註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 17:04 發表 飲奶粉仲好la, 飲幾多開幾多, 比一包佢飲唔晒又浪費bor 而家真係慳得就慳la, 尋日問亞仔今朝食旦治好無, 佢話想要腿旦治, 我話火腿無特價, 將就下食住旦治先la ...
返回頂部
男爵府
原文章由 cyclmama 於 08-1-7 17:07 發表 我亞女就冇所謂, 2種都得, 亞仔就麻煩D, 佢仲飲緊金裝 3 號.
大宅
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 16:55 發表 我都無double pay ar, bonus有都要到6月, 真係唔敢望有
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 17:10 發表 都係架一包佢飲唔晒又浪費,所以我成日都要幫佢執手尾
子爵府
原文章由 雪文 於 08-1-7 17:07 發表 我仔一包實飲得晒, 佢呢排唔知是否飲特侖蘇飲多咗, 真係 可能要減肥啦. C啦, 听你咁講我是否又要慳, 唔好再買衫買褲買鞋啦
原文章由 cyclmama 於 08-1-7 17:11 發表 me too la, 我要等到7月tim, 到時都係諗住還-d loan, 有個人又話肯arounf 20日還$俾c6, 希望佢唔好玩嘢la
原文章由 KY2004 於 08-1-7 17:11 發表 我女飲安兒X 5號
原文章由 KY2004 於 08-1-7 17:12 發表 我唔幫手架,因我由細到大都最憎飲奶。
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 17:12 發表 係ar, 有就唔好買咁多la, 邊度著得晒ar 以前我著衫係要幾個禮拜先cycling一次, 而家個個禮拜都係個5套咁滯, 又無街去又唔係去wet, 唔駛咁多新衫
珍珠宮
原文章由 KY2004 於 08-1-7 17:15 發表 我閃喇!今日要早走,約左fun fun攞貨呀!88
原文章由 雪文 於 08-1-7 17:18 發表
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 17:20 發表 慚愧呢
原文章由 cyclmama 於 08-1-7 17:19 發表 Bye bye 我今日會ot because tomorrow may be會病假