關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3020
1801#
發表於 07-5-15 14:40 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

SIUBO117 寫道:
chingbb, 我小朋友係囝囝, 我應該不會比佢入中學.蘇浙中學在我年伐吾係幾好.讀蘇浙小學好少人會入蘇浙中學.

依家老公又話想比囝囝試st.jo.先,成日變呀.未到最後一刻真係吾知會揀邊間.

你呢?又係15/16? 得返4個月時間諗.

chingbb
想問下你, 你個係仔仔或是囡囡呀?會否比佢直上中學? [/quote][/quote]
hay!hay!
我囡囡今年先返K1, sorry! 可能我有誤導你!
因為我住係北角, 所以上黎搜集資料 ~ 等我可以心中有數和因為我有大囡囡和細仔仔, 所以對於我來說真是很困難, 揀的學校完全不同!   
Don't worry!Be happy![/color purple]

Rank: 3Rank: 3


492
1802#
發表於 07-5-15 20:18 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

chingbb,

原來你小朋友K1.我又係好似你咁上年囝囝K1時已入來TALK.我地都係一個緊張媽咪     
一囝一囡揀學校好煩.14區冇幾多CHOICES,但勝在大部份學校都叫吾差.

Rank: 3Rank: 3


492
1803#
發表於 07-5-16 10:40 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

我想訂"Reading Kids". 我問過20人一起訂有8折.$720只須$576.
2�7 第13期開始(2nd).
我問過reading kids.如果我地有20個人訂,我地要問佢取一個member no.先.大家再各自上網e-mail比reading kids,最緊要打返個member no.
各自send cheques (在cheques 後面寫返個member no.)

有冇人有興趣?

http://readingkids.hk/purchase.php

Rank: 3Rank: 3


118
1804#
發表於 07-5-16 13:49 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

SIUBO117,

Reading Kids系乜書來. 可否介紹下?

Rank: 3Rank: 3


492
1805#
發表於 07-5-16 13:59 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

GeorgiHo,
佢係一本英文月刊,一星期一本.一年共48期.有分level 1-3.level 1 for p1-p2.
我都未睇過,不過見bk的人口卑吾錯.
如有興趣,你入網址睇下or電3596-4003

Rank: 5Rank: 5


3020
1806#
發表於 07-5-16 14:43 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

SIUBO117 寫道:
chingbb,

原來你小朋友K1.我又係好似你咁上年囝囝K1時已入來TALK.我地都係一個緊張媽咪     
一囝一囡揀學校好煩.14區冇幾多CHOICES,但勝在大部份學校都叫吾差.

係呀!我都比我d朋友話係"緊張媽媽" ~ 所以上黎睇睇先 但我都會同仔仔和囡囡報左有私小做back up的幼稚園 但私小要比錢, 又沒有"小學學卷" 所以一定要睇定官校的資料, 在這裡有很多媽媽都肯分享心得, 所以一定要上黎啦!   
Don't worry!Be happy![/color purple]

Rank: 5Rank: 5


4670
1807#
發表於 07-5-16 15:08 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

hi, 北角官立小學出左開放日個時間表啦, 有興趣就click入去睇下啦 --> 北官

Rank: 3Rank: 3


118
1808#
發表於 07-5-16 15:21 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

SIUBO117,

我個女現在讀k2, 咁咪未可以訂閱? 佢都未有好大基礎可閱讀英文.

Rank: 3Rank: 3


492
1809#
發表於 07-5-16 15:58 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

GeorgiHo,

我個囝都係k2, 今年9月k3啦,內容應該吾深.不過要大人同佢睇.reading kids係循環式,年年一樣.到48期後又返去第1期.

你可以去:小學雜談"一本好好的英文書"這topic睇下.個topic吾係我開ga.

Rank: 3Rank: 3


300
1810#
發表於 07-5-17 13:21 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

thanks kookoo.  我諗 26/5 我會去參觀下北官.
晴晴媽媽

Rank: 3Rank: 3


492
1811#
發表於 07-5-27 19:32 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

各位,

請問15分在自行派位時容易入"北循上午校"嗎?



Rank: 4


614
1812#
發表於 07-5-29 09:20 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

SIUBO117,

阿仔都係15分, 不過係2round入.

Rank: 4


751
1813#
發表於 07-5-29 10:25 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

請問15分在自行派位時容易入"北循上午校"嗎?
\

多數都入唔到。

Rank: 3Rank: 3


252
1814#
發表於 07-5-29 11:50 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下


請問衛理小學又如何? 校風如何? 聽閒老師很有愛心, 學生返學很開心!
新學期, 新希望......... : >

Rank: 3Rank: 3


492
1815#
發表於 07-5-29 13:54 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Thank you! y2kyiu & heihei媽咪,

聽講”北循上午”的功課冇咁多.小朋友返得好開心.

Rank: 4


614
1816#
發表於 07-5-29 15:22 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

SIUBO117,

我都不知是否易入, 但阿仔係千禧BB.
而且1round, 我不是選此校.

功課不多, 返得很開心.

Rank: 1


18
1817#
發表於 07-5-30 16:33 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hi 各位14 區媽咪!

點解冇人選擇基灣?
小囡讀K2, 細囝明年K1,
             會選1 : 嘉諾撤
                           2. 北循
                           3.北官
                           4.衛理
但有機會入灣仔聖雅各.

各位可否比意見,  應否直接選擇聖雅各?

謝謝!

Rank: 5Rank: 5


1245
1818#
發表於 07-5-30 16:43 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

tsangmama,

       hello , 基灣係net 16 喎, y 你指會有機會
入st. james ? 你小朋友是否係same 機構讀緊
幼稚園 ?  你個係仔定女呀 ?

      

      
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 4


751
1819#
發表於 07-5-30 17:19 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

tsangmama:
"衛理"唔好放第四位,因為放第二位已經無機會,我建議放"北米"在第四位。
"聖雅各"都係好學校,但係你會在12區上中學,12區英中比例好過14區。

Rank: 1


18
1820#
發表於 07-5-31 14:51 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hello, Y2kYiu,

多謝你的意見! 你所提的"北米" 全名是...? 北循 or 北官?

我其實 prefer"聖雅各", 同你的reason 一樣, 但佢papa 就覺的太遠, 經過多次的'吵架", 才有這4 個選擇! 真煩!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖