關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1821#
發表於 07-8-20 11:28 |只看該作者
LOVE: 想問下你老公落場係砌乜野車呀?????

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-20 11:17 發表
等我都報告下先

我地星期六6點係九龍出發渣車去黃崗放低架車,過關搭車去到黃崗都成7點幾,之後再坐朋友架車去東莞一齊食飯,到東莞都成8點的,好啦我地一食飽就再出發去珠海,到達珠海都已經係差不多 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1822#
發表於 07-8-20 11:40 |只看該作者
無酒店咁慘呀, 呢次經驗真係要記得啦

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-20 11:17 發表
等我都報告下先

我地星期六6點係九龍出發渣車去黃崗放低架車,過關搭車去到黃崗都成7點幾,之後再坐朋友架車去東莞一齊食飯,到東莞都成8點的,好啦我地一食飽就再出發去珠海,到達珠海都已經係差不多 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1823#
發表於 07-8-20 11:42 |只看該作者
星期六早上起身見天氣幾好, 我隻佬話如果我哋再睇多場戲,我同亞囡就唔好返惠州啦, 怕星期日天氣唔好.  但亞囡選擇要一家人去惠州, 咁唯有放棄睇戲啦.

去永和大王食早餐, 我仔話呢次磁飯太多榨菜, 佢唔like.  (是否又慳成本了, 放少肉鬆?). 同埋佢出咗一種迷你一元俾你試食, 都唔好食, 係好難食.

12點幾返到惠州, 全部人仲好飽, 到咗二點我們才去食湯粉, 點咗豬腳仔, 鹵蛋,鴨頭加豬皮肉丸粉, 好味

我係惠州買到二對膠涼鞋可以下雨穿, 款OK又唔貴, 我的10元, 亞囡的5元.

Rank: 8Rank: 8


17382
1824#
發表於 07-8-20 11:44 |只看該作者
好呀,多謝先


原文章由 come爸嘩 於 07-8-20 11:21 發表
我預多左2盒, 打邊爐果日取出黎大家試下好嗎???

Rank: 8Rank: 8


17382
1825#
發表於 07-8-20 11:46 |只看該作者
你驚咩


原文章由 come爸嘩 於 07-8-20 11:26 發表
續~~~園中又有個飄雪樂園~~~零下1.5度, 個個穿水鞋, 厚衫係入面睇下野咁, LEE個有少少無聊. 之後唔係好記得去左邊(好似去食晚飯), 再返酒店, 間酒店都OK, 幾靚下, 我女同我老公一上床就 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1826#
發表於 07-8-20 11:47 |只看該作者
100CC小型賽車

原文章由 come爸嘩 於 07-8-20 11:28 發表
LOVE: 想問下你老公落場係砌乜野車呀?????

Rank: 8Rank: 8


17382
1827#
發表於 07-8-20 11:49 |只看該作者
係啦今次真係失冊
我地之前次次都係去開果2間BOOK,今次....算啦當拿過經驗


原文章由 雪文 於 07-8-20 11:40 發表
無酒店咁慘呀, 呢次經驗真係要記得啦

Rank: 5Rank: 5


4210
1828#
發表於 07-8-20 11:50 |只看該作者
我諗到你講邊個, 果個我都唔敢玩, d人係咁係度叫

Rank: 8Rank: 8


17382
1829#
發表於 07-8-20 11:51 |只看該作者
返到去都仲掛住SHOPPING


[quote]原文章由 雪文 於 07-8-20 11:42 發表
星期六早上起身見天氣幾好, 我隻佬話如果我

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1830#
發表於 07-8-20 11:53 |只看該作者
: : 你咁都唔知

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-20 11:46 發表
你驚咩

Rank: 8Rank: 8


17382
1831#
發表於 07-8-20 12:03 |只看該作者
明啦明啦,可能因為我唔係好驚果D野啦
講真我身邊有D朋友同我一起時都話見過果D野的,
之前去珠海果間酒店,我個識左十幾年既朋友話係我間房見到有野,係房度不過就無攪我地,我朋友係第2日食早餐時先話番比我知的,佢叫我唔好再偽呢間酒店,我當時有好小的驚不過好快又無事,但之後我地上珠海都一樣係住番同一間酒店,起碼再住過5-6次了,我又唔驚WOR   

原文章由 雪文 於 07-8-20 11:53 發表
::" /> ::" /> 你咁都唔知

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-8-20 12:10 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1832#
發表於 07-8-20 12:07 |只看該作者
星期六晚我又係睡唔好, 我老公去bar飲到唔知幾點返. 佢返來一家四口逼係一張4.5呎床, 好逼.    我又係無瞓幾個鐘. 我同老公講下次再唔搞搞佢屋企的床, 唔使指意我再去

半夜亞仔又話肚痛, 咁早上清清哋係屋企食粥.  亞仔話要帶我去荷花亭睇荷花, 佢話好靚, 但係自己又顧住睇電視. 之後同我講媽咪都係唔去啦

我同亞囡con't去超市shopping,  買咗特崙蘇OMP $54.8一箱 (, 霸王洗頭水及兒童牙膏.

Rank: 8Rank: 8


17382
1833#
發表於 07-8-20 12:14 |只看該作者
係唔係蒙COW果隻 好唔好飲的因為未試過


[quote]原文章由 雪文 於 07-8-20 12:07 發表
星期六晚我又係睡唔好, 我老公去bar飲到唔知幾點返. 佢返來一家四口逼係一張4.5呎床, 好逼.    我又係無

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1834#
發表於 07-8-20 12:23 |只看該作者
咁玩1次要幾多$$?

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-20 11:47 發表
100CC小型賽車

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1835#
發表於 07-8-20 12:26 |只看該作者
之後我就開始又頭痛啦:cry: :cry:   所以無去到做負離子.

4點半離開, 去咗試我話好味的伍記燒鵝, 剛好新鮮出爐(一早問好時間), 咁我的大保鮮盒有用途啦, 打包一隻才70元.  我同老公亞囡係車到係咁食, 食咗二隻脾, 加石岐龍眼當晚餐  

我又係一路咁唔舒服咁返香港, 一返到屋企就食葯睇, 到今早仲頭痛, 好彩而家好D.

亞仔留係惠州, 昨日跟咗表哥仔去佢屋企瞓.  我同仔byebye時佢一D感覺都無咁, 我的心諗亞仔真係大個仔啦, 希望佢呢次可以去多幾家人屋企,玩同瞓, 變得獨立一點.  留咗70幾元俾亞仔做零用, 唔知佢返來時會有余幾多呢 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1836#
發表於 07-8-20 12:27 |只看該作者
我去親旅行都係咁, 瞓得好差!!!

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-20 12:03 發表
明啦明啦,可能因為我唔係好驚果D野啦
講真我身邊有D朋友同我一起時都話見過果D野的,
之前去珠海果間酒店,我個識左十幾年既朋友話係我間房見到有野,係房度不過就無攪我地,我朋友係第2日食早餐 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1837#
發表於 07-8-20 12:28 |只看該作者
惠康買 $7.9一包, 仲唔知有無加價.  我而家買OMP, 香港可能仲貴.

[quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-8-20 12:14 發表
係唔係蒙COW果隻 好唔好飲的因為未試過


[

Rank: 8Rank: 8


17382
1838#
發表於 07-8-20 12:28 |只看該作者
1次要$800由上午11點到下午4點左右,分3場玩的


原文章由 come爸嘩 於 07-8-20 12:23 發表
咁玩1次要幾多$$?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1839#
發表於 07-8-20 12:28 |只看該作者
咁亞女當時有無少少心郁想留低呢?????

原文章由 雪文 於 07-8-20 12:26 發表
之後我就開始又頭痛啦:cry: :cry:   所以無去到做負離子.

4點半離開, 去咗試我話好味的伍記燒鵝, 剛好新鮮出爐(一早問好時間), 咁我的大保鮮盒有用途啦, 打包一隻才70元.  我同老公亞囡係車到係咁食,  ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1840#
發表於 07-8-20 12:34 |只看該作者
好多年前, 我朋友又係去珠海玩電單車, 都幾貴下:
要自己買部車(唔可以係香港楂, 齋落場車)要萬幾(算cheap)
入車會, 唔知幾$$
租放車地方, 唔知幾$$
報名賽車, 幾日之前要上定珠海, 租酒店各樣各樣!!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-20 12:28 發表
1次要$800由上午11點到下午4點左右,分3場玩的
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖