- 在線時間
- 635 小時
- 最後登錄
- 15-4-26
- 國民生產力
- 195
- 附加生產力
- 765
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3451
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 4411
- UID
- 8202
 
|
公文EFL呢, 的確係比較淺的, 但做下做下, 小朋友就好有SENSE, 唔駛死記, 都會識串字, EVEN一個新字, 都好快可以PICKUP到, 認得記得讀到寫到串到的, 但你話係咪有需要呢? 就真係見仁見智喇! ANSON已經學到LEVEL F, 主要學GRAMMER既野, 你知我個女喇, 佢唔TALK得架嘛, 但聽到八成, 串到九至十成, 認到十成, 我都好滿意架喇!
原帖由 CanKan 於 09-3-18 14:12 發表 
十月媽咪:
亞女昨日已經上左第一堂,我睇過佢 d 堂課,好簡單,佢本身都識;我再認真睇果張程度紙,內容似乎都係生字同簡單句子,如果純粹係依兩樣野,其實有冇需要學公文英文?你點睇?
亞女由今年一月開始學公文數,佢而家開始緊加2,邊 ... |
|