註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 15:40 發表 我6:30 我妹會湊晒2個小朋友係官塘mtr等我
返回頂部
伯爵府
珍珠宮
原文章由 hermanpapa 於 08-1-25 15:41 發表 I shall show up for a short time around 1900L. See all of you there... Ha Ha..
原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 15:41 發表 我女今次去旅行, 佢想同我媽去, so我22/2唔駛請假了. 佢地今年去西貢獅子會郊野公園.
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 15:42 發表 老板請食tea,我叫左2隻雞wing
原文章由 雪文 於 08-1-25 15:40 發表 准時走, 6點OK掛
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 15:43 發表 指學校春季旅行對嗎??
子爵府
原文章由 雪文 於 08-1-25 15:43 發表 哈哈. 喂, 仲有無惠康印花俾我呀
原文章由 hoganmama 於 08-1-25 15:47 發表 我都想問你仲要唔要gar la, 我都有…………..1個咁大把
原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 15:44 發表 oh, 你地(勁)食住等啦....
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 15:50 發表 星期六呀我會去掃貨買定晒過年用d野及會買2箱杯面去歐洲,因為c6實食唔慣果邊d野,我地改左初2晚先上機但回程時間一樣:tongue: 本來係初一晚上機我就諗住唔洗買禮去 年,但e+就要買啦年初2可以去 完年晚上先上機,我諗 ...
原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 15:46 發表 yes, 之前仲諗我剛放完年假, 返幾日工又請假好似唔多好咁, 而家唔駛請了.:D :D :D
原文章由 hoganmama 於 08-1-25 15:50 發表 你仲食?! 我而家都有d後悔頸先lunch食左好多野
原文章由 雪文 於 08-1-25 15:52 發表 唔該晒:loveliness:
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 15:52 發表 間野係咪得2個小時限時架??如果我地分開入咁遲來既會唔會食得好趕???or我同你係最遲先到呀?
原文章由 cyclmama 於 08-1-25 15:55 發表 有冇人要heng seng bank 財神poster, 金色果隻