- 在線時間
- 1349 小時
- 最後登錄
- 17-7-15
- 國民生產力
- 188
- 附加生產力
- 1368
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 6569
- 主題
- 37
- 精華
- 0
- 積分
- 8125
- UID
- 860
 
|
CC
係....洗咩理D閑人JE...忘記班路人甲乙丙, 自己想做咩做囉~ 話你佬聽, 佢今日講既野, 令你好感動, 好想同佢走埋人生既路....好想29號同佢一齊簽紙......
62 99 男家既人, 理鬼佢地啦.....總之, 佢地做既野, 心知咪算囉~ 一於X埋心水, 註左冊先算啦~
祝您29號開開心心做個大美人
我都無唸過要搵咩証婚人, 當其時我都係唸住求其搵個好熟既朋友咋, 係我佬, 佢話應該要搵個德高望重既人WOR....咁我先叫我AUNTIE 去 JE..... 我真係覺得, 邊個証婚, 有無人証婚, 真係無咩所謂...結婚係兩個人既事...至於男家既屋企人, FORGET IT LA.....你都心知係咩人來架啦....有咩需要去深究原因呢??
原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 10:36 AM 發表 
我會忍, 忍, 忍
|
|