關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 4


605
1821#
發表於 09-3-17 14:32 |只看該作者
joeytcy,

係公文老師同亞女講,亞女自己話讀我先安排佢試讀咋!我都有同佢講要好似數學一樣每日做功課架!

cankan

Rank: 4


605
1822#
發表於 09-3-17 14:34 |只看該作者
十月媽咪:

唔該哂你呀!老師話亞女會由 4A 開始,係咪除左 CD 重有本書架?

CANKAN

Rank: 5Rank: 5


4411
1823#
發表於 09-3-17 21:15 |只看該作者
咦, 乜原來KELLY開始左做公文數既咩? 開始左幾耐呀? 而家做到邊樹?

英文EFL係一本書加一隻CD架, 但要60蚊的, 4A我有響手架, 你幾多號開始上堂? 我聽下搵日拎畀你!

原帖由 CanKan 於 09-3-17 14:34 發表
十月媽咪:

唔該哂你呀!老師話亞女會由 4A 開始,係咪除左 CD 重有本書架?

CANKAN

Rank: 4


850
1824#
發表於 09-3-18 00:01 |只看該作者
HIHI
呢期我成日走左去親子王國之論盡家傭到睇。。有D講到D工人真係。。。。好得人驚呀。。

Rank: 4


605
1825#
發表於 09-3-18 14:02 |只看該作者
joeytcy,

啱啱電郵左3張悠悠既相去你 yahoo 個信箱度,你睇下收唔收倒啦!

cankan

Rank: 4


605
1826#
發表於 09-3-18 14:06 |只看該作者
joeytcy,

工人係要管架,萬萬不能 "求其",當中都會有 d 唔錯既,磨合期一定有。

cankan

Rank: 4


605
1827#
發表於 09-3-18 14:12 |只看該作者
十月媽咪:

亞女昨日已經上左第一堂,我睇過佢 d 堂課,好簡單,佢本身都識;我再認真睇果張程度紙,內容似乎都係生字同簡單句子,如果純粹係依兩樣野,其實有冇需要學公文英文?你點睇?

亞女由今年一月開始學公文數,佢而家開始緊加2,邊個 level 我唔記得啦!我都有同佢講 anson 都有學公文數同公文英文。

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1828#
發表於 09-3-18 17:49 |只看該作者
公文EFL呢, 的確係比較淺的, 但做下做下, 小朋友就好有SENSE, 唔駛死記, 都會識串字, EVEN一個新字, 都好快可以PICKUP到, 認得記得讀到寫到串到的, 但你話係咪有需要呢? 就真係見仁見智喇! ANSON已經學到LEVEL F, 主要學GRAMMER既野, 你知我個女喇, 佢唔TALK得架嘛, 但聽到八成, 串到九至十成, 認到十成, 我都好滿意架喇!

原帖由 CanKan 於 09-3-18 14:12 發表
十月媽咪:

亞女昨日已經上左第一堂,我睇過佢 d 堂課,好簡單,佢本身都識;我再認真睇果張程度紙,內容似乎都係生字同簡單句子,如果純粹係依兩樣野,其實有冇需要學公文英文?你點睇?

亞女由今年一月開始學公文數,佢而家開始緊加2,邊 ...

Rank: 4


850
1829#
發表於 09-3-19 08:13 |只看該作者
morning,

頭先打比阿悠...順便叫佢畫公仔係手掌到啦...點知佢話佢唔驚囉喎.....(車).........重話唔想整到隻手污租晒....
......跟住先話不如食指當媽媽...中指當爸爸喎...我隻佬聽到(用handfree)即刻話要做中指喎...佢話因為高過我......

Rank: 4


850
1830#
發表於 09-3-19 09:30 |只看該作者
原帖由 CanKan 於 09-3-18 14:02 發表
joeytcy,

啱啱電郵左3張悠悠既相去你 yahoo 個信箱度,你睇下收唔收倒啦!

cankan



cankan

收到啦...thanks....但中間個張就睇唔到呀...不過唔緊要啦...不過點解D士兵制服GER 顏色...有D.....有D.....leungleung tei.....

Rank: 6Rank: 6


7023
1831#
發表於 09-3-19 22:57 |只看該作者


They have a wonderful performance this afternoon and they have GRADE A.  But I think they have the most applause from the Audience.  Well done to all of them.  

One thing good about us is no longer need to stay after school to pratice

Rank: 4


850
1832#
發表於 09-3-20 08:01 |只看該作者
原帖由 GIPW 於 09-3-19 22:57 發表


They have a wonderful performance this afternoon and they have GRADE A.  But I think they have the most applause from the Audience.  Well done to a ...




HIHI
我都有去呀....你著住咩色顏色衫呀......

Rank: 4


605
1833#
發表於 09-3-23 13:45 |只看該作者
十月媽咪:

若就你所言,只係串字依一 part 已經值得繼續,加上亞女自己都話想繼續,可能佢覺得容易 handle,但係時間上既安排真係令我好頭痛;亞女最近重同我講佢最唔鍾意做數學添,我真係要諗下點樣可以提番起佢既興趣,你係過來人,有冇溫馨提示?

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1834#
發表於 09-3-23 14:16 |只看該作者
cankan,

嗯...始終首先要了解左kelly點解唔鍾意做數先, 係因為kelly覺得好沉悶? 好難計? 工作紙數量太多? 想玩? 點都要了解清楚個原因, 至可以對症下葯啊!

原帖由 CanKan 於 09-3-23 13:45 發表
十月媽咪:

若就你所言,只係串字依一 part 已經值得繼續,加上亞女自己都話想繼續,可能佢覺得容易 handle,但係時間上既安排真係令我好頭痛;亞女最近重同我講佢最唔鍾意做數學添,我真係要諗下點樣可以提番起佢既興趣,你係過來 ...

Rank: 4


850
1835#
發表於 09-3-26 17:54 |只看該作者
各位,

呢排天氣怪怪, 小心身體

Rank: 4


605
1836#
發表於 09-4-7 09:59 |只看該作者
喂!喂!喂!

大家失綜左一排,復活節有咩節目呀?

Cankan

Rank: 4


850
1837#
發表於 09-4-8 09:45 |只看該作者
原帖由 CanKan 於 09-4-7 09:59 發表
喂!喂!喂!

大家失綜左一排,復活節有咩節目呀?

Cankan



各位早晨,

假期會返我呀媽鄉下...係淡水....同我阿妹一家一齊番...
你地呢....好邊度威.....

[ 本帖最後由 joeytcy 於 09-4-8 09:48 編輯 ]

Rank: 4


605
1838#
發表於 09-4-8 09:54 |只看該作者
joeytcy,

你鄉下係淡水?我以前份工每星期都要去淡水呀!淡水有咩野玩呀?我復活節去珠海。

Cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1839#
發表於 09-4-9 14:29 |只看該作者
呢個復活節我無乜野搞作呀, 四日紅假就留港消費, 14/4我老豆大殮, 15/4就出殯去火化, so far成個假期都係忙住帶個女去上課外活動&搞我老豆d野啊!

原帖由 CanKan 於 09-4-7 09:59 發表
喂!喂!喂!

大家失綜左一排,復活節有咩節目呀?

Cankan

Rank: 4


850
1840#
發表於 09-4-9 22:58 |只看該作者
原帖由 CanKan 於 09-4-8 09:54 發表
joeytcy,

你鄉下係淡水?我以前份工每星期都要去淡水呀!淡水有咩野玩呀?我復活節去珠海。

Cankan


我好多年無番去羅...我都唔知有咩玩...想去浸溫泉但係表弟仔太細費事去啦...我去完番再話比你地聽...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖