不過成日都咁多人


係ar, 冇太多的choice ......  早d book 位 law>.....

:time: bye bye la....... all

Rank: 8Rank: 8


17382
1842#
發表於 07-10-10 17:17 |只看該作者


原文章由 novemberwm 於 07-10-10 17:11 硐表


係ar, 冇太多的choice ......  早d book 位 law>.....

:time: bye bye la....... all

Rank: 5Rank: 5


4210
1843#
發表於 07-10-10 17:18 |只看該作者
而家我地都好少玩, 一星期都玩唔到一次, 亞仔見有人雙打, 佢先會打咋!!

原文章由 雪文 於 07-10-10 17:02 硐表
啱啱又去咗MTR到同funfun攞部NDS, 我今晚可以玩囉, 不過要等亞仔亞囡瞓咗, 同埋我而家已好

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1844#
發表於 07-10-10 17:20 |只看該作者
唔係加, 我有時玩配配對, 因我想放鬆吓自己.

comecome,你的碟我仲未睇呀, 等我媽返來問佢睇晒未.

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 17:07 硐表
放工之後攪到曬d野我都散曬了,無心情玩機

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1845#
發表於 07-10-10 17:23 |只看該作者
Jerryma,今日打電話俾你, 你听唔到.

我想問將你個孖寶兄弟file過俾我, 咁有99條命我先可以打到過關加.

但係剛才funfun俾我的file己是有99條命啦, 真係正呀.  但係點解孖寶兄弟係green的, 但我同事個個係紅色的 ??

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-10 17:18 硐表
而家我地都好少玩, 一星期都玩唔到一次, 亞仔見有人雙打, 佢先會打咋!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1846#
發表於 07-10-10 17:23 |只看該作者
我減壓方法係等亞囡訓左,聽下歌上下網咁啦


原文章由 雪文 於 07-10-10 17:20 硐表
唔係加, 我有時玩配配對, 因我想放鬆吓自己.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1847#
發表於 07-10-10 17:25 |只看該作者
係公司已上足一日, 返屋企仲上 ??

我閃啦, 各位 88

Irenec, 咁你點呀, 是否以後又唔可以上BK,要返屋企先上.

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 17:23 硐表
我減壓方法係等亞囡訓左,聽下歌上下網咁啦

Rank: 5Rank: 5


4210
1848#
發表於 07-10-10 17:26 |只看該作者
如果唔嫌遠 & 無裝修, 去大角咀力奇, d野夠新鮮, 都可以一試

原文章由 come爸嘩 於 07-10-10 16:58 硐表
下個星期我媽生日, 想出去打邊爐, 你地有無好介紹呀???
(任食同散叫都得)

Rank: 8Rank: 8


17382
1849#
發表於 07-10-10 17:27 |只看該作者
都上架,可能慣左啦,睇下都好咁囉


原文章由 雪文 於 07-10-10 17:25 硐表
係公司已上足一日, 返屋企仲上 ??

我閃啦, 各位 88

Irenec, 咁你點呀, 是否以後又唔可以上BK,要返屋企先上.

Rank: 4


679
1850#
發表於 07-10-10 17:27 |只看該作者
我最free gei時間要等刑到10:30.睇得一陣電視
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 17:23 硐表
我減壓方法係等亞囡訓左,聽下歌上下網咁啦

Rank: 8Rank: 8


17382
1851#
發表於 07-10-10 17:29 |只看該作者
mk都有,係黑布街,都係無裝修的,不過唔知汁左未

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-10 17:26 硐表
如果唔嫌遠 & 無裝修, 去大角咀力奇, d野夠新鮮, 都可以一試

Rank: 8Rank: 8


17382
1852#
發表於 07-10-10 17:31 |只看該作者
咁我10:30後都free,不過唔鐘意睇電視,11:30就睇新聞之後訓囉

你上網唔驚嗎

原文章由 irenec11 於 07-10-10 17:27 硐表
我最free gei時間要等刑到10:30.睇得一陣電視

Rank: 4


679
1853#
發表於 07-10-10 17:31 |只看該作者
我諗朝早上一陣,lunch上,同埋差唔多放工時上啦!:(

各位
原文章由 雪文 於 07-10-10 17:25 硐表
係公司已上足一日, 返屋企仲上 ??

我閃啦, 各位 88

Irenec, 咁你點呀, 是否以後又唔可以上BK,要返屋企先上.

Rank: 8Rank: 8


17382
1854#
發表於 07-10-10 17:33 |只看該作者
886

一切小心行事


原文章由 irenec11 於 07-10-10 17:31 硐表
我諗朝早上一陣,lunch上,同埋差唔多放工時上啦!:(

各位

Rank: 4


679
1855#
發表於 07-10-10 17:34 |只看該作者
間唔中上一陣,應該ok gei, 好多同事都係咁,要c 一齊c
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 17:31 硐表
咁我10:30後都free,不過唔鐘意睇電視,11:30就睇新聞之後訓囉

你上網唔驚嗎

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1856#
發表於 07-10-10 17:38 |只看該作者
我都唔鍾意睇tv, 有時間都上網
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 17:31 硐表
咁我10:30後都free,不過唔鐘意睇電視,11:30就睇新聞之後訓囉

你上網唔驚嗎

Rank: 8Rank: 8


17382
1857#
發表於 07-10-10 17:43 |只看該作者
我覺得d電視情節唔好睇所以唔睇 聽歌上網好d 不過我隻c6就勁勁勁鐘意睇電視

原文章由 hoganmama 於 07-10-10 17:38 硐表
我都唔鍾意睇tv, 有時間都上網

Rank: 4


679
1858#
發表於 07-10-10 17:45 |只看該作者
我鐘意睇明珠台D劇,睇一陣跟住睇新聞就去 ,睏得'仔"就唔睇新聞.
原文章由 hoganmama 於 07-10-10 17:38 硐表
我都唔鍾意睇tv, 有時間都上網

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1859#
發表於 07-10-10 17:45 |只看該作者
c6係鍾意睇報紙
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 17:43 硐表
我覺得d電視情節唔好睇所以唔睇 聽歌上網好d 不過我隻c6就勁勁勁鐘意睇電視

Rank: 8Rank: 8


17382
1860#
發表於 07-10-10 17:47 |只看該作者
又一天啦,準備返去打仗了,各位886
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖