關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1821#
發表於 08-5-29 16:44 |只看該作者
ky: 明天唔得啦, 個c fu day off

Rank: 8Rank: 8


17269
1822#
發表於 08-5-29 17:01 |只看該作者
come come:  OK啦!咁SAT照舊,到時電聯啦!

啱啱睇到個client個info,個中文名同你差一個字咋!我睇到差D笑出來!我XX仲話呢個客好麻煩喎!

頭先睇你posted 過hotel tea buffet,我諗番你咪joined XXX,咁我地幾時食大餐呀???

Rank: 8Rank: 8


17269
1823#
發表於 08-5-29 17:11 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-29 16:42 發表
成個頭少修 + colour

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1824#
發表於 08-5-29 17:21 |只看該作者
oh my god
原文章由 lky2008 於 08-5-29 15:24 發表
XX要我做份Chronology of Events,成棟files擺係我檯,真係想C。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1825#
發表於 08-5-30 08:48 |只看該作者
MORNING!!

KY: 我估我地約食buffet都要6月尾啦, 我女16-20/6考試, 考完去食囉!! 如果我地湊夠4個人, 可問亞頭借卡一齊去.

Rank: 8Rank: 8


17269
1826#
發表於 08-5-30 08:51 |只看該作者
早晨! 琴晚又俾人鬧,好down.

come come:

你幫我book 6點好嗎?因我唔記得個日要晏DD走。同埋剩做facial,唔電眼住喇。唔該。

Rank: 6Rank: 6


8125
1827#
發表於 08-5-30 08:54 |只看該作者
日航 tea buffet 嗎?? 我有興趣呀..預埋我, thanks

原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 08:48 AM 發表
MORNING!!

KY: 我估我地約食buffet都要6月尾啦, 我女16-20/6考試, 考完去食囉!! 如果我地湊夠4個人, 可問亞頭借卡一齊去.

Rank: 6Rank: 6


8125
1828#
發表於 08-5-30 08:56 |只看該作者
come

幾時去電眼睫毛話??

原文章由 lky2008 於 08-5-30 08:51 AM 發表
早晨! 琴晚又俾人鬧,好down.

come come:

你幫我book 6點好嗎?因我唔記得個日要晏DD走。同埋剩做facial,唔電眼住喇。唔該。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1829#
發表於 08-5-30 08:57 |只看該作者
ky: 又係個衰人是嗎??? 我下午book 銅xx facial-6/6-6:00pm淨facial-收倒. 佢地有3個價錢basic220/我做果款250/精華330)你去到同佢講個price就ok.


多: 日航tea buffet - 3送1, 要湊夠4個人先得

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1830#
發表於 08-5-30 08:58 |只看該作者
多: 6/6號, 我會做埋facial架.

Rank: 8Rank: 8


17269
1831#
發表於 08-5-30 08:58 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 08:48 發表
MORNING!!

KY: 我估我地約食buffet都要6月尾啦, 我女16-20/6考試, 考完去食囉!! 如果我地湊夠4個人, 可問亞頭借卡一齊去.

OK丫!我女女26號先考哂。

Rank: 8Rank: 8


17269
1832#
發表於 08-5-30 09:04 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 08:57 發表
ky: 又係個衰人是嗎??? 我下午book 銅xx facial-6/6-6:00pm淨facial-收倒. 佢地有3個價錢basic220/我做果款250/精華330)你去到同佢講個price就ok.


多: 日航tea buffet - 3送1, 要湊夠4個人先得 ...

come come:

當然又是某人啦!

Facial》》唔該你。我到時會同佢傾邊隻price喇!你記唔記得佢地大廈密碼呀?個晚我地dinner嗎?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1833#
發表於 08-5-30 09:06 |只看該作者
ky: 咁26/6去食ok嗎??? 不過我都要之前問定我老公要唔要ok先得, 因要佢上藍田湊女返home.

facial-唔記得密碼, 一陣我問埋啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1834#
發表於 08-5-30 09:07 |只看該作者
ky: 6/6果晚我起碼要8:45-9:00pm, 你要等好耐喎!!!!!


多: 我尋日係萬寧買左你介紹果支防晒--$139.9

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-5-30 09:08 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17269
1835#
發表於 08-5-30 09:07 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 09:06 發表
ky: 咁26/6去食ok嗎??? 不過我都要之前問定我老公要唔要ok先得, 因要佢上藍田湊女返home.

facial-唔記得密碼, 一陣我問埋啦.

我應該OK,你confirm左先啦!

Rank: 8Rank: 8


17269
1836#
發表於 08-5-30 09:09 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 09:07 發表
6/6果晚我起碼要8:45-9:00pm, 你要等好耐喎!!!!!

我OK架!橫掂我可上我媽屋企坐下先!

其實facial要做幾耐架?我好耐冇做lu.

Rank: 8Rank: 8


17269
1837#
發表於 08-5-30 09:11 |只看該作者
BK好似好番DD。

come come:

你買左邊隻防晒呀??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1838#
發表於 08-5-30 09:14 |只看該作者
ky: 咁果日一齊dinner, 果頭你熟d, 你介紹食乜好啦.

防晒~~LOREA

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1839#
發表於 08-5-30 09:15 |只看該作者
Good morning

Rank: 8Rank: 8


17269
1840#
發表於 08-5-30 09:17 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 09:14 發表
ky: 咁果日一齊dinner, 果頭你熟d, 你介紹食乜好啦.

防晒~~LOREA

係咪李X欣個隻呀????我今日都會買 Definity隻mousse.

個頭都有D小食店,再唔係,行過去sogo個邊都好多食店。
‹ 上一主題|下一主題