關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1801#
發表於 08-2-1 16:54 |只看該作者
come, 你幾時放假 ?

如下星期要開新part, 請你代勞啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1802#
發表於 08-2-1 16:57 |只看該作者
C6話年初三要帶埋對仔女返大陸, 佢自己就初四趕返來, 晚上仲要開工, 我睇佢點

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1803#
發表於 08-2-1 17:07 |只看該作者
come,我收到碟啦, thank you .

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1804#
發表於 08-2-1 17:14 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-1 16:52 發表
come &美人

我再confirm一下 :

明天我報名啦, BBQ個到, come二個, CC三個, 對不對 ?

雪: bbq度我+多一個=3個!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1805#
發表於 08-2-1 17:16 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-1 16:54 發表
come, 你幾時放假 ?

如下星期要開新part, 請你代勞啦.

我返埋星期二半日, 不過果日個個都會清理自己的東西, 所以我應該唔會上黎啦, 如明天or 星期一開新part就等我來啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1806#
發表於 08-2-1 17:18 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-1 17:07 發表
come,我收到碟啦, thank you .

套魔女幾好睇, 可能我like個女主角啦.
另一套未睇.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1807#
發表於 08-2-1 17:20 |只看該作者
yes, thanks.
原文章由 雪文 於 08-2-1 16:52 發表
come &美人

我再confirm一下 :

明天我報名啦, BBQ個到, come二個, CC三個, 對不對 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1808#
發表於 08-2-1 17:20 |只看該作者
okok.

我老公都係報名先, 但唔知可否出席, 最多無咗個 70元. 我係咁諗.


美人-你又帶唔帶埋honey出來呀 ??

原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 17:14 發表

雪: bbq度我+多一個=3個!!   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1809#
發表於 08-2-1 17:21 |只看該作者
咁我睇呢套先啦.
快收工啦, 各位下星期見.

原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 17:18 發表

套魔女幾好睇, 可能我like個女主角啦.
另一套未睇.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1810#
發表於 08-2-1 17:21 |只看該作者
我要到星期三, 4:00 先開始放假:tongue: :tongue:
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 17:16 發表

我返埋星期二半日, 不過果日個個都會清理自己的東西, 所以我應該唔會上黎啦, 如明天or 星期一開新part就等我來啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1811#
發表於 08-2-1 17:22 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-1 17:20 發表
okok.

我老公都係報名先, 但唔知可否出席, 最多無咗個 70元. 我係咁諗.

我幾時比$210.00你呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1812#
發表於 08-2-1 17:23 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 17:21 發表
我要到星期三, 4:00 先開始放假:tongue: :tongue:

我廿九果日一放工, 就同我老公同女女北上啦, 都好趕時間吓!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1813#
發表於 08-2-1 17:24 |只看該作者
我都唔知佢會唔會去, 好la, 跟你, 最多無咗個 70元.
if 佢到時唔去, 我可唔可以帶我堂細佬去ga??

原文章由 雪文 於 08-2-1 17:20 發表
okok.

我老公都係報名先, 但唔知可否出席, 最多無咗個 70元. 我係咁諗.


美人-你又帶唔帶埋honey出來呀 ??


Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1814#
發表於 08-2-1 17:25 |只看該作者
咁你會唔會跟埋去呀??
原文章由 雪文 於 08-2-1 16:57 發表
C6話年初三要帶埋對仔女返大陸, 佢自己就初四趕返來, 晚上仲要開工, 我睇佢點

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1815#
發表於 08-2-1 17:26 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-1 16:11 發表

UP啫,唔會買囉!邊有咁多$.
你諗住用LV先定gucci 先呀?不過LVmonogram擺耐左會變honey色,你都係用LV先好D。

我星期一再confirm love買唔買個lv, 好似好過份咁, 一次過買2個... (我老公份bouns都未知有無呀:-x )

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-2-1 17:28 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1816#
發表於 08-2-1 17:27 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 17:24 發表
我都唔知佢會唔會去, 好la, 跟你, 最多無咗個 70元.
if 佢到時唔去, 我可唔可以帶我堂細佬去ga??

應該得啦, 佢唔理人名, 只計人頭.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1817#
發表於 08-2-1 17:29 |只看該作者
cc: 咁d龜x膏卷我今日同你交收有無問題呀???? 如9點後ok嗎? 我係返吉x島等你.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1818#
發表於 08-2-1 17:33 |只看該作者
ok, 就你, 我又唔記得帶電話, 不過我大約8:00就會返到.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 17:29 發表
cc: 咁d龜x膏卷我今日同你交收有無問題呀???? 如9點後ok嗎? 我係返吉x島等你.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1819#
發表於 08-2-1 17:34 |只看該作者
頭先我打俾隻佬, 佢話好, 不過我驚佢到時又唔想去lor.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 17:27 發表

應該得啦, 佢唔理人名, 只計人頭.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1820#
發表於 08-2-1 17:34 |只看該作者
No. lar,我要留港煲碟.


原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 17:25 發表
咁你會唔會跟埋去呀??
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖