關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1801#
發表於 08-5-29 15:21 |只看該作者
明天hoganma唔知得唔得?????????????

Rank: 8Rank: 8


17269
1802#
發表於 08-5-29 15:22 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-29 15:18 發表
ky: 咁即係點????? 想明天整頭定行街定同伯友dinner?????????????????

come come:

我都覺得自己好差麻煩,一早約左媽咪食飯,但同你地傾多2傾又想早D整頭髮(橫掂聽日都會早D收5點)。

Rank: 8Rank: 8


17269
1803#
發表於 08-5-29 15:24 |只看該作者
XX要我做份Chronology of Events,成棟files擺係我檯,真係想C。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1804#
發表於 08-5-29 15:25 |只看該作者
ky: 我明天放工都無定去, 可整頭髮 or 睇鞋 + dinner....................

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1805#
發表於 08-5-29 15:27 |只看該作者
我估唔關孖寶事........

Rank: 8Rank: 8


17269
1806#
發表於 08-5-29 15:30 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-29 15:25 發表
ky: 我明天放工都無定去, 可整頭髮 or 睇鞋 + dinner....................

若果要hoganma幫我轉booking 會唔會好麻煩呢?同埋你約左hoganma喎!

hoganma:

你點睇呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1807#
發表於 08-5-29 15:31 |只看該作者
ky: 咁都要做, 我都有野做架, 不過想拖耐d咋!

Rank: 8Rank: 8


17269
1808#
發表於 08-5-29 15:32 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-29 15:27 發表
我估唔關孖寶事........

可能又係敏感呀!你呢排都係唔好搽野係面喇!

Rank: 8Rank: 8


17269
1809#
發表於 08-5-29 15:37 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-29 15:31 發表
ky: 咁都要做, 我都有野做架, 不過想拖耐d咋!

梗係要做啦!不過我見到棟野,真係想 。D files差唔多高過個monitor.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1810#
發表於 08-5-29 15:40 |只看該作者
我係祥華買左花生糕, 好食!!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
1811#
發表於 08-5-29 15:50 |只看該作者
come come:

啱啱 我媽咪,佢話若果我想整hair, 聽晚飯局改SAT飲早茶,佢都冇問題,仲話我係咁3心2意架啦~!

Rank: 8Rank: 8


17269
1812#
發表於 08-5-29 15:59 |只看該作者
come come:  What is 花生糕?  花生酥我就知,仲鍾意添!

Rank: 8Rank: 8


17269
1813#
發表於 08-5-29 16:00 |只看該作者
come come:  What is 花生糕?  花生酥我就知,仲鍾意添!

Rank: 8Rank: 8


17269
1814#
發表於 08-5-29 16:01 |只看該作者
come come:  What is 花生糕?  花生酥我就知,仲鍾意添!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1815#
發表於 08-5-29 16:09 |只看該作者
ky: 我唔 知hoganma明天得唔得喎, 佢都唔係msn.

花生糕唔用花生酥呱!?!?!?!?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1816#
發表於 08-5-29 16:18 |只看該作者
咁明天cc又得唔得呢???????????

Rank: 8Rank: 8


17269
1817#
發表於 08-5-29 16:27 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-29 16:09 發表
ky: 我唔 知hoganma明天得唔得喎, 佢都唔係msn.

花生糕唔用花生酥呱!?!?!?!?

come come:

而家BK C吓C吓!你介唔介意call hoganma睇吓佢聽晚OK嗎?若她和你都OK,咁我就改聽晚整hair。你幫我請hoganma改appointment to 聽晚5:30pm。若果你地唔OK,咁我照舊SAT先整。

你/hoganma confirm我丫!因我要通知我mother.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1818#
發表於 08-5-29 16:40 |只看該作者
ky: hoganma 去hair cut度問問先.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1819#
發表於 08-5-29 16:42 |只看該作者
我成個頭少修 + colour

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1820#
發表於 08-5-29 16:43 |只看該作者
Hi, Ladies, 咁我即係點呀????

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖