關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1821#
發表於 07-10-26 09:37 |只看該作者
有無人知 “學林中文” 得唔得呢? 我想比亞仔去學中文

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1822#
發表於 07-10-26 09:39 |只看該作者
各位早晨!

Kitty >>> 我諗學校都想了解清楚件事姐, 唔係唔相信你, 你唔好 , 一定有辦法去解決.
希望你囡囡快 d 好番.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1823#
發表於 07-10-26 09:43 |只看該作者
早晨 !

今日公司seminar,所以一早大老細返晒來.

下午我又要出去開會, 温吓書你哋講咩先.

kitty, 我睇咗相, 幾好呀

原文章由 kitty 於 07-10-26 09:21 硐表
早晨 大家 ,
今日雪文咁耐既 ?

雪文,
睇左我d相未呀?比d意見黎好喎

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1824#
發表於 07-10-26 09:46 |只看該作者
kitty: 咪傻啦, 個個做人都係咁架啦, 你一個人照顧2個小朋友, 我覺得你好叻就真, 反睇我自己, 真係好 ......我連飯都好少煮比亞女食架, 乜都係旨意我媽.....

原文章由 kitty 於 07-10-26 09:18 硐表
come ,
早晨,
唔知呀,我遇到一d不如意事就
我識你地果時唔係咁架...
因為呢件事擔心左好耐了,都好似攪唔掂,
而又比副校打來 (好似好嚴重咁)咪
做人好艱難 !
自己又老呢 好難過呢一關
我覺得我好失敗 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1825#
發表於 07-10-26 09:47 |只看該作者
hoganma,我仔就係咁啦, 一樣樣呀.  今年就好慘啦, 下下俾扣分扣好勁, 錯一字就5分.

數學我見有張工作紙, 6同0寫到差唔到, 俾當錯扣15分, 仲有中文又係咁扣到 67分, 唉...........我真係無眼睇, 今次測驗佢會攞幾分返來.

原文章由 hoganmama 於 07-10-26 09:32 硐表
尋日返到去睇左份中文默書la, 有1個字寫錯, 1個漏, 呢2個比人扣都算, 另3個係明顯用擦膠擦得唔乾淨有痕, 所以當錯, 我都知遲早都係會捉呢d, 無諗過咁快

都好gei, 等佢知自己d字真係有問題先得 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1826#
發表於 07-10-26 09:48 |只看該作者
kitty: 我都想睇相呀, 可以嗎???????

原文章由 kitty 於 07-10-26 09:21 硐表
雪文,
睇左我d相未呀?比d意見黎好喎

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1827#
發表於 07-10-26 09:51 |只看該作者
我之前一直都無執佢d字gar, 我唔想擦, 唔想打擊佢, 但早2個星期家長會老師都話佢d字好核突, 要改下, 我而家執得好緊

佢真係好離譜gar, 份卷上面個姓名只寫頭2個字
原文章由 雪文 於 07-10-26 09:47 硐表
hoganma,我仔就係咁啦, 一樣樣呀.  今年就好慘啦, 下下俾扣分扣好勁, 錯一字就5分.

數學我見有張工作紙, 6同0寫到差唔到, 俾當錯扣15分, 仲有中文又係咁扣到 67分, 唉...........我真係無眼睇, 今次測驗佢會攞幾分 ...

Rank: 5Rank: 5


3212
1828#
發表於 07-10-26 09:52 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 09:46 硐表
kitty: 咪傻啦, 個個做人都係咁架啦, 你一個人照顧2個小朋友, 我覺得你好叻就真, 反睇我自己, 真係好 ......我連飯都好少煮比亞女食架, 乜都係旨意我媽.....

...


同我一樣, 都係旨意我mami 渣....
kitty, 你真係好叻㗎啦, 唔好俾咁大壓力自己, 放鬆點,事情一定可以解決的.........

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1829#
發表於 07-10-26 09:54 |只看該作者
hoganmama: 學林數學~~我老細個仔係果度返過, 聽聞幾好.
(因佢返左成年幾)

funfun: 我尋日係匯景買左條短褲, 又同亞女買左件黃色貝兒公主外套, under同白襪仔.......又駛左成4xx

雪文: 我女而家學校都係咁啦, 英文錯一個字就當全句錯!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1830#
發表於 07-10-26 09:55 |只看該作者
come,
昨日你係咪叫左我 2 聲我才應你? (唔好意思呀, 果時我未瞓醒 )  
係永安買了 2 sets 單人床單 (Disney 公仔) 都幾抵 $87 & $120. 另外買了一些食品, 浴簾..) 在上樓 boutique 買了一件短身褸 (lee 間是上環 d 朋友介紹, 多數賣歐洲野, 價錢 ok gar)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1831#
發表於 07-10-26 09:56 |只看該作者
kitty,唔好喊    你都係無辦法.  大囡復診點解唔一早去改期, 盡量唔好影響測驗.    我同你一樣呀, 所以你要認識多D一齊搭校車的家長, 最好唔使返工的, 有咩事可以同你睇住.   可惜你唔同我仔同一校車, 唔係你細囡可以上我屋企等你.

副校長打來都係想了解件事, 你唔好諗咁多啦, 因為測驗比較重要, 所以佢先咁重視.

返工你可以返就返, 突然唔去, 你哋去那里找人手, 你諗吓.

我要復幾個mail, 等陣再上來.

原文章由 kitty 於 07-10-26 08:43 硐表
唉 !我而家 ,
校長打來好似以為我呃學校咁,又話我點解唔早d請假,
講真,我緊係盡可能都唔想請,一請左如果搵到人幫我湊咪好冇謂 ?
我仔,佢女友,老公全部要返工...都冇人湊到,我又要同大女去醫院...
好似攪到好 ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1832#
發表於 07-10-26 09:56 |只看該作者
報料!

萬寧買滿 $108 送 '維達抹手紙4卷':D

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1833#
發表於 07-10-26 09:58 |只看該作者
fun: 唔駛唔好意思, 下次我會大大聲叫你架啦!!

咁你件短褸幾$$? 佢果度買衫有無得試???? 介紹我丫!
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 09:55 硐表
come,
昨日你係咪叫左我 2 聲我才應你? (唔好意思呀, 果時我未瞓醒 )  
係永安買了 2 sets 單人床單 (Disney 公仔) 都幾抵 $87 & $120. 另外買了一些食品, 浴簾..) 在上樓 boutique 買了一件短身褸 (lee 間是上環  ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1834#
發表於 07-10-26 10:01 |只看該作者
thank you , 可惜無時間去:cry:

原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 09:56 硐表
報料!

萬寧買滿 $108 送 '維達抹手紙4卷':D  

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1835#
發表於 07-10-26 10:02 |只看該作者
我上 2個星期都買了一條黑色短褲 (到膝頭), 諗住襯 boot:)
我都係呀...昨天總共買了一千元
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 09:54 硐表
hoganmama: 學林數學~~我老細個仔係果度返過, 聽聞幾好.
(因佢返左成年幾)

funfun: 我尋日係匯景買左條短褲, 又同亞女買左件黃色貝兒公主外套, under同白襪仔.......又駛左成4xx

雪文: 我女而家學 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1836#
發表於 07-10-26 10:04 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 09:56 硐表
報料!

萬寧買滿 $108 送 '維達抹手紙4卷':D  

啱啦, 叫我媽去買奶粉先得, thank!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1837#
發表於 07-10-26 10:05 |只看該作者
學林數原本諗住2年級先轉, 但我諗住而家轉la, 因為我覺得係因為公文數令佢d字越黎越核突, 所以想而家轉
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 09:54 硐表
hoganmama: 學林數學~~我老細個仔係果度返過, 聽聞幾好.
(因佢返左成年幾)

funfun: 我尋日係匯景買左條短褲, 又同亞女買左件黃色貝兒公主外套, under同白襪仔.......又駛左成4xx

雪文: 我女而家學 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1838#
發表於 07-10-26 10:09 |只看該作者
我估~~學林數幾好, 應該學林中文都唔差呱?!?!?!?

原文章由 hoganmama 於 07-10-26 10:05 硐表
學林數原本諗住2年級先轉, 但我諗住而家轉la, 因為我覺得係因為公文數令佢d字越黎越核突, 所以想而家轉

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1839#
發表於 07-10-26 10:13 |只看該作者
$460 (講價後 )   d 衫褲全部有分 size, 又有得試. (我個朋友在此買了十幾年) 個老闆娘好 nice (肥師奶) 件褸我在 catalog 睇中後, 佢一番貨就叫我上去睇吓, 當然啱先買啦. 之前我都買了連身裙, 鞋及薄外套.
好呀, 等陣將地址 pm 給你. (要搵搵佢咭片, 因我淨係識上去, 唔知實際地址 )
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 09:58 硐表
fun: 唔駛唔好意思, 下次我會大大聲叫你架啦!!

咁你件短褸幾$$? 佢果度買衫有無得試???? 介紹我丫!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1840#
發表於 07-10-26 10:21 |只看該作者
Where? I also want to know
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 10:13 硐表
$460 (講價後 )   d 衫褲全部有分 size, 又有得試. (我個朋友在此買了十幾年) 個老闆娘好 nice (肥師奶) 件褸我在 catalog 睇中後, 佢一番貨就叫我上去睇吓, 當然啱先買啦. 之前我都買了連身裙, 鞋及薄外套.
好 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖