關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8953
1821#
發表於 07-11-16 15:43 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-16 15:39 硐表
好難wor,會唔會係'原味'

笑到我...... 我同事問我咩事...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1822#
發表於 07-11-16 15:44 |只看該作者
comecome笑番la 講d wet wet 地gei野 就開心笑
原文章由 come爸嘩 於 07-11-16 15:41 硐表

嘩~咁激

Rank: 8Rank: 8


17382
1823#
發表於 07-11-16 15:44 |只看該作者
如果我囡都係咁講...我諗我都打唔落手既:loveliness: BUT唔係咁呢


原文章由 hoganmama 於 07-11-16 15:40 硐表
我仔會講d說話引下我, e.g. 見到我火火地, 佢會扮傻, e… 媽咪你個樣好似有d唔妥wor, 如果我笑番, 佢又會繼續話, 拿拿拿, 笑番la, 咪幾好睇, 跟住我就會咩火都熄晒 ...

Rank: 6Rank: 6


8953
1824#
發表於 07-11-16 15:44 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-16 15:43 硐表

佢老豆同你頂頸時又唔識用lee招, 都係hogan仔醒目d!!!

真係!

Rank: 8Rank: 8


17382
1825#
發表於 07-11-16 15:46 |只看該作者
CY有辦法架啦:D :D


原文章由 龍舌蘭 於 07-11-16 15:41 硐表

死火, 今次妳未明我講野....我意思係..... 點試得到味...姐....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1826#
發表於 07-11-16 15:46 |只看該作者
佢識咁就唔駛成日有argue la

我嬲時, c6就會話 你嬲咩ar, 好憎個
原文章由 come爸嘩 於 07-11-16 15:43 硐表

佢老豆同你頂頸時又唔識用lee招, 都係hogan仔醒目d!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1827#
發表於 07-11-16 15:47 |只看該作者
呢個叫法幾好


原文章由 hoganmama 於 07-11-16 15:42 硐表
佢梗係original, 原始野性味   

Rank: 8Rank: 8


17382
1828#
發表於 07-11-16 15:48 |只看該作者
咁又係WOR


原文章由 come爸嘩 於 07-11-16 15:43 硐表

佢老豆同你頂頸時又唔識用lee招, 都係hogan仔醒目d!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1829#
發表於 07-11-16 15:50 |只看該作者
你照講囉

原文章由 龍舌蘭 於 07-11-16 15:43 硐表

笑到我...... 我同事問我咩事...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1830#
發表於 07-11-16 15:50 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-16 15:44 硐表
comecome笑番la 講d wet wet 地gei野 就開心笑  

比你地笑c.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1831#
發表於 07-11-16 15:51 |只看該作者
我同同事講gei, 激過同你地講10倍
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-16 15:50 硐表
你照講囉

Rank: 8Rank: 8


17382
1832#
發表於 07-11-16 15:51 |只看該作者
咪係囉,講多一陣又話收工啦


原文章由 hoganmama 於 07-11-16 15:44 硐表
comecome笑番la 講d wet wet 地gei野 就開心笑  

Rank: 5Rank: 5


1150
1833#
發表於 07-11-16 15:51 |只看該作者
講開安全套講個笑話比太家笑下
話說我間房好像有蚤..咁上星期日咩叫工人執晒我間房D嘢包括衣柜D衫出廳等星期一一早比我老公放煙霧彈消毒。
點知我工人連我D放係衣柜的安全套(有個盒裝住)都拿出來...裏面重要係大部份都用左架...星期一晚我返到家她拿住盒嘢打開蓋問我重要唔要攪到我幾唔好意思。之後我講返件事我老公知,我條佬重要講笑話死啦..驚個工人望住他流口水。
原文章由 cyclmama 於 07-11-16 15:39 硐表
好難wor,會唔會係'原味'

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1834#
發表於 07-11-16 15:52 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-16 15:46 硐表
佢識咁就唔駛成日有argue la

我嬲時, c6就會話 你又嬲咩ar, 好憎個又字

我都好憎lee d "懶煩"嘅語氣!!! (好似我女咁!)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1835#
發表於 07-11-16 15:53 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 07-11-16 15:51 硐表
講開安全套講個笑話比太家笑下
話說我間房好像有蚤..咁上星期日咩叫工人執晒我間房D嘢包括衣柜D衫出廳等星期一一早比我老公放煙霧彈消毒。
點知我工人連我D放係衣柜的安全套(有個盒裝住)都拿出來...裏面重要係大部份都用左架...星 ...

流口水....係咪加加加大size黎架!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1836#
發表於 07-11-16 15:53 |只看該作者
我都係呀 不過自從果D同事無做之後都好小講啦,E+公司人小所以更加小講


原文章由 hoganmama 於 07-11-16 15:51 硐表
我同同事講gei, 激過同你地講10倍   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1837#
發表於 07-11-16 15:53 |只看該作者
唔明, why用過會留番?? 做記念ar
原文章由 phoebecyl 於 07-11-16 15:51 硐表
講開安全套講個笑話比太家笑下
話說我間房好像有蚤..咁上星期日咩叫工人執晒我間房D嘢包括衣柜D衫出廳等星期一一早比我老公放煙霧彈消毒。
點知我工人連我D放係衣柜的安全套(有個盒裝住)都拿出來...裏面重要係大部份都用左架...星 ...

Rank: 6Rank: 6


8953
1838#
發表於 07-11-16 15:54 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 07-11-16 15:51 硐表
講開安全套講個笑話比太家笑下
話說我間房好像有蚤..咁上星期日咩叫工人執晒我間房D嘢包括衣柜D衫出廳等星期一一早比我老公放煙霧彈消毒。
點知我工人連我D放係衣柜的安全套(有個盒裝住)都拿出來...裏面重要係大部份都用左架...星 ...

用過的?? 喂, 妳有冇數過數量o岩唔o岩呀 ?

Rank: 6Rank: 6


8953
1839#
發表於 07-11-16 15:55 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-16 15:53 硐表
我都係呀 不過自從果D同事無做之後都好小講啦,E+公司人小所以更加小講

我係公司唔講的. 形像

Rank: 8Rank: 8


17382
1840#
發表於 07-11-16 15:55 |只看該作者
你個工人好盡職

原文章由 phoebecyl 於 07-11-16 15:51 硐表
講開安全套講個笑話比太家笑下
話說我間房好像有蚤..咁上星期日咩叫工人執晒我間房D嘢包括衣柜D衫出廳等星期一一早比我老公放煙霧彈消毒。
點知我工人連我D放係衣柜的安全套(有個盒裝住)都拿出來...裏面重要係大部份都用左架...星 ...
‹ 上一主題|下一主題