關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1821#
發表於 08-2-21 10:44 |只看該作者
唔知呀! 有人買, 咪順便搭單lor
原文章由 lky2008 於 08-2-21 10:41 發表

今晚有金多寶嗎?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1822#
發表於 08-2-21 10:46 |只看該作者
我要閃一閃去bank先, lunch約左龍媽及minnie飲茶.

Rank: 8Rank: 8


17269
1823#
發表於 08-2-21 10:49 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-21 10:46 發表
我要閃一閃去bank先, lunch約左龍媽及minnie飲茶.

come come:

咁早出去lunch呀? 幫我問候吓雪雪啦!唔該。

Rank: 6Rank: 6


8125
1824#
發表於 08-2-21 10:51 |只看該作者
CC

係....洗咩理D閑人JE...忘記班路人甲乙丙, 自己想做咩做囉~  話你佬聽, 佢今日講既野, 令你好感動, 好想同佢走埋人生既路....好想29號同佢一齊簽紙......

62 99 男家既人, 理鬼佢地啦.....總之, 佢地做既野, 心知咪算囉~  一於X埋心水, 註左冊先算啦~

祝您29號開開心心做個大美人

我都無唸過要搵咩証婚人, 當其時我都係唸住求其搵個好熟既朋友咋, 係我佬, 佢話應該要搵個德高望重既人WOR....咁我先叫我AUNTIE 去 JE..... 我真係覺得, 邊個証婚, 有無人証婚, 真係無咩所謂...結婚係兩個人既事...至於男家既屋企人, FORGET IT LA.....你都心知係咩人來架啦....有咩需要去深究原因呢??

原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 10:36 AM 發表
我會忍, 忍, 忍   

Rank: 8Rank: 8


17382
1825#
發表於 08-2-21 10:51 |只看該作者
thanks


原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 10:42 發表
我都好直ga, 都唔知幾like你

不過最緊要隻佬係適當時候要夠直就真

Rank: 8Rank: 8


17269
1826#
發表於 08-2-21 10:52 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-21 10:51 發表
CC

係....洗咩理D閑人JE...忘記班路人甲乙丙, 自己想做咩做囉~  話你佬聽, 佢今日講既野, 令你好感動, 好想同佢走埋人生既路....好想29號同佢一齊簽紙......

62 99 男家既人, 理鬼佢地啦.....總之, 佢地做既野, 心 ...

美人:
收到未?

Rank: 5Rank: 5


3104
1827#
發表於 08-2-21 10:52 |只看該作者
美人:

你同你條佬結婚又不是他家人結,又何必理他地出不出席呀:;pppp: ,講真,你己同他地相處幾年,他地點對你,相信你都很清楚的,如是真心祝福你,不出席都替你開心啦,夾硬出席又黑面比你睇囉,又不是真心祝福你,甘又何必呢 ,放心個天,主角得2個就是係你同你老公,我地bk媽媽都會祝福你的


原文章由 iloveyoub4 於 08-2-21 10:41 發表
早呀

Rank: 8Rank: 8


17382
1828#
發表於 08-2-21 10:54 |只看該作者
yes呀


原文章由 龍舌蘭 於 08-2-21 10:42 發表
love, 好多日冇見啦~~~

Rank: 6Rank: 6


8953
1829#
發表於 08-2-21 10:55 |只看該作者
come:
妳中午真係要飛過來呀 ?
雪雪今早話妳1:00到, 1:45就走.
太趕..
有冇第二都就妳地點呀 ?

Rank: 8Rank: 8


17382
1830#
發表於 08-2-21 10:56 |只看該作者
做野

Rank: 6Rank: 6


8953
1831#
發表於 08-2-21 10:59 |只看該作者
cc 美人 , 佢地講得o岩呀.

Rank: 6Rank: 6


8125
1832#
發表於 08-2-21 11:01 |只看該作者
LV - 我 of course 唔會係 vip 啦...唔好玩啦

我有個auntie & uncle 長居法國, 佢地話我聽法國買 LV 係全世界最平既, 退稅仲有成17%咁多tim...我亦都聽過d小道消息係咁講; 除非而家改統一左啦

Rank: 8Rank: 8


17269
1833#
發表於 08-2-21 11:04 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-21 11:01 發表
LV - 我 of course 唔會係 vip 啦...唔好玩啦

我有個auntie & uncle 長居法國, 佢地話我聽法國買 LV 係全世界最平既, 退稅仲有成17%咁多tim...我亦都聽過d小道消息係咁講; 除非而家改 ...

咁托你auntie & uncle買咪得囉!

Rank: 6Rank: 6


8125
1834#
發表於 08-2-21 11:05 |只看該作者
no ar... 佢地拎法國護照, 無其他護照, 無得退稅

原文章由 lky2008 於 08-2-21 11:04 AM 發表

咁托你auntie & uncle買咪得囉!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1835#
發表於 08-2-21 11:06 |只看該作者
早晨

Rank: 8Rank: 8


17269
1836#
發表於 08-2-21 11:07 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-21 11:05 發表
no ar... 佢地拎法國護照, 無其他護照, 無得退稅

OH MY GOD!

Rank: 8Rank: 8


17269
1837#
發表於 08-2-21 11:09 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-2-21 11:06 發表
早晨

早晨!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1838#
發表於 08-2-21 11:10 |只看該作者
昨晚又要幫 2隻馬騮咬瓜子, 今早起床就覺喉嚨痛喇:(

[ 本文章最後由 funbabyhk 於 08-2-21 11:11 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17269
1839#
發表於 08-2-21 11:12 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-2-21 11:10 發表
昨晚又要幫 2件咬瓜子, 今早起床就覺喉嚨痛喇:(

我細個都好鍾意,幾斤幾斤咁剝架!

Rank: 6Rank: 6


8953
1840#
發表於 08-2-21 11:12 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-2-21 11:10 發表
昨晚又要幫 2件咬瓜子, 今早起床就覺喉嚨痛喇:(

以前有得買 瓜子機 今年唔多覺的 ?
幫人咬真係好累人的嘛.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖