關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 Re: 油塘小學家長站 - part 26
樓主: 雪文
go

Re: 油塘小學家長站 - part 26 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2977
1841#
發表於 07-6-13 20:20 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

係指一般家具和設施。如檯檯凳凳、洗手盤、沙發...等。常識書好似有一個單元講過。[quote]
funbabyhk 寫道:
係咪答:電腦, 微波爐.....??
(如果唔問, 我個仔咩都唔會提, 咩都唔講)
[quote]
smalle 寫道:
範圍好大, 要睇老師改卷手唔手緊!
[quote]
雪文 寫道:
早安 各位  

我仔昨日出

Rank: 5Rank: 5


2977
1842#
發表於 07-6-13 20:24 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

咪"一"囉!   
come爸嘩 寫道:
金和田係?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1843#
發表於 07-6-13 21:17 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

雪文: 咁點呀??? :cry:
hermanpapa 寫道:
師資唔得架,興趣班就OK[quote]
雪文 寫道:
comecome,陪我學日文啦, 我睇中呢個, 時間, 地點, 價錢都OK.

日文
[/quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1844#
發表於 07-6-13 21:18 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

但係多左個"和"字喎!!   
hermanpapa 寫道:
咪"一"囉!    [quote]
come爸嘩 寫道:
金和田係?????
[/quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
1845#
發表於 07-6-13 22:53 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

katiekma


唉,我情願個小朋友科科9x幾而操行ok啦   
真係一言難盡...............................
我之前咪又係打到亞囡跳舞
不過一d用都無 過左1個鐘之後佢又黎 要不停咁同佢鬥智鬥力鬥長氣  :evil:

今日放工之後去左匯x果間琴行報左名,
佢地話有位wor,
我同亞女見左個miss,
亦同miss大約交代左亞囡既問題,
miss聽完之後話有d得人驚
我同miss講:我唔係同你講笑架,我認真的



katiekma 寫道:
-我都覺得佢無禮貌, 但佢亞媽都罵/打得好勁。
-重有佢唔駛温書, 但科科100分[quote]
雪文 寫道:
katiema,你朋友個仔 >> 似超無禮貌多d
[/quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
1846#
發表於 07-6-13 23:01 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

雪文



有苦自己知ja     
全校都知亞囡百厭...........有苦自己知
我真係有用個心去教佢佢係明白架wor,
不過佢成日都不其然咁流露番d百厭野出來之嗎
好就好在有成績頂住ja    
對住亞囡有時真係好累  
鑊鑊新鮮鑊鑊金   

雪文 寫道:
所以都好明Love的諗法.  真係情愿亞囡/亞仔係正常兒童, 唔好資優啦.

Rank: 8Rank: 8


17382
1847#
發表於 07-6-13 23:04 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

hermanpapa


agree興趣班就OK,
我果時係讀lcc,
d亞sir講得好好好快,
佢都唔理你架,
你問多2問佢又好似唔係咁鐘意咁囉可以佢想快d收工呱

hermanpapa 寫道:
師資唔得架,興趣班就OK[quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
1848#
發表於 07-6-14 09:10 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

   morning

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1849#
發表於 07-6-14 09:27 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

iloveyoub4 : 你同亞女報匯x報星期幾呀? 我都想去問下喎!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1850#
發表於 07-6-14 09:32 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

哎呀      要再諗諗.

等陣荅, 你又諗吓.

come爸嘩 寫道:
雪文: 咁點呀??? :cry: [quote]
hermanpapa 寫道:
師資唔得架,興趣班就OK[quote]
雪文 寫道:
comecome,陪我學日文啦, 我睇中呢個, 時間, 地點, 價錢都OK.

日文
[/quote][/quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1851#
發表於 07-6-14 09:33 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

我哋本常識書應該無呢一課.[quote]
hermanpapa 寫道:
係指一般家具和設施。如檯檯凳凳、洗手盤、沙發...等。常識書好似有一個單元講過。[

Rank: 8Rank: 8


17382
1852#
發表於 07-6-14 09:34 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

come爸嘩


我報左星期三,$380 4堂,
如果星期六就$400 4堂,
果度另外有一間叫藝x不過無曬位,
青x有位係星期三&星期四   

come爸嘩 寫道:
iloveyoub4 : 你同亞女報匯x報星期幾呀? 我都想去問下喎!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1853#
發表於 07-6-14 09:39 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

早晨   

昨日睇咗亞仔份卷更眼火爆.  都無睇題目就做

失咗 4分 :

題目 : What are the animals are doing ?

1. Monkey / is / eat

我仔荅  : The monkey is eat bananas.

The answer is  : The monkey is eating bananas.

仲有係 " , "號錯咗二分咁多.
:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1854#
發表於 07-6-14 09:39 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

咁我放工都去問下先, 你女報幾點呀?[quote]
iloveyoub4 寫道:
come爸嘩


我報左星期三,$380 4堂,
如果星期六就$400 4堂,
果度另外有一間叫藝x不過無曬位,
青x有位係星期三&星期四   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1855#
發表於 07-6-14 09:42 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

Love, 你囡囡的問題, 有無原因係因為你教得佢太多, 佢已經超越咗佢個年後學的知識, 所以返學會有唔專心等情形呀 ?

因我仔剛上學係咁, 特別數學, 佢都知囉, 所以老師上堂佢會無心听, 或者同同學仔傾幾.  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1856#
發表於 07-6-14 09:51 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

一位老師的解荅, 好老師  

*****************************

雪文

你個管理學的阿SIR對老師好有偏見呀!
其他只要大家是心平氣和的交待事件
又怎會和老師交惡呢?
我學校的家長亦經常反映學生於學校或家中的事
我們一點也不覺是冒犯
反而可以使大家都更清楚小朋友的發展

建議可以日常多與老師溝通
到仔女有事時要找老師商量就好說很多了
我都是抱著這樣的信條與家長溝通的
因此到學生發生了一些行為問題或有受傷報告的話
家長亦很易接受及理解
這是我發覺行之有效的方法
因此家長普遍亦很接受我呢!  

Rank: 8Rank: 8


17382
1857#
發表於 07-6-14 09:52 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

雪文


呢d係一時大意=我代亞仔講

Rank: 8Rank: 8


17382
1858#
發表於 07-6-14 09:56 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

come爸嘩


星期三7點正,因為表姐都係學呢個時間所以我都同亞囡報7點,第時可以叫我細妹送我個女一齊上堂   
咁我放工之後就唔洗咁急啦


come爸嘩 寫道:
咁我放工都去問下先, 你女報幾點呀?[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1859#
發表於 07-6-14 09:56 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

我女尋日話佢有個同學仔在考數學時, 取左盒糖出黎玩, 之後個老師就收左佢盒糖同撕爛左同學仔份卷    , 我問亞女個同學仔有無喊, 佢話無, 仲想問返個老師攞盒糖添......
乜而家d細路仔咁大膽唔怕嘅?!?!!?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1860#
發表於 07-6-14 09:58 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

oic, 咁亞女幾時開始返呀?[quote]
iloveyoub4 寫道:
come爸嘩


星期三7點正,因為表姐都係學呢個時間所以我都同亞囡報7點,第時可以叫我細妹送我個女一齊上堂   
咁我放工之後就唔洗咁急啦
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖