關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 45
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 45 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2065
1801#
發表於 08-1-21 16:32 |只看該作者
我女舊年件新年衫, 今年都 arm 着 , 聖誕節買左条裙,新年我吾買 la。

有冇諗過我地新年幾時聚一聚 ,我放好多日。

原文章由 cyclmama 於 08-1-21 16:23 發表
我唔會特登買新衫好多年lu:-|

Rank: 6Rank: 6


6601
1802#
發表於 08-1-21 16:34 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 08-1-21 16:24 發表
講開down jacket, 你地會吾會 smell 到佢有陣鴨so 味?好多時我都會 smell 到+不定打"乞痴"。所以我好小着 + 好小買。

katiema

我聞唔到,不過好怕D毛毛飛出來,好肉酸。

Rank: 5Rank: 5


2967
1803#
發表於 08-1-21 16:35 |只看該作者
bossini有陣時都好平ga, 我舊年買咗件down jacket俾亞女, around $250.

遲d 邊到有平嘢, 再交換資料, 我may be 要買俾亞仔.

or 有冇哥哥仔有唔啱著gei, 可以俾我呀

原文章由 KY2004 於 08-1-21 16:26 發表

咁幾抵喎!

kids wear,我多數係jshoppers買或bossini,因平+靚。
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1804#
發表於 08-1-21 16:35 |只看該作者
我都係在 giro 記買衫俾大仔
原文章由 cyclmama 於 08-1-21 16:22 發表
幾折呀, 我係member wor, 會唔會多d discount

Rank: 5Rank: 5


2967
1805#
發表於 08-1-21 16:37 |只看該作者
你件餅驚你怕麻煩姐, 佢應該唔係咁意思gei

原文章由 funbabyhk 於 08-1-21 16:31 發表
講開電話, 我前晚唔小心, 我放電話在電腦檯上义電時, (機面向上)但當我在檯上面找東西時, 將一個錶盒掉下來時, 撞到電話機面, 裂開有紋, 但電話冇壞仍用得. 只是有裂紋, 要小心用, 驚會刮到耳朵.
咁我就同件餅講: 你 ...
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8125
1806#
發表於 08-1-21 16:37 |只看該作者
死啦..我好似越來越無記性咁, 我之前買左隻錶, 我好小換錶既, 咁帶開個隻無電, 咪想拎返出來帶囉, 點知搵來搵去都搵唔到, 咁再唸下, 又唔肯定自己有無拎到, 因為要訂既...頭先打去 shop check,  佢話我己於x年x月x日取左啦 wor...但我完全無印像取左, 又唔記得自己放左去邊...真大鑊 =.=

究竟有咩方法可以改善下記性咁呢??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1807#
發表於 08-1-21 16:39 |只看該作者
我都唔會特登買新衫, 亞仔件件都係新買gar la
原文章由 katiekma 於 08-1-21 16:32 發表
我女舊年件新年衫, 今年都 arm 着 , 聖誕節買左条裙,新年我吾買 la。

有冇諗過我地新年幾時聚一聚 ,我放好多日。

Rank: 5Rank: 5


2967
1808#
發表於 08-1-21 16:40 |只看該作者
我咪又係到e+都仲未揾返honey送俾我隻watch:cry: :cry:
原文章由 多利是 於 08-1-21 16:37 發表
死啦..我好似越來越無記性咁, 我之前買左隻錶, 我好小換錶既, 咁帶開個隻無電, 咪想拎返出來帶囉, 點知搵來搵去都搵唔到, 咁再唸下, 又唔肯定自己有無拎到, 因為要訂既...頭先打去 shop check,  佢話我己於x年x月x日 ...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1809#
發表於 08-1-21 16:41 |只看該作者
今日放工即閃去lam tim chose 工人.
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1810#
發表於 08-1-21 16:41 |只看該作者
我無得俾你呀, 亞仔件down係 140, 佢一次都未穿過.
我諗亞囡到時都係執哥哥二手的.

原文章由 cyclmama 於 08-1-21 16:35 發表
or 有冇哥哥仔有唔啱著gei, 可以俾我呀

...

Rank: 6Rank: 6


6601
1811#
發表於 08-1-21 16:42 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-21 16:37 發表
死啦..我好似越來越無記性咁, 我之前買左隻錶, 我好小換錶既, 咁帶開個隻無電, 咪想拎返出來帶囉, 點知搵來搵去都搵唔到, 咁再唸下, 又唔肯定自己有無拎到, 因為要訂既...頭先打去 shop check,  佢話我己於x年x月x日 ...

提升記性》》我都想知!

Rank: 5Rank: 5


2065
1812#
發表於 08-1-21 16:46 |只看該作者
吾知系咪我特別敏感, so far 我重味發現到有羽絨系冇味gar。hoganma講果間是否零售?

原文章由 KY2004 於 08-1-21 16:34 發表

katiema

我聞唔到,不過好怕D毛毛飛出來,好肉酸。

Rank: 6Rank: 6


6601
1813#
發表於 08-1-21 16:46 |只看該作者
come come:

你知唔知,上星期5我帶呀女去攞oven時,係屋企同lift同佢吵鑊金。我叫佢落樓,佢話唔肯,又鬼咁惡問點解要落街,我話冇人係屋企陪佢,佢都係唔肯落,咪俾我 一路行一路鬧。

買衫D taste,我同女女一定冇consensus,因佢鍾意的,我見到都

Rank: 6Rank: 6


6601
1814#
發表於 08-1-21 16:47 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 08-1-21 16:46 發表
吾知系咪我特別敏感, so far 我重味發現到有羽絨系冇味gar。hoganma講果間是否零售?

我都想知,我睇唔到個網。

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1815#
發表於 08-1-21 16:48 |只看該作者
咁你真係要打多 d 麻雀至得喇
原文章由 多利是 於 08-1-21 16:37 發表
死啦..我好似越來越無記性咁, 我之前買左隻錶, 我好小換錶既, 咁帶開個隻無電, 咪想拎返出來帶囉, 點知搵來搵去都搵唔到, 咁再唸下, 又唔肯定自己有無拎到, 因為要訂既...頭先打去 shop check,  佢話我己於x年x月x日 ...

Rank: 5Rank: 5


2065
1816#
發表於 08-1-21 16:51 |只看該作者
yes, 我地隨時都可以 add 你, 幫你特訓。

原文章由 funbabyhk 於 08-1-21 16:48 發表
咁你真係要打多 d 麻雀至得喇

Rank: 6Rank: 6


8125
1817#
發表於 08-1-21 16:51 |只看該作者
係食多d糊至岩...

原文章由 funbabyhk 於 08-1-21 04:48 PM 發表
咁你真係要打多 d 麻雀至得喇

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1818#
發表於 08-1-21 16:52 |只看該作者
雪: 發生乜事, 我一陣PM個地址同人名比你, 但我明天先可CALL倒個同事CONFIRM, 因而家我老細係度, 唔想比佢聽坐晒我講電話.

CY: I-PHONE咁差????

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1819#
發表於 08-1-21 16:53 |只看該作者
我唔係岐視內地人,不過佢講的鄕音話, 真係聽倒我........
我幫公司由 pccw 轉用和記, 下月生效,pccw 頭先打電話來話我公司登記名稱錯左, 叫我 check 清楚等.......
(我覺得佢唔 like 我轉第二間公司就真 )

Rank: 6Rank: 6


8125
1820#
發表於 08-1-21 16:53 |只看該作者
我都係呢度買左 down 背心比阿囝, 好暖架..個時買, 阿囝又細粒, 好似唔洗100~ 佢好似係出口架..

原文章由 hoganmama 於 08-1-21 04:28 PM 發表
我唔著down jacket, 一黎貴我無買, 二黎著左好鬼fat

我仔而家個件就係係呢度買, 都買左成3年la, 今年夾硬著咋
http://www.rondown.com.hk/productset.html
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖