關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1821#
發表於 07-10-10 16:28 |只看該作者
亞囡又車左返學校

Rank: 4


679
1822#
發表於 07-10-10 16:33 |只看該作者
我地computer system 係 worldwide, 所有嘢係日本部總機都有record同睇到,就算我部腦delete 咗d file, 佢地仍然有record可以call番d 資料出嚟

原文章由 novemberwm 於 07-10-10 16:18 硐表


唔明 wo.......????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1823#
發表於 07-10-10 16:37 |只看該作者
?! 又返左學校?
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 16:28 硐表
亞囡又車左返學校

Rank: 8Rank: 8


17382
1824#
發表於 07-10-10 16:40 |只看該作者
server管曬所有機


原文章由 irenec11 於 07-10-10 16:09 硐表
我問咗it人,佢話係我computer check唔到,但係係總機computer仍然check到

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1825#
發表於 07-10-10 16:42 |只看該作者
算把la, 由佢check lor
原文章由 irenec11 於 07-10-10 16:33 硐表
我地computer system 係 worldwide, 所有嘢係日本部總機都有record同睇到,就算我部腦delete 咗d file, 佢地仍然有record可以call番d 資料出嚟

Rank: 5Rank: 5


3212
1826#
發表於 07-10-10 16:43 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 16:28 硐表
亞囡又車左返學校

咁點ar, 而家, 搵左你妹妹去接佢未??

Rank: 8Rank: 8


17382
1827#
發表於 07-10-10 16:44 |只看該作者
咁真係....唉:cry:


原文章由 irenec11 於 07-10-10 16:33 硐表
我地computer system 係 worldwide, 所有嘢係日本部總機都有record同睇到,就算我部腦delete 咗d file, 佢地仍然有record可以call番d 資料出嚟

Rank: 5Rank: 5


3212
1828#
發表於 07-10-10 16:44 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-10 16:27 硐表
佢又八卦la   


佢又過份關心你ar ??

Rank: 5Rank: 5


3212
1829#
發表於 07-10-10 16:45 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 16:40 硐表
server管曬所有機



ic la........ 咁冇辦法啦.......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1830#
發表於 07-10-10 16:53 |只看該作者
而家reply好似快好多啦喎!:D :D

今晚pccw上黎我屋企安寬頻!
原文章由 novemberwm 於 07-10-10 16:45 硐表



ic la........ 咁冇辦法啦.......

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1831#
發表於 07-10-10 16:55 |只看該作者
每個人做野都有自己gei practice, 佢就係鍾意理人點做, 關佢x事咩, 好似我under佢咁, 呢樣係我最唔like
原文章由 novemberwm 於 07-10-10 16:44 硐表


佢又過份關心你ar ??

Rank: 8Rank: 8


17382
1832#
發表於 07-10-10 16:57 |只看該作者
係亞,第2次了,因為我妹個囡都係差不多時間落校車,如果佢校車遲左 or 亞囡校車早左到既話,就接唔到亞囡架啦:-| 我頭先打左電話去學校啦亞囡可以轉坐第2轉校車,不過要成5點先返到油塘:cry: 而我妹亦可能11月轉坐保母車因為可以遲返早回,咁到時我先轉返正常時間啦:cry: :cry:

原文章由 hoganmama 於 07-10-10 16:37 硐表
下?! 又返左學校?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1833#
發表於 07-10-10 16:58 |只看該作者
下個星期我媽生日, 想出去打邊爐, 你地有無好介紹呀???
(任食同散叫都得)

Rank: 5Rank: 5


3212
1834#
發表於 07-10-10 16:58 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-10 16:55 硐表
每個人做野都有自己gei practice, 佢就係鍾意理人點做, 關佢x事咩, 好似我under佢咁, 呢樣係我最唔like


佢又係抵打gei

Rank: 8Rank: 8


17382
1835#
發表於 07-10-10 16:58 |只看該作者
有好多人係用moble上網囉因為公司下下check住曬

原文章由 hoganmama 於 07-10-10 16:42 硐表
算把la, 由佢check lor

Rank: 8Rank: 8


17382
1836#
發表於 07-10-10 16:59 |只看該作者
接左啦,應該就返到屋企了

原文章由 novemberwm 於 07-10-10 16:43 硐表

咁點ar, 而家, 搵左你妹妹去接佢未??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1837#
發表於 07-10-10 17:01 |只看該作者
hi, BK超慢, 所有無心機上來.

今日下午係到制作CD, hermanpapa lunch time攞咗個張敬軒的CD俾我, 佢又好心得制同我轉晒MP3, 但我其實只是要普通CD係CD機到播的, 咁係部腦到搞來搞去, 搞到4點先搞掂, 同埋部腦玩我, 唔俾我抄我的最愛"酷愛", 最後放棄原裝, 燒咗网上版.

原文章由 come爸嘩 於 07-10-10 16:21 硐表
成個下午都唔見雪文????????????????????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1838#
發表於 07-10-10 17:02 |只看該作者
啱啱又去咗MTR到同funfun攞部NDS, 我今晚可以玩囉, 不過要等亞仔亞囡瞓咗, 同埋我而家已好

Rank: 8Rank: 8


17382
1839#
發表於 07-10-10 17:02 |只看該作者
打邊爐只有x香,不過成日都咁多人

原文章由 come爸嘩 於 07-10-10 16:58 硐表
下個星期我媽生日, 想出去打邊爐, 你地有無好介紹呀???
(任食同散叫都得)

Rank: 8Rank: 8


17382
1840#
發表於 07-10-10 17:07 |只看該作者
放工之後攪到曬d野我都散曬了,無心情玩機


原文章由 雪文 於 07-10-10 17:02 硐表
啱啱又去咗MTR到同funfun攞部NDS, 我今晚可以玩囉, 不過要等亞仔亞囡瞓咗, 同埋我而家已好
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖