註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 10:24 發表 love, 我真係好想問佢亞ma係咪好唔like lor. 唉! 綜合各位靚ma意見, 我會今晚開始忍and 氹佢開心, 唔想因為咁攪到咁複雜. thanks so much ...
返回頂部
伯爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-21 10:28 發表 咁我又無睇呀 太多款無去記
原文章由 lky2008 於 08-2-21 10:32 發表 美人: 你冇聽話啦!仲想問? 坦白講,唔好話乙水,你應該問自己的心,係咪呢件(結婚)係你認為開心的,若果答案‘係’的話,就全心全意的等那一天,你個心咁諗,個靚樣就會走出來,你先生會感覺到。約你真係唔開心/介意, ...
原文章由 phoebecyl 於 08-2-21 10:30 發表 love真係一語到尾...講晒我d心聲連我唔敢直接講出來架都講咩 我要比 love
原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 10:36 發表 我會忍, 忍, 忍
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-21 10:38 發表 我都話我自己係好直的 cy:如果唔岩聽不要x我呀
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-21 10:40 發表 絕對正確,出自內心個樣係唔同...睇得出的
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-21 10:39 發表 早晨呀~~
原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 10:39 發表 禽晚搭個同事買馬仔, 點知輸咗, 唯有寄望今晚mark six, 大家祝我好運la
原文章由 lky2008 於 08-2-21 10:40 發表 放心,美人唔會X你的·
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-21 10:42 發表 咁又係wor
原文章由 lky2008 於 08-2-21 10:42 發表 蘭蘭: 早晨!好耐冇見啦!掛住你呀!