關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 4


850
1801#
發表於 09-3-12 18:39 |只看該作者
原帖由 十月媽咪 於 09-3-12 09:11 發表
悠悠明唔明你地潤緊佢架?!




HEHEHE....我都無去考究架呢.....

Rank: 4


605
1802#
發表於 09-3-12 18:46 |只看該作者
joeytcy,

你要同佢傾下,佢開心之餘,可能都會唔捨得姑媽,而且整個生活模式會唔同哂!要適應新既生活節奏、新既學校、新既同學等.......。

cankan

Rank: 6Rank: 6


7023
1803#
發表於 09-3-12 21:15 |只看該作者
Hi

I am Gigi mum and my girl is in K3C.  Only after 3 years then I know there is a topic for  06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長 .  If not of 十月媽咪 then I would not know this.  Thanks 十月媽咪

Cheers
GIPW

Rank: 4


850
1804#
發表於 09-3-13 21:37 |只看該作者
原帖由 CanKan 於 09-3-12 18:46 發表
joeytcy,

你要同佢傾下,佢開心之餘,可能都會唔捨得姑媽,而且整個生活模式會唔同哂!要適應新既生活節奏、新既學校、新既同學等.......。

cankan


甘有係.....不過我唸佢唔捨得姑仗多過姑媽囉....因佢同如仗好老友.....

Rank: 4


850
1805#
發表於 09-3-13 21:40 |只看該作者
原帖由 GIPW 於 09-3-12 21:15 發表
Hi

I am Gigi mum and my girl is in K3C.  Only after 3 years then I know there is a topic for  06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長 .  If not of 十月媽咪 then I would not know this.  Thanks 十月媽咪

Cheer ...



HIHI,

K3C....你個班有個女同學叫..胡卓X...好高架...佢同我個坐同一校車好FRIEND架..HAHA....

Rank: 6Rank: 6


7023
1806#
發表於 09-3-14 13:41 |只看該作者
Yes.  there is a girl called 胡卓X.  She is one of the good friend of my daughter as they all came up from N1C.  So which primary school have you choosen ?

Rank: 4


850
1807#
發表於 09-3-14 22:49 |只看該作者
原帖由 GIPW 於 09-3-14 13:41 發表
Yes.  there is a girl called 胡卓X.  She is one of the good friend of my daughter as they all came up from N1C.  So which primary school have you choosen ?



HIHI,

我個女今年暑假回來同我地住啦....佢會讀將軍澳天主教小學....第一輪已收左.....
另今日我同阿悠講問佢知唔知你K3C有個叫GIGI.....佢話知喎....原來佢話你女女都係唱遊架.....

Rank: 5Rank: 5


4411
1808#
發表於 09-3-15 13:09 |只看該作者
GIPW,
唔駛客氣啦! 多D人一齊傾, HAPPY D呀!

原帖由 GIPW 於 09-3-12 21:15 發表
Hi

I am Gigi mum and my girl is in K3C.  Only after 3 years then I know there is a topic for  06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長 .  If not of 十月媽咪 then I would not know this.  Thanks 十月媽咪

Cheer ...

Rank: 6Rank: 6


7023
1809#
發表於 09-3-16 01:45 |只看該作者
Hi Joeytcy

Good that your girl will come back to live with you.  I've been to the rehersal and I have taken some photo but do not know which one is your girl.  I will ask Gigi.  Do you want me to send you the photo?


原帖由 joeytcy 於 09-3-14 22:49 發表



HIHI,

我個女今年暑假回來同我地住啦....佢會讀將軍澳天主教小學....第一輪已收左.....
另今日我同阿悠講問佢知唔知你K3C有個叫GIGI.....佢話知喎....原來佢話你女女都係唱遊架..... ...

Rank: 4


850
1810#
發表於 09-3-16 10:50 |只看該作者
原帖由 GIPW 於 09-3-16 01:45 發表
Hi Joeytcy

Good that your girl will come back to live with you.  I've been to the rehersal and I have taken some photo but do not know which one is your girl.  I will ask Gigi.  Do you want me to sen ...


HIHI

好呀....我好缺乏唱遊d相呀....而且19號個日好似唔比影相同錄影呀......另你可以click我名....入到去你會見到阿悠張相...不過呢張係舊年的...
昨日阿女帶我去佢一個同學到...要還返d野比佢...(係同姑媽同一棟樓的)...原來個男同學又係k3c....叫周x恆.......hahaha....

Rank: 4


605
1811#
發表於 09-3-16 14:12 |只看該作者
十月媽咪:

我個女今個星期會試讀公文英文 EFL,老師話有隻 CD 要買,你知唔知隻 CD 有冇用架?其實之後會唔會繼續讀都未知,因為 D 時間已經排到密哂,如果冇特別就唔係好想買啦!

CAN

Rank: 4


605
1812#
發表於 09-3-16 14:15 |只看該作者
joeytcy,

我要明天先可以 send 悠悠 d 相俾你呀!

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1813#
發表於 09-3-16 14:29 |只看該作者
CANKAN,

KELLY由邊個LEVEL開始, 基本上, 我係有齊晒7A至而家LEVEL F既CD的, 如果老師無堅持要你買, 我可以借畀你的啊! 你聽完用完就畀番我啦!

CD主要係FOR佢地自學自習時用的, 但如果START FROM較低既LEVEL, MAYBE嗰D生字KELLY都已經識讀晒的, 作用唔太大, 反而一路讀上去, 就會有D用!

如果你唔CONFIRM讀唔讀上去的話, 不如你同老師講, 話你已經有CD, 所以唔打算買喇, 我借畀你!

原帖由 CanKan 於 09-3-16 14:12 發表
十月媽咪:

我個女今個星期會試讀公文英文 EFL,老師話有隻 CD 要買,你知唔知隻 CD 有冇用架?其實之後會唔會繼續讀都未知,因為 D 時間已經排到密哂,如果冇特別就唔係好想買啦!

CAN ...

Rank: 4


850
1814#
發表於 09-3-16 15:08 |只看該作者
原帖由 CanKan 於 09-3-16 14:15 發表
joeytcy,

我要明天先可以 send 悠悠 d 相俾你呀!

cankan



唔該晒.....我唔趕架...你慢慢啦....

Rank: 4


850
1815#
發表於 09-3-16 15:16 |只看該作者
原帖由 CanKan 於 09-3-16 14:12 發表
十月媽咪:

我個女今個星期會試讀公文英文 EFL,老師話有隻 CD 要買,你知唔知隻 CD 有冇用架?其實之後會唔會繼續讀都未知,因為 D 時間已經排到密哂,如果冇特別就唔係好想買啦!

CAN ...



依...你個女女唔係去金鐘學緊英文?..加埋公文英好西利呀....你地就好啦......我唸比我個女就未必肯學一種語文科學兩度lu.......呢期我比阿女反而學手作仔野....一堂學cooking...(簡單個d)....另星期六去學麵粉班....

Rank: 5Rank: 5


4411
1816#
發表於 09-3-16 19:46 |只看該作者
悠媽,

我嗰個唔係去金鐘學喎, KELLY至係! 不過我嗰個都係兩樣英文, 公文EFL + 劍橋MOVERS! 不過個女講明, MOVERS完左之後, 唔再學FLYERS喇! 哈哈!

原帖由 joeytcy 於 09-3-16 15:16 發表



依...你個女女唔係去金鐘學緊英文?..加埋公文英好西利呀....你地就好啦......我唸比我個女就未必肯學一種語文科學兩度lu.......呢期我比阿女反而學手作仔野....一堂學cooking...(簡單個d)....另星期六去學麵粉班. ...

Rank: 4


850
1817#
發表於 09-3-17 08:16 |只看該作者
HIHI

阿悠同我講佢話好緊張喎..(唱遊).....我話你係學校呢3年都有表演經驗啦....你雖然無出去表演過...不過你上次試過出去考珠心算啦...跟住我同佢講...個日早上...你係手心仔畫兩個細細地公仔..(只係畫個頭個D)...呢兩個就係我同爸爸啦...甘我地陪你一齊比賽啦.....

Rank: 5Rank: 5


4411
1818#
發表於 09-3-17 08:59 |只看該作者
好SWEET呀!

原帖由 joeytcy 於 09-3-17 08:16 發表
HIHI

阿悠同我講佢話好緊張喎..(唱遊).....我話你係學校呢3年都有表演經驗啦....你雖然無出去表演過...不過你上次試過出去考珠心算啦...跟住我同佢講...個日早上...你係手心仔畫兩個細細地公仔..(只係畫個頭個D)... ...

Rank: 4


850
1819#
發表於 09-3-17 09:30 |只看該作者
原帖由 十月媽咪 於 09-3-17 08:59 發表
好SWEET呀!




HEHEHE

Rank: 4


605
1820#
發表於 09-3-17 14:31 |只看該作者
joeytcy,

你依個方法都幾好喎!第時我都可以抄橋。

cankan
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖