註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 15:23 發表 love: 你真係知我心意架啫!!! 上次你話你女想做忍者, 我估佢睇緊有線兒童台的忍者少女啦, 是嗎???
返回頂部
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 15:25 發表 收到收到,另外我想問多一次野外手係咪即係官塘道我地第一次出來食dinner果度
原文章由 雪文 於 08-1-25 15:26 發表 唔係呀
子爵府
原文章由 雪文 於 08-1-25 15:09 發表 今晚會有個"稀客"會走來同我哋打招呼, 大家估吓
原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 15:19 發表 yw??? hin_bb????
原文章由 hoganmama 於 08-1-25 15:31 發表 岩岩去左post office, 出面超凍
原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 15:28 發表 no la.詳細地址: 官塘工業中心地下..睇睇先!
原文章由 hoganmama 於 08-1-25 15:29 發表 hermanpa
原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 15:32 發表 你果頭有無落雨呀??????????????????
原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 15:31 發表 雪" 係咪佢地呀????????????
原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 15:29 發表 雪: 睇倒了. love: 官塘工業中心1期d地舖, 官塘mtr (d4)出口, 沿住條樓梯(向藍田方向)直行就見.
原文章由 雪文 於 08-1-25 15:35 發表 唔講唔講, 保持神秘
原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 15:37 發表 我估係hin_bb.... 雪: 你今晚幾點到???? 我同love差唔多.