註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 雪文 於 07-11-7 17:27 硐表 閃啦, 各位 88 9號見啦
返回頂部
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 17:26 硐表 當然啦, 我地個個都好PRO架嘛, 而家SEND張BILL過你, 記得準時交"CON修停" FEE!!!! HSBC A/C NO: 125-11XXXX-XXX 銀碼: 十萬九仟七
男爵府
原文章由 funbabyhk 於 07-11-7 17:26 硐表 love, 你笑xx 既樣
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 17:30 硐表 FUN, CY: 你星期五約唔約埋我地係MTR等??
大宅
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-7 17:36 硐表 雪雪話會報料架
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 17:31 硐表 係ar, 我仔就係咁 佢又唔係特登gei, 係費時要佢媽湊啫, 如果我叫佢唔好湊, 佢都唔會湊gei, 但我仔見到佢老豆返左黎又點會唔跟佢返屋企ar
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 17:34 硐表 我都閃la, 88
原文章由 funbabyhk 於 07-11-7 17:34 硐表 套戲我都想睇, 好似 love 話: (同老公一齊睇) 等佢出 DVD 睇得清楚果度之外 (可以慢格重播) 睇完之後又有 .......
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 17:37 硐表 我都開始要執包袱啦, 明天見!!!
原文章由 funbabyhk 於 07-11-7 17:38 硐表 lee d 野點報料過你聽呀 (salt wet):tongue:
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-7 17:46 硐表 好似今日咁囉2分鐘後DEL:D :D 其實我好樂意聽架
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 17:30 硐表 88, 玩得開心D啦!!!:D :D :D :D FUN, CY: 你星期五約唔約埋我地係MTR等??
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-7 17:43 硐表 咪係囉,去戲院睇完你話點先,唔湯唔水 睇完戲梗係食完野先返屋企架啦,返到屋企咩火都無啦 係屋企睇就唔同啦