註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 17:34 發表 頭先我打俾隻佬, 佢話好, 不過我驚佢到時又唔想去lor.
返回頂部
原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 17:24 發表 我都唔知佢會唔會去, 好la, 跟你, 最多無咗個 70元. if 佢到時唔去, 我可唔可以帶我堂細佬去ga??
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 17:26 發表 我星期一再confirm love買唔買個lv, 好似好過份咁, 一次過買2個... (我老公份bouns都未知有無呀:-x )
子爵府
原文章由 雪文 於 08-2-1 17:36 發表 可以
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 17:38 發表 雪: 我而家仲心大心細呀!!! cc: 我今晚打比你啦!! (你想要5張卷定6張呀???????????????)
原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 17:40 發表 come, 我前日sms俾隻佬話想買衫, 不過好貴, 佢禽晚好自覺問我想買muk衫, 我係度扮嘢話件衫好貴, 唔買la, 其實我已經由last sat 到e+買咗 5件衫, 用咗$841.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 17:41 發表 cc: 果然高招呀!!!! 你一次過買5件又誇左d囉!
原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 17:41 發表 if honey 出咗雙糧, 就買la, 唔好諗la. 我冇所謂, 你話事la.
原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 17:43 發表 becasue我有d衫俾我洗到縮水, 見d衫都唔係好貴, 所以就出血lor.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 17:45 發表 咁你老公比左$$你未呢???? (你應該報大數嘛 )
男爵府
原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 05:54 PM 發表 佢唔知我買咗衫ga, 好多時, 我見佢銀包有$, 我會話我冇$, 要落街買嘢, 同佢講聲, 跟住自己係佢銀包攞jar.
原文章由 多利是 於 08-2-1 22:26 發表 hoganmama 已發sms比你, 收到無?/