關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1821#
發表於 07-12-20 10:14 |只看該作者
其實會唔會佢唔知要刨薑皮???

我個時都係無做gar, 全部99個邊幫手
原文章由 多利是 於 07-12-20 10:08 發表
係咁架啦..d人懶慣...刨薑皮咁易都要等人做?? 你弟婦真係好大少9 bor

d薑皮, 記得洗乾淨, 晒乾, 留返來煲水沖涼呀~  驅風好正架! 我出院返home, 係home無著拖鞋, 對腳腫到豬蹄咁, 大e幫我煲薑皮 ...

Rank: 5Rank: 5


2967
1822#
發表於 07-12-20 10:14 |只看該作者
99lee排唔知仲mu,心情唔多like, 我唔係佢個女,問佢都唔會講. 同姑拉講, 佢話可能俾我隻佬激親, 咁我都冇辦法ga, 咪叫佢自己同佢細佬傾lor.
禽日問99係咪sat做冬, 佢又話叔仔成家返大陸, 2個姑仔又要返男家,做唔做都冇所謂, (講gei時候d語氣唔係咁good ga), 我咪唔出聲lor, 今朝62又話 sat做冬, 叫我地返去食飯, 我話99好似唔煮wor, 佢話唔係呀, 我真係俾佢2老玩c.

希望佢知道62冇咁快返大陸, 心情會好d la.
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1823#
發表於 07-12-20 10:15 |只看該作者
原文章由 多利是 於 07-12-20 10:08 發表
係咁架啦..d人懶慣...刨薑皮咁易都要等人做?? 你弟婦真係好大少9 bor

d薑皮, 記得洗乾淨, 晒乾, 留返來煲水沖涼呀~  驅風好正架! 我出院返home, 係home無著拖鞋, 對腳腫到豬蹄咁, 大e幫我煲薑皮 ...

我媽果時都有留返d薑皮用黎煲水沖涼+洗頭(我忍左1星期先洗 , 好彩果時係11月, 天氣清涼, 否則....)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1824#
發表於 07-12-20 10:17 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-20 10:11 發表

雪雪:

咁佢對你好好喇!

ky : 我今日無穿條jeans, 因要改褲腳, 條褲超長
就穿左對"扢腳"鞋, 對腳損左啦....又:cry: :cry: :cry:

Rank: 5Rank: 5


2967
1825#
發表於 07-12-20 10:20 |只看該作者
亞女果時係7月, 第1日返屋企有用薑水沖涼+洗頭, 跟住就忍, 後尾太頂唔順, 日日沖涼, but冇洗頭 (驚頭痛), 到滿月果日走咗去salon洗, 我見到個妹妹仔好唔like lor
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 10:15 發表

我媽果時都有留返d薑皮用黎煲水沖涼+洗頭(我忍左1星期先洗 , 好彩果時係11月, 天氣清涼, 否則....)
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
1826#
發表於 07-12-20 10:23 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 10:17 發表

ky : 我今日無穿條jeans, 因要改褲腳, 條褲超長
就穿左對"扢腳"鞋, 對腳損左啦....又:cry: :cry: :cry:  

come come:

我買左7分長褲腳個隻,我ge高度=長褲=唔駛改

刮腳鞋真係好慘喎!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1827#
發表於 07-12-20 10:26 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 10:20 發表
亞女果時係7月, 第1日返屋企有用薑水沖涼+洗頭, 跟住就忍, 後尾太頂唔順, 日日沖涼, but冇洗頭 (驚頭痛), 到滿月果日走咗去salon洗, 我見到個妹妹仔好唔like lor
...

可能你個頭太"笠"啦!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1828#
發表於 07-12-20 10:27 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-20 10:23 發表

come come:

我買左7分長褲腳個隻,我ge高度=長褲=唔駛改

刮腳鞋真係好慘喎!

7分長果隻????? 即係褲腳去到邊度?????
除左波鞋, 我穿好多鞋都係咁架:cry: :cry: :cry: :cry:

Rank: 6Rank: 6


6601
1829#
發表於 07-12-20 10:28 |只看該作者
琴晚同呀女都係去反TKO MTR睇醫生,真係要食青蛙葯,睇左$500(配埋青蛙葯),醫生話轉天氣就會咁。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1830#
發表於 07-12-20 10:30 |只看該作者
lanlan,買咗咩, 報料呀

原文章由 龍舌蘭 於 07-12-20 10:29 發表
昨晚去工展, 唔算多人喎.
好好行. 大出血...

Rank: 6Rank: 6


6601
1831#
發表於 07-12-20 10:33 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 10:27 發表

7分長果隻????? 即係褲腳去到邊度?????
除左波鞋, 我穿好多鞋都係咁架:cry: :cry: :cry: :cry:

我著啱啱‘衿’到腳眼囉!
我都係呀!著親乜鞋都刮腳架,貼plasters都貼到窮呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1832#
發表於 07-12-20 10:33 |只看該作者
今日搞成日上唔到Ilive個msn, 但又俾我上到ebuddy

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1833#
發表於 07-12-20 10:34 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-20 10:28 發表
琴晚同呀女都係去反TKO MTR睇醫生,真係要食青蛙葯,睇左$500(配埋青蛙葯),醫生話轉天氣就會咁。

$$駛左可以再搵返, 最緊要亞女食左真係好!!!:-| :-| :-| :-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1834#
發表於 07-12-20 10:36 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-20 10:29 發表
昨晚去工展, 唔算多人喎.
好好行. 大出血...

我估平日夜晚應該唔多人, 可能下個星期搵晚去look look.

Rank: 6Rank: 6


6601
1835#
發表於 07-12-20 10:36 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 10:34 發表

$$駛左可以再搵返, 最緊要亞女食左真係好!!!:-| :-| :-| :-|

希望啦!

Rank: 6Rank: 6


8953
1836#
發表於 07-12-20 10:38 |只看該作者
買左:
猴頭菇, 冬菇, 舞茸, 薯片, 意粉, 黑醋,
夏威夷果, 床褥墊, 冬陰功粉, 檸檬草+青檸茶,
高雪柏x, 電子錶一隻 , ...
仲有d零散野... 唔多記得.

Rank: 8Rank: 8


17382
1837#
發表於 07-12-20 10:38 |只看該作者
其實都唔差啦,我囡咪仲差

原文章由 KY2004 於 07-12-20 08:50 發表


我女:
常 未知
數 58
英 未知
英口試 90
普 85
中話 80
中聽 80
中閱 81
中做 75

今日應該派英+常,睇下點C!

Rank: 6Rank: 6


6601
1838#
發表於 07-12-20 10:39 |只看該作者
早排學校好奇怪,常識做2個專題,一個係消化系統,另一個係食物營養,但學校冇教(課文都冇一個係呢D topics),要返屋企我教,真係有冇攪錯!:tongue:

Rank: 6Rank: 6


6601
1839#
發表於 07-12-20 10:41 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-20 10:38 發表
買左:
猴頭菇, 冬菇, 舞茸, 薯片, 意粉, 黑醋,
夏威夷果, 床褥墊, 冬陰功粉, 檸檬草+青檸茶,
高雪柏x, 電子錶一隻 , ...
仲有d零散野... 唔多記得.

嘩!大出血呀!

Rank: 6Rank: 6


8953
1840#
發表於 07-12-20 10:41 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 10:36 發表

我估平日夜晚應該唔多人, 可能下個星期搵晚去look look.

昨天學校還未放假.
下星期我都想帶女去行下, 夜晚有燈, 幾靚的.
有個兒童園, 要收15蚊入場, 點知一個人都冇.
有扭蛋機.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖