關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 27
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 27 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1821#
發表於 07-6-28 15:10 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

有次聽林海峰節目話, d家長好鍾意叫小朋友快d食飯, 到小朋友食時又叫佢地唔好急慢慢食, 都幾好笑, 諗返又係wor, 所以我盡量好小叫亞仔快d做咩做咩

如果食飯佢掛住睇tv, 我會望一望佢, or拍下佢

著衫著鞋我就set定左要佢幾點前著好, 多數都無問題

我好小叫小朋友唔好跑, 因為叫都無用, 佢地係唔會彩你gar, 如果唔係太危險, 咪由得佢lor

如果去到d玩具舖佢要睇玩具, 我會比佢睇一陣, 叫佢走時就會同佢講, 比多20秒佢睇, 然後開始倒數, 亞仔就會係最後2秒走出舖頭

Rank: 8Rank: 8


17382
1822#
發表於 07-6-28 15:10 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

Rank: 5Rank: 5


2065
1823#
發表於 07-6-28 15:12 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

我都係打機白痴,就算揸車遊戲, 都成曰撞山隨坑,所以我都冇打算考車牌    ,
雪文 寫道:
我都認為自己係打機白痴.  我手機的game我都唔玩.

但有一排我係好迷好迷的, 玩電腦game同PSP.

但而家又咩興趣都無, 但NDS咁紅, 自己又未玩過, 好老土咁    [quote]
hoganmama 寫道:
me too我都唔鍾意打機
[quote]
iloveyoub4 寫道:
雪文


我就唔鐘意玩GAME既,我囡就玩PSP的,
日日上網都夠啦對眼就盲了!

[quote]
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


4210
1824#
發表於 07-6-28 15:14 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

答對, 同亞仔打緊nds   
雪文 寫道:
打完機    [quote]
iloveyoub4 寫道:
Jerry豬媽咪


去左邊呀

Rank: 5Rank: 5


4210
1825#
發表於 07-6-28 15:17 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

我覺得你亞仔同我亞仔有d似
hoganmama 寫道:
有次聽林海峰節目話, d家長好鍾意叫小朋友快d食飯, 到小朋友食時又叫佢地唔好急慢慢食, 都幾好笑, 諗返又係wor, 所以我盡量好小叫亞仔快d做咩做咩

如果食飯佢掛住睇tv, 我會望一望佢, or拍下佢

著衫著鞋我就set定左要佢幾點前著好, 多數都無問題

我好小叫小朋友唔好跑, 因為叫都無用, 佢地係唔會彩你gar, 如果唔係太危險, 咪由得佢lor

如果去到d玩具舖佢要睇玩具, 我會比佢睇一陣, 叫佢走時就會同佢講, 比多20秒佢睇, 然後開始倒數, 亞仔就會係最後2秒走出舖頭

Rank: 5Rank: 5


4210
1826#
發表於 07-6-28 15:19 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

我覺得你亞仔同我亞仔有d似
hoganmama 寫道:
有次聽林海峰節目話, d家長好鍾意叫小朋友快d食飯, 到小朋友食時又叫佢地唔好急慢慢食, 都幾好笑, 諗返又係wor, 所以我盡量好小叫亞仔快d做咩做咩

如果食飯佢掛住睇tv, 我會望一望佢, or拍下佢

著衫著鞋我就set定左要佢幾點前著好, 多數都無問題

我好小叫小朋友唔好跑, 因為叫都無用, 佢地係唔會彩你gar, 如果唔係太危險, 咪由得佢lor

如果去到d玩具舖佢要睇玩具, 我會比佢睇一陣, 叫佢走時就會同佢講, 比多20秒佢睇, 然後開始倒數, 亞仔就會係最後2秒走出舖頭

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1827#
發表於 07-6-28 15:20 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

媽生 咁要比佢地相認下la [quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
我覺得你亞仔同我亞仔有d似 [quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
1828#
發表於 07-6-28 15:23 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

雪文


邊老土姐,屋企部PSP我都無玩過


雪文 寫道

但而家又咩興趣都無, 但NDS咁紅, 自己又未玩過, 好老土咁   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1829#
發表於 07-6-28 15:28 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

Love

我又係wor, 屋企部psp都未掂過wor

Rank: 8Rank: 8


17382
1830#
發表於 07-6-28 15:28 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

hoganmama


我地食飯時多數唔開電視 同亞囡傾計多
因為一開個電視佢對眼就唔會離開個電視 :evil:

唔好跑呢個問題我就睇情況啦,好似你話齊唔係太危險, 咪由得佢loR  


hoganmama 寫道:


如果食飯佢掛住睇tv, 我會望一望佢, or拍下佢


我好小叫小朋友唔好跑, 因為叫都無用, 佢地係唔會彩你gar, 如果唔係太危險, 咪由得佢lor

Rank: 8Rank: 8


17382
1831#
發表於 07-6-28 15:31 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

hoganmama


C6買左年幾啦我惦都無惦過
係亞囡晚晚玩囉

hoganmama 寫道:
Love

我又係wor, 屋企部psp都未掂過wor

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1832#
發表於 07-6-28 15:32 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

我都想唔開電視, 唔開電視亞仔5分鐘食完la, but我係62 99屋企食飯gar ma, 有時老公細佬同佢老婆返黎食飯, 好難唔開lor[quote]
iloveyoub4 寫道:
hoganmama


我地食飯時多數唔開電視 同亞囡傾計多
因為一開個電視佢對眼就唔會離開個電視 :evil:


[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1833#
發表於 07-6-28 15:34 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1834#
發表於 07-6-28 15:36 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

所以我唔會怪我個仔掛住睇電視唔食飯gor wor, 即好似擺罐可樂係佢面前叫佢唔好飲, 好痛苦jer, 咁即係挑戰小朋友gei忍耐力, 點可能wor, 始終係小朋友ma
iloveyoub4 寫道:
hoganmama


我地食飯時多數唔開電視 同亞囡傾計多
因為一開個電視佢對眼就唔會離開個電視 :evil:


[quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
1835#
發表於 07-6-28 15:52 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

Rank: 8Rank: 8


17382
1836#
發表於 07-6-28 16:05 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1837#
發表於 07-6-28 16:11 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

katiekma , 我都係呀 :  : [quote]
katiekma 寫道:
所以我都冇打算考車牌    ,

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1838#
發表於 07-6-28 16:15 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

me too

同埋幾都唔傾, 因講開佢哋二兄妹好多嘢傾, 吃飯好慢好慢 [quote]
iloveyoub4 寫道:
hoganmama


我地食飯時多數唔開電視 同亞囡傾計多

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1839#
發表於 07-6-28 16:16 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

me too

同埋幾都唔傾, 因講開佢哋二兄妹好多嘢傾, 吃飯好慢好慢 [quote]
iloveyoub4 寫道:
hoganmama


我地食飯時多數唔開電視 同亞囡傾計多

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1840#
發表於 07-6-28 16:20 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

我只會比亞仔星期六玩[quote]
iloveyoub4 寫道:
hoganmama


C6買左年幾啦我惦都無惦過
係亞囡晚晚玩囉

[quote]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖