註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-29 16:42 發表 我成個頭少修 + colour
子爵府
原文章由 lky2008 於 08-5-29 15:24 發表 XX要我做份Chronology of Events,成棟files擺係我檯,真係想C。
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 08:48 AM 發表 MORNING!! KY: 我估我地約食buffet都要6月尾啦, 我女16-20/6考試, 考完去食囉!! 如果我地湊夠4個人, 可問亞頭借卡一齊去.
原文章由 lky2008 於 08-5-30 08:51 AM 發表 早晨! 琴晚又俾人鬧,好down. come come: 你幫我book 6點好嗎?因我唔記得個日要晏DD走。同埋剩做facial,唔電眼住喇。唔該。
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 08:48 發表 MORNING!! KY: 我估我地約食buffet都要6月尾啦, 我女16-20/6考試, 考完去食囉!! 如果我地湊夠4個人, 可問亞頭借卡一齊去.
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 08:57 發表 ky: 又係個衰人是嗎??? 我下午book 銅xx facial-6/6-6:00pm淨facial-收倒. 佢地有3個價錢basic220/我做果款250/精華330)你去到同佢講個price就ok. 多: 日航tea buffet - 3送1, 要湊夠4個人先得 ...
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 09:06 發表 ky: 咁26/6去食ok嗎??? 不過我都要之前問定我老公要唔要ok先得, 因要佢上藍田湊女返home. facial-唔記得密碼, 一陣我問埋啦.
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 09:07 發表 6/6果晚我起碼要8:45-9:00pm, 你要等好耐喎!!!!!
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 09:14 發表 ky: 咁果日一齊dinner, 果頭你熟d, 你介紹食乜好啦. 防晒~~LOREA