關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1801#
發表於 08-1-7 16:50 |只看該作者
$2xxxx 我唔敢洗咁多錢呀



原文章由 KY2004 於 08-1-7 16:40 發表

我呢期2x,xxx呀!C未! 因買得多,同去supermarket, manninx都簽卡。

Rank: 6Rank: 6


6601
1802#
發表於 08-1-7 16:50 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-7 16:42 發表
KY,
我 e+ 閃人, 先去牛頭角送辦俾個客, 跟住去藍田 mtr, 一陣見

fun fun:

一陣見!

Rank: 6Rank: 6


6601
1803#
發表於 08-1-7 16:52 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 16:50 發表
$2xxxx 我唔敢洗咁多錢呀

love love,

妳去旅行都唔止喇!:tongue:

我都係第1次咁勁咋!個幾月人工呀!仲要我冇bonus or double pay.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1804#
發表於 08-1-7 16:53 |只看該作者
牛陣 :


http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=19348&district_id=2026&inputcategory=cname&inputstr=%A4%FB%B0%7D&amenity_id=&dishes_id=

Rank: 6Rank: 6


6601
1805#
發表於 08-1-7 16:53 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 16:47 發表
係ar, 呢排d野真係貴左好多, 我尋日去藥房買奶粉, 我同老闆講, 唔該最平個隻ar, 我仔又跟我講wor, 係ar, 平d個d得gar la   

hoganma,

仲有排+呀!

Rank: 8Rank: 8


17382
1806#
發表於 08-1-7 16:55 |只看該作者
你仔肯飲奶粉ma?我囡唔肯飲呀,要飲蒙cow or新鮮果d

原文章由 hoganmama 於 08-1-7 16:47 發表
係ar, 呢排d野真係貴左好多, 我尋日去藥房買奶粉, 我同老闆講, 唔該最平個隻ar, 我仔又跟我講wor, 係ar, 平d個d得gar la   

Rank: 6Rank: 6


6601
1807#
發表於 08-1-7 16:55 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-7 16:53 發表
牛陣 :


http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=19348&district_id=2026&inputcategory=cname&inputstr=%A4%FB%B0%7D&amenity_id=&dishes_id=

雪雪:

唔該哂!

不過D comment好似麻麻地咁。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1808#
發表於 08-1-7 16:55 |只看該作者
我都無double pay ar, bonus有都要到6月, 真係唔敢望有
原文章由 KY2004 於 08-1-7 16:52 發表

love love,

妳去旅行都唔止喇!:tongue:

我都係第1次咁勁咋!個幾月人工呀!仲要我冇bonus or double pay.

Rank: 6Rank: 6


6601
1809#
發表於 08-1-7 16:57 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 16:55 發表
你仔肯飲奶粉ma?我囡唔肯飲呀,要飲蒙cow or新鮮果d

我女都係飲奶粉。佢唔like架,不過俾我迫佢每朝1杯。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1810#
發表於 08-1-7 16:58 |只看該作者
我仔同你女岩岩相反, 唔肯飲鮮奶, 只飲奶粉
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 16:55 發表
你仔肯飲奶粉ma?我囡唔肯飲呀,要飲蒙cow or新鮮果d

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1811#
發表於 08-1-7 16:58 |只看該作者
hoganma, 我都好在我囡同你仔一樣, 咩奶粉都OK

但鮮奶又唔肯飲wor

原文章由 hoganmama 於 08-1-7 16:47 發表
係ar, 呢排d野真係貴左好多, 我尋日去藥房買奶粉, 我同老闆講, 唔該最平個隻ar, 我仔又跟我講wor, 係ar, 平d個d得gar la   

Rank: 8Rank: 8


17382
1812#
發表於 08-1-7 16:59 |只看該作者
我係呢年幾先出門多ja,之前無架

$2xxxx我洗唔落手呀...講真的,搵錢好辛苦呢


原文章由 KY2004 於 08-1-7 16:52 發表

love love,

妳去旅行都唔止喇!:tongue:

我都係第1次咁勁咋!個幾月人工呀!仲要我冇bonus or double pay.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1813#
發表於 08-1-7 16:59 |只看該作者
我仔飲3安or4安, 佢like gar, 早2日無奶粉佢朝早係度嘈x巴閉
原文章由 KY2004 於 08-1-7 16:57 發表

我女都係飲奶粉。佢唔like架,不過俾我迫佢每朝1杯。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1814#
發表於 08-1-7 17:03 |只看該作者
come,今年我換咗美心蘿蔔糕和竽頭糕各一底, 會似你咁, 未到新年就開始食啦, 費時帶返惠州.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1815#
發表於 08-1-7 17:04 |只看該作者
飲奶粉仲好la, 飲幾多開幾多, 比一包佢飲唔晒又浪費bor

而家真係慳得就慳la, 尋日問亞仔今朝食旦治好無, 佢話想要腿旦治, 我話火腿無特價, 將就下食住旦治先la
原文章由 雪文 於 08-1-7 16:58 發表
hoganma, 我都好在我囡同你仔一樣, 咩奶粉都OK

但鮮奶又唔肯飲wor

Rank: 8Rank: 8


17382
1816#
發表於 08-1-7 17:04 |只看該作者
我諗食最平果個價ok的

原文章由 KY2004 於 08-1-7 16:55 發表

雪雪:

唔該哂!

不過D comment好似麻麻地咁。

Rank: 6Rank: 6


6601
1817#
發表於 08-1-7 17:06 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-7 17:03 發表
come,今年我換咗美心蘿蔔糕和竽頭糕各一底, 會似你咁, 未到新年就開始食啦, 費時帶返惠州.

今年我都會整turnip pudding,去年第1次,希望今次好味D。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1818#
發表於 08-1-7 17:07 |只看該作者
我仔一包實飲得晒, 佢呢排唔知是否飲特侖蘇飲多咗, 真係
可能要減肥啦.

C啦, 听你咁講我是否又要慳, 唔好再買衫買褲買鞋啦

原文章由 hoganmama 於 08-1-7 17:04 發表
飲奶粉仲好la, 飲幾多開幾多, 比一包佢飲唔晒又浪費bor

而家真係慳得就慳la, 尋日問亞仔今朝食旦治好無, 佢話想要腿旦治, 我話火腿無特價, 將就下食住旦治先la
...

Rank: 5Rank: 5


2967
1819#
發表於 08-1-7 17:07 |只看該作者
我亞女就冇所謂, 2種都得, 亞仔就麻煩D, 佢仲飲緊金裝 3 號.
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 16:55 發表
你仔肯飲奶粉ma?我囡唔肯飲呀,要飲蒙cow or新鮮果d
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1820#
發表於 08-1-7 17:09 |只看該作者
咁都好呀佢肯飲就由得佢飲


原文章由 hoganmama 於 08-1-7 16:59 發表
我仔飲3安or4安, 佢like gar, 早2日無奶粉佢朝早係度嘈x巴閉  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖