關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1841#
發表於 07-8-20 12:36 |只看該作者
買特崙蘇因我要開始谷肥亞仔, 等佢下次復診時對醫生有交代.

Rank: 8Rank: 8


17382
1842#
發表於 07-8-20 12:36 |只看該作者
好貴

原文章由 雪文 於 07-8-20 12:28 發表
惠康買 $7.9一包, 仲唔知有無加價.  我而家買OMP, 香港可能仲貴.

[quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-8-20 12:14 發表
係唔係蒙COW果隻 好 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1843#
發表於 07-8-20 12:39 |只看該作者
我唔會的,多數會訓到好似隻豬咁

[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-8-20 12:27 發表
我去親旅行都係咁,

Rank: 8Rank: 8


17382
1844#
發表於 07-8-20 12:44 |只看該作者
真係要計既話都算貴的
玩一次$800.酒店$300,來回船票一家3口計$1000 未計食 所以我地有時會渣車上,唔洗船票錢已經差成千:tongue:
不過就要用多1倍時間搭車LU

原文章由 come爸嘩 於 07-8-20 12:34 發表
好多年前, 我朋友又係去珠海玩電單車, 都幾貴下:
要自己買部車(唔可以係香港楂, 齋落場車)要萬幾(算cheap)
入車會, 唔知幾$$
租放車地方, 唔知幾$$
報名賽車, 幾日之前要上定珠海, 租酒店各樣各樣!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1845#
發表於 07-8-20 12:44 |只看該作者
day2~~吃飽早餐, 去左個野生動物世界, lee個幾把鬼, 全部坐係自己的旅遊車內, 隔住玻璃好遠咁睇! 之後食左中午飯, 再行過隔離海洋世界, 睇海豚表演(我覺得op果個好好多), 西部牛仔表演(lee個一般啦, 細路仔睇ok囉)~皮具世家(悶)~~蛇園(少悶, 不過個sales就好好笑, 好落力sales, 我地乜都無買)~再去左central world行街, lee野唔平, 同亞女, 老公去左yw介紹間雪糕店食雪糕, 幾好食, 仲好平添, 為返hk$100都唔駛.~~再食晚餐~行夜市(原來當時我表弟都係果度, 不過我撞唔倒佢, 係我個領隊話我知, 佢地一齊帶過團, 識得)~~酒店.

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-8-20 12:47 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1846#
發表於 07-8-20 12:45 |只看該作者
佢無wor. 因佢係未瞓醒俾我哋吵起身走, 係喊住走的.

原文章由 come爸嘩 於 07-8-20 12:28 發表
咁亞女當時有無少少心郁想留低呢?????

Rank: 8Rank: 8


17382
1847#
發表於 07-8-20 12:47 |只看該作者
有一個方法可以好快谷肥的我早個幾月前試過了,
就係叫你亞仔做完運動立即食野,包快肥

原文章由 雪文 於 07-8-20 12:36 發表
買特崙蘇因我要開始谷肥亞仔, 等佢下次復診時對醫生有交代.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1848#
發表於 07-8-20 12:48 |只看該作者
食飯先, 一陣再傾!

Rank: 8Rank: 8


17382
1849#
發表於 07-8-20 12:50 |只看該作者
睇落好似係購物日咁:tongue: :tongue: :tongue:

原文章由 come爸嘩 於 07-8-20 12:44 發表
day2~~吃飽早餐, 去左個野生動物世界, lee個幾把鬼, 全部坐係自己的旅遊車內, 隔住玻璃好遠咁睇! 之後食左中午飯, 再行過隔離海洋世界, 睇海豚表演(我覺得op果個好好多), 西部牛仔表演(lee個一般啦, 細路仔睇ok ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1850#
發表於 07-8-20 12:51 |只看該作者
我就食飽

原文章由 come爸嘩 於 07-8-20 12:48 發表
食飯先, 一陣再傾!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1851#
發表於 07-8-20 12:56 |只看該作者
出街食飯

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1852#
發表於 07-8-20 12:57 |只看該作者
OK, 可試吓:)

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-20 12:47 發表
有一個方法可以好快谷肥的我早個幾月前試過了,
就係叫你亞仔做完運動立即食野,包快肥

Rank: 5Rank: 5


2039
1853#
發表於 07-8-20 13:35 |只看該作者

reply carrie

reply carrie,
我在觀塘坐小巴過來,好似不經藍田7仔喎!,是否在校對面的德田商場裡面嗎?你話在2/F.,我冇記錯的話,我記性too bad, 我可自己找找,如在裡面問人都問到,不用麻煩你  因我坐小巴在聖言中學落車,行過去好近, 我到時真找不到你 你.我來其實想識下你同你D好朋友仔. 囡囡幼稚園時都好少主動同人聯誼,通常是D來同我講嘢,因我怕無端端同人講嘢,人地唔會理我 ,所以識到你是一個好的開始 , 你是否識林子聰媽媽,佢都話識你喎!你真的交遊廣闊,果日我問佢識唔識你,佢話識

[ 本文章最後由 kt8001 於 07-8-20 14:08 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1854#
發表於 07-8-20 13:37 |只看該作者
DAY2漏左講~人妖SHOW

DAY3~~吃左早餐, 就開始離開曼谷市~~奇趣老虎樂園, LEE個幾好, 好近睇老虎, D老虎又生猛, 有D仲係度打交添! 園內仲有袋鼠仔, 山羊, 兔, 駱駝,蠍子園.....D小朋友好開心, 我都好開心~午飯~~蜜蜂園(個亞伯SALES又係好攪笑)~~車程~~進入芭堤雅~去到一個叫做艾蘭卡綜合城(睇泰國舞蹈表現, 有晒大象果D, 大人會啱D, 細路會悶D. ~~ 再SHOPPING MALL, 我就買左bra bra啦. ~~酒店.
(好唔開心, 漏左買芒果糯米飯:cry: )

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1855#
發表於 07-8-20 14:14 |只看該作者
人妖show要自己俾錢嗎 ?  小朋友鍾唔鍾意睇 ?

原文章由 come爸嘩 於 07-8-20 13:37 發表
DAY2漏左講~人妖SHOW

DAY3~~吃左早餐, 就開始離開曼谷市~~奇趣老虎樂園, LEE個幾好, 好近睇老虎, D老虎又生猛, 有D仲係度打交添! 園內仲有袋鼠仔, 山羊, 兔, 駱駝,蠍子園.....D小朋友好開心, 我都好 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1856#
發表於 07-8-20 14:21 |只看該作者
人妖show包埋, 我同亞女講台上表演果d係男人黎架, 佢無乜反應, 對d"靚女"都無乜意見, 反而有2個肥婆做d攪笑show(應該都係男人呱), 佢就成日話好好笑囉!

原文章由 雪文 於 07-8-20 14:14 發表
人妖show要自己俾錢嗎 ?  小朋友鍾唔鍾意睇 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1857#
發表於 07-8-20 14:31 |只看該作者
day4~~早餐~~快艇(約3-4mins)到都海中間有個人造碼頭, 上左去仲有少少搖來搖去的, d人就排隊玩降落傘(以前係再沙灘玩, 而家有d係lee度玩, 可以去海中間, d景再靚d喎), 我同我老公無玩, 我女玩一個圈(約$75.-) 佢落黎時都話好好玩, d團友玩晒之後再搭快艇(20mins我有少少暈)去珊瑚島, 我女同老公玩香蕉船, 比人"飛"2次落海, 亞女 , 可能個鼻入左水. 玩到下午食埋lunch又返出黎~~酒店沖涼~~食燕窩, 魚翅(自費約hk$200),  個餐都幾好, 食到好飽好飽~~古法按摩(lee個幾正) 我女同一個女仔(升小5)一齊打機, 我地就按摩~~dinner~~big c行街~~酒店.

Rank: 8Rank: 8


17382
1858#
發表於 07-8-20 14:48 |只看該作者
你叫返我做LOVE得啦因為佢地個個都係叫我做LOVEops:" />

你係官塘搭紅VAN去到德田商場(學校對面),間茶餐廳就在商場裹面2�F的,其實我都未去過架但應該好易搵到的,
商場地下就有間7-11的,到時我地電話聯絡啦唔會麻煩WOR,可能到時係我麻煩你地都唔定架:loveliness:

鬼咩我囡咁百厭梗係多人識我啦:evil: :evil:
SORRY我唔知果位同學係邊位啊,其實我都識D同學媽咪但就只係見到面時先傾下計:loveliness: 我要返工多數係網傾而佢地大多數都唔洗做野的所以好難傾到計






原文章由 kt8001 於 07-8-20 13:35 發表
reply carrie,
我在觀塘坐小巴過來,好似不經藍田7仔喎!,是否在校對面的德田商場裡面嗎?你話在2/F.,我冇記錯的話,我記性too bad, 我可自己找找,如在裡面問人都問到,不用麻煩你  因我坐小巴在聖言中學落車 ...

Rank: 5Rank: 5


1048
1859#
發表於 07-8-20 14:50 |只看該作者
comecome
你返黎啦, 聽你講都唔唔錯喎!
Tiffany人妖show我都覺得好睇:)
我個團係自費的 , 要B$700/1人
忙時間再講!

文文, 你去開msn啦!!

原文章由 come爸嘩 於 07-8-20 14:21 發表
人妖show包埋, 我同亞女講台上表演果d係男人黎架, 佢無乜反應, 對d"靚女"都無乜意見, 反而有2個肥婆做d攪笑show(應該都係男人呱), 佢就成日話好好笑囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1860#
發表於 07-8-20 14:52 |只看該作者
come,你肯俾亞囡玩降落傘呀, 唔怕危險嗎 ?  我幾年前去都係海中心玩加啦.

原文章由 come爸嘩 於 07-8-20 14:31 發表
day4~~早餐~~快艇(約3-4mins)到都海中間有個人造碼頭, 上左去仲有少少搖來搖去的, d人就排隊玩降落傘(以前係再沙灘玩, 而家有d係lee度玩, 可以去海中間, d景再靚d喎), 我同我老公無玩, 我女玩一個圈(約$75.-) 佢 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖